|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
pecen
Příspěvky: 66
|
záhada s volnoběhem
tak, doufám, že to stručbě popíšu:
no motor po go. fav. s ostrou vačkou 270/280, měl sem tam webera z fiata, za studena to pořád zdechalo, nebo ot. kolem 2 tis., po zahřátí 1600,
řek sem si, že to dělá ten jkarbec,
dal sem tam origo z fav., no a je to ještě horší.
předstih jsem dal 20° před HÚ při 2000 ot/min - jinak to nešlo seřídit.
|
20.8.08, 15:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Je vůbec motor s tou vačkou schopen běžet na normálním volnoběhu, nechce to náhodou vyšší otáčky? Zkoušels přidat/ubrat sytost a množství směsi na volnoběhu? Zapalování máš OK?
|
20.8.08, 15:27 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
fatal píše: Je vůbec motor s tou vačkou schopen běžet na normálním volnoběhu, nechce to náhodou vyšší otáčky? Zkoušels přidat/ubrat sytost a množství směsi na volnoběhu? Zapalování máš OK?
jak se přidává směs na lekru?, u sedru to šlo, ale tady nevim,
no doufal sem, že s tou vačkou to pude kolem 1200 min-1, když se popřádně prohřeje tak drží ale v nízkejch ot. nemá sílu, asi je to tou vačkou
|
20.8.08, 15:34 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
pecen píše: fatal píše: Je vůbec motor s tou vačkou schopen běžet na normálním volnoběhu, nechce to náhodou vyšší otáčky? Zkoušels přidat/ubrat sytost a množství směsi na volnoběhu? Zapalování máš OK? jak se přidává směs na lekru?, u sedru to šlo, ale tady nevim, no doufal sem, že s tou vačkou to pude kolem 1200 min-1, když se popřádně prohřeje tak drží ale v nízkejch ot. nemá sílu, asi je to tou vačkou
Od pravého podběhu je na něm šroubek. Teď nevím jestli musíš utahovat nebo povolovat...na to už příjdeš sám.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.8.08, 15:44 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
gokralik píše: pecen píše: fatal píše: Je vůbec motor s tou vačkou schopen běžet na normálním volnoběhu, nechce to náhodou vyšší otáčky? Zkoušels přidat/ubrat sytost a množství směsi na volnoběhu? Zapalování máš OK? jak se přidává směs na lekru?, u sedru to šlo, ale tady nevim, no doufal sem, že s tou vačkou to pude kolem 1200 min-1, když se popřádně prohřeje tak drží ale v nízkejch ot. nemá sílu, asi je to tou vačkou Od pravého podběhu je na něm šroubek. Teď nevím jestli musíš utahovat nebo povolovat...na to už příjdeš sám.
nemáte někdo schémátka těch regulačních prvků na karbecu??????
|
20.8.08, 16:48 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
pecen píše: nemáte někdo schémátka těch regulačních prvků na karbecu??????
Tady je schéma LEKRa, snad ti to pomůže... http://www.skodafavorit.cz/soubory/favorit_Andrt_Malina.pdf (Strana 125)
|
20.8.08, 16:53 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
ok diky, v sobotu to poladim
|
20.8.08, 17:44 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
pecen píše: ok diky, v sobotu to poladim
Jen taková poznámka, šroubem bohatosti doladíš jen volnoběh, pokud si tvůj motor žádá jinou směs v zátěži, je nutno změnit osazení karbu (možná bude chtít i jiné nastavení automatického sytiče apod., ale to už je otázka pro znalejší).
|
20.8.08, 21:02 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
fatal píše: pecen píše: ok diky, v sobotu to poladim Jen taková poznámka, šroubem bohatosti doladíš jen volnoběh, pokud si tvůj motor žádá jinou směs v zátěži, je nutno změnit osazení karbu (možná bude chtít i jiné nastavení automatického sytiče apod., ale to už je otázka pro znalejší).
tak sem to o výkendu, zkoušel, zatim to drží, sytičem sem musel potočit, teď drží 1400 volnoběh, ale nemám tam filtr s boxem, takže to žere teplej vzduch, no uvidíme co to udělá až tam pofrčí studenej zvenku!
nevite někdo jak se dá upravit ten LEKR, motor jede sice do 6a půltis slušně (ale), vzadu sem si všiml, že se dá pootočit šroubem pro urychlení vstříknutí paliva,( má to cenu?), a jak se dá urychlit nástup II komory.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nebo něco jiného,???? poradte
|
25.8.08, 15:17 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
já měl 280/280 a taky byl trochu problem s volnoběhem nakonec jsem to vyřešil tak že jsem změnil základní otevření klapky, předepsáno je 0,10-0,12 mm pro obě a já jsem první klapku nastavil na 0,20 a byl pokoj, druhou jsem nechal tak jak má být, jen je na to potřeba přípravek a hodinky
Jo ale já to měl normální SEDR
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.8.08, 17:40 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
u lekra se otáčky štelujou šroubkem co otvírá škrtící klapku,takže by to mělo fungovat i bez hodinek
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
25.8.08, 17:48 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
Kristensen píše: já měl 280/280 a taky byl trochu problem s volnoběhem nakonec jsem to vyřešil tak že jsem změnil základní otevření klapky, předepsáno je 0,10-0,12 mm pro obě a já jsem první klapku nastavil na 0,20 a byl pokoj, druhou jsem nechal tak jak má být, jen je na to potřeba přípravek a hodinky
Jo ale já to měl normální SEDR
jakej si dal předstih??
v tabulkách sem vyčetl, že fav. při 2000/min má okolo 20° a 130tky 30°, mám tam fava a na 20° to střílelo, dal sem 30 ale ještě to není ono
cos tam měl za předstih??? , s hlavou sem nic neděkak (nesnižoval)
|
25.8.08, 18:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|