Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Poradit s vačkou 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Bydliště: Boskovicko
Příspěvek Poradit s vačkou
potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji

_________________
Pikap For men cimbu-byl
Felicie mpi


22.8.08, 12:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Poradit s vačkou
wr8 píše:
potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji


deekay ti lepšie povie, ja by som ti poradil sériu 254° (žlté označenie) má ideálny zdvih aj priebeh pre KP 10/1...

ak dáš nabrúsiť niečo ostrejšie a chceš od toho niečo viac tak ťa čaká dlhé ladenie, karb, sanie, trysky, vzdušníky, rozdeľovač, výfuck... atď

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.8.08, 13:48
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Poradit s vačkou
wr8 píše:
potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji

uz to ze prebrus, neodporucam, ma to o dost nizsiu zivotnost

262/258 je taka idealna varianta, vacky z motor-excelu su udajne najlepsie, maju povrchovu upravu a od velkeho mnozstva ludi pocuvam ze vedia co robia (za vsetko hovori aj to ze chlapikovi dali na 1,4 mpi fabiu sekvencnu prevodovku, alebo ze ako jedni z mala firiem, ak nie jedina, dokazu pretryskovat a upravit LEKRa pre upraveny motor)
stoji myslim okolo 3t kč.

ta co mam ja (262/262 z engitecu) je tiez prebrus a zacinam mat problemy nastavit nejaku normalnu volu ventilov aby to necvakalo, ale ide to dobre
najvacsi problem je ked mas ostru vacku a dlhu prevodovku, s tym sa prakticky neda jazdit do kopca, pretoze mas 3ku, 4300 otacok, preradis na 4 a uz ti to neutiahne a zacne klepat
kratka prevodovka (4,16, alebo viac) je nevyhnutnost! ak ju uz nemas...
to su moje skusenosti

pri 278/270 je uz na pickapa krutak moc vysoko, hoci na denne pouzivanie je to taka hranica, zle sa s tym jazdi v meste

tuner#2 ma s vackami skusenosti, mal aj tu z BMM a neviem ci sa nestazoval ze to sa na karburatorovu verziu vobec nehodi, neda sa nastavit predstih aby to niekde neklepalo



michalkatka: dlhe ladenie... ani nevrav :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


22.8.08, 16:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
já mám tu nejcivilnější od čepka z motor excelu zatím nevím leží mi ve skříni nemám jí do čeho dát nebo bylo by do čeho dát ale ještě uvažuji nad obsahem a hlavou motoru tak je zbytečný spát vačku do prázdnýho bloku :lol:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


22.8.08, 16:18
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
škodař píše:
já mám tu nejcivilnější od čepka z motor excelu zatím nevím leží mi ve skříni nemám jí do čeho dát nebo bylo by do čeho dát ale ještě uvažuji nad obsahem a hlavou motoru tak je zbytečný spát vačku do prázdnýho bloku :lol:

pocuj, vyfot to prosim, co stala?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


22.8.08, 16:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Bydliště: Boskovicko
Příspěvek 
dekuji,predpokladam ze pikap kratsi prevodovku ma sam o sobe,taky sem premyslel nad tou vackou od engitecu,nad tou 265tkou ale zase ta druha ma vetsi zdvih ventilu,ale asi to dopadne stejne na tu 265°,odlehcoval uz nekdo setrvacnik na BMM?co vsechno se da udelat na 50kw hlave?

_________________
Pikap For men cimbu-byl
Felicie mpi


23.8.08, 13:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
wr8 píše:
dekuji,predpokladam ze pikap kratsi prevodovku ma sam o sobe,taky sem premyslel nad tou vackou od engitecu,nad tou 265tkou ale zase ta druha ma vetsi zdvih ventilu,ale asi to dopadne stejne na tu 265°,odlehcoval uz nekdo setrvacnik na BMM?co vsechno se da udelat na 50kw hlave?


na 50kW hlave Fačko BMM toho veľa upravovať netreba, stačí zahladiť a vyleštiť kanály, ale najideálnejšia je hlava MPi 50kW, tá má tenšie drieky ventilov...

zotrvačník BMM sa odlahčiť tá, ale treba nechať po obvode tie výstupy pre snímač, takže zvnútra, ale s rozumom kôli pevnosti...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.8.08, 13:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
deekay píše:
škodař píše:
já mám tu nejcivilnější od čepka z motor excelu zatím nevím leží mi ve skříni nemám jí do čeho dát nebo bylo by do čeho dát ale ještě uvažuji nad obsahem a hlavou motoru tak je zbytečný spát vačku do prázdnýho bloku :lol:

pocuj, vyfot to prosim, co stala?
3tisíce výmeným fondme +150dobýrka foto hoídm ale mylsím ež toho moc neuvidíš prostě vačk akteýr má ty zvedací palce takový začernalí a matný :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


25.8.08, 22:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
deekay píše:
pocuj, vyfot to prosim, co stala?
abych ti pravdu ani envím co ej zač řekl jsme čepkovy do telefonu že chci tu nejcivilnější jak mi poradil tuner on zašel do skladu žřkel že tam má poslední a že mi jí zamuvá prej na ní dal cedulku sjem mu poslal tu moju a on mi poslal tu upravenou je na ní vyražená trojka ze zadu :oops: nevíte jaký má parametry a jak ju nastavit jako ventili? :oops: dat tam nějaký lepčí vahada co za hlavu karb sedr ekr vůbec nevím entuším ae aisk sli enlchám převrtat vložky :lol:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


25.8.08, 23:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Na běžné ježdění určitě 265/258 z motor Excelu, je tepelně upravená a tahá to od 2500 do 5500rpm jak zběsilá, samozřejmě jde vytočit i výš, ale už je to skoro zbytečné. Jezdím jí na SP 3,9 a bez problému. Zdihy má 6,5 a 6,3mm.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


26.8.08, 12:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a nestacila by 254/254 vyjde financne lip a rozdil je znat...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.8.08, 12:30
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Bydliště: Boskovicko
Příspěvek 
254 mam ted,radej bych neco lepsiho :wink:

_________________
Pikap For men cimbu-byl
Felicie mpi


26.8.08, 12:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a jo sory, prehlid sem podpis :oops:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.8.08, 12:35
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Kachnis píše:
a nestacila by 254/254 vyjde financne lip a rozdil je znat...
To je málo, mě už pomalu nestačí ani to co mám, asi holt bude 1,8T :lol:

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


26.8.08, 12:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Já mám 254/254 na motoru 742.136...jsou tam ještě hliníkové tyčky k sacím ventilům a o 0.5 mm snížená hlava...

Motor se změnil dost...má víc kroutáku a začíná táhnout dřív a hlavně táhne daleko za 3500 asi někam k 4800...a leze až na 5500...

Předstih se ladil podle toho jak to jede...a po měření mi vyšlo při cca 900 ot...asi cca 20°...a to je mazec...nic neklepe...kompresní poměr dle tabulek by měl být cca 10.3 : 1

Taky bych už uvítal něco lepčího

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


26.8.08, 14:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz