|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
atahualpa117
Příspěvky: 102
|
Natural 91?
Zdravim,nevíte jestli můžu čepovat do Š120L Natural 91? Zatím poznala jen Special,tak nevím jestli to bude mít nějaký vliv na chod motoru a hlavně na životnost. Pro úplnost dodávám, že motor má najeto asi 110 000km a auto je z roku v.1986 a šlape dobře.
Na Natural 91 bych přešel pro každodenní provoz (budu dojíždět denně do práce a poblíž je strašně levná benzínka, kde ale nemají speciál). Dík moc za info
Honza
|
25.8.08, 21:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
požívat ho můžeš jedině s aditivama
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.8.08, 21:12 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jo muzes ho pouzivat, ale neni to zbytecny? kdyz uz budes kupovat aditiva neni lepsi kupovat N95? financne vyjde kilometr stejne draho... nelil bych N91 ani do 105ky...tot muj nazor..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
25.8.08, 21:20 |
|
|
atahualpa117
Příspěvky: 102
|
Dík. To jako když tam budu lejt N95 tak nejsou aditiva potřeba? To jsem nevěděl. A nevadí to vysoký oktanový číslo? Š120 je přece jen zvyklá a dělaná na speciál 91. To mezi tim neni rozdíl? A nezasírá se motor?
|
25.8.08, 21:30 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ja používam stále 95 s aditívom a keď som po dlhom čase natankoval 91, tak to normálne menej nejak ťahalo.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
25.8.08, 21:33 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
atahualpa117 píše: Dík. To jako když tam budu lejt N95 tak nejsou aditiva potřeba? To jsem nevěděl. A nevadí to vysoký oktanový číslo? Š120 je přece jen zvyklá a dělaná na speciál 91. To mezi tim neni rozdíl? A nezasírá se motor?
Ja jezdil jednu nadrz na 100 oktanu, horem to omezeny neni, jen zespoda... cca 91 oktanu je minimum
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.8.08, 21:50 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Kachnis píše: kdyz uz budes kupovat aditiva neni lepsi kupovat N95?
chlape, kde pisu ze nemusis lit aditiva??? musis je lit, ale kdyz uz je tam budes davat, tak k nim kupuj 95ku.. prdstih nastav na horni hranici a jedeeem... nenutim Te ale. jen doporucuju a vim co doporucuju
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
25.8.08, 21:54 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Jo jo, na škodovce jsem to nějak nepocítíl, protože jsem v podstatě neměl srovnání, ale pomůže to, zkoušel jsem tyhle různý benzíny na svojem keflovi a na 95 se tomu chtělo líp, a pak už ani na ten speciál nechtěl jet. A kachnis má pravdu, já do tohohle motoru nic jinýho než 95ku nenalil, tomu starýmu to bylo jedno, ale tehle by moh ještě něco vydržet.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
25.8.08, 23:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
s těma aditivama je divně že když jezdíš na LPG aditiva nejsou, někomu se zaklepávájí ventily že je musí před každou jízdou štelovat , a někomu zas se zaklepo lehce výfukové po 10.000 km miloš
|
26.8.08, 07:31 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jj plyn je suchej, ale ono i v tom N95 je nejakej minimalni obsah olova ( 0,00) takze i obyc natural je pro litinu lepsi nez plyn. ale aditiva jsou prave tou jistotou ze se ti nezabouchaj... i u plynu by se to dalo resit pridavkem aditiva do sani,ale kdo by se s tim babral,ze
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
26.8.08, 10:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|