Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Poradit s vačkou 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Na běžné ježdění určitě 265/258 z motor Excelu, je tepelně upravená a tahá to od 2500 do 5500rpm jak zběsilá, samozřejmě jde vytočit i výš, ale už je to skoro zbytečné. Jezdím jí na SP 3,9 a bez problému. Zdihy má 6,5 a 6,3mm.
to je ta co mám já? ta nejcivilnější?

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


26.8.08, 16:31
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
jo


26.8.08, 17:40
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Poradit s vačkou
wr8 píše:
potrebuji poradit s vackou,kterou by jste doporucili,byl by to prebrus z puvodni vacky ,ale ten na kolik ?bud 265°a nebo 278/270° je to do lehce upraveneho motoru s kazdodennim pouzitim,jakej zdvih ma puvodni 50kw BMM vacka? dekuji


Do lehce upraveného motoru stačí i ta sériová 254 řka a třeba i ta hrozná 230-240cítka.Je to tím,že lehce upravený motor není jedno a totéž.Je to široký pojem a jakou váhu má u koho slovo lehce :wink: .....Pokud předpokládám co tam máš,dej tam 260sátku...bude to zase lepší,ale vejš nechoď pokud nemáš upravenej motor natolik abys mohl jakoukoliv vyšší plně využít....To že jí tam někdo má,nějakou tu 280sátku ještě neznamená,že mu to pojede :wink :lol: :wink: :!: Tady docela platí,méně znamená více... :wink:Do běžného provozu je ta 200šeda ideální...Předpokládám,že máš karburátor?!jinak tam hledáš výkon marně :wink:


26.8.08, 18:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
patrik-hp: Proč by hledal marně? K vačce a vyššímu KP to chce samozřejmě upravit mapu a kvalitních firem co dělají chip je tady taky dost.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


26.8.08, 18:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
škodař píše:
deekay píše:
pocuj, vyfot to prosim, co stala?
abych ti pravdu ani envím co ej zač řekl jsme čepkovy do telefonu že chci tu nejcivilnější jak mi poradil tuner on zašel do skladu žřkel že tam má poslední a že mi jí zamuvá prej na ní dal cedulku sjem mu poslal tu moju a on mi poslal tu upravenou je na ní vyražená trojka ze zadu :oops: nevíte jaký má parametry a jak ju nastavit jako ventili? :oops: dat tam nějaký lepčí vahada co za hlavu karb sedr ekr vůbec nevím entuším ae aisk sli enlchám převrtat vložky :lol:

a to nevies za kolko si ju kupil? :shock: alebo nechces povedat :D
ked len za vymenu tak mu hned posialam chovancovu :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


26.8.08, 19:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
deekay píše:
škodař píše:
deekay píše:
pocuj, vyfot to prosim, co stala?
abych ti pravdu ani envím co ej zač řekl jsme čepkovy do telefonu že chci tu nejcivilnější jak mi poradil tuner on zašel do skladu žřkel že tam má poslední a že mi jí zamuvá prej na ní dal cedulku sjem mu poslal tu moju a on mi poslal tu upravenou je na ní vyražená trojka ze zadu :oops: nevíte jaký má parametry a jak ju nastavit jako ventili? :oops: dat tam nějaký lepčí vahada co za hlavu karb sedr ekr vůbec nevím entuším ae aisk sli enlchám převrtat vložky :lol:

a to nevies za kolko si ju kupil? :shock: alebo nechces povedat :D
ked len za vymenu tak mu hned posialam chovancovu :lol:


DEEKEY: A ty máš vačku od Chovance, jakou tu 265/265? Už ji máš v autě? Popovídej nám trošku o ní? Nebavme se zase o životnosti a povrchových úpravách, ale o posazení krouťáku, od kolika a do kolika táhne ,volnoběh atd?

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


27.8.08, 11:45
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
no, ano mam od chovanca :)
ale nemam prisposobeny ani karburator ani rozdelovac takze sa zatial nemozme bavit o porovnavani ;)
zatial je to take ze dole trochu horsie ako seria ale taha az do 5000 otacok ako diva
volnobeh na 800, uplne rovnomerny, krutak dost vysoko ale tazko povedat, taha to vyborne az ked zapne druhy stupen lebo tam sme dali vacsiu trysku na karbec, tak jej prave nechcem krivdit kym nebudu veci okolo toho hotove, motor nie je len hlava a vacka :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


27.8.08, 11:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
deekay píše:
škodař píše:
deekay píše:
pocuj, vyfot to prosim, co stala?
abych ti pravdu ani envím co ej zač řekl jsme čepkovy do telefonu že chci tu nejcivilnější jak mi poradil tuner on zašel do skladu žřkel že tam má poslední a že mi jí zamuvá prej na ní dal cedulku sjem mu poslal tu moju a on mi poslal tu upravenou je na ní vyražená trojka ze zadu :oops: nevíte jaký má parametry a jak ju nastavit jako ventili? :oops: dat tam nějaký lepčí vahada co za hlavu karb sedr ekr vůbec nevím entuším ae aisk sli enlchám převrtat vložky :lol:

a to nevies za kolko si ju kupil? :shock: alebo nechces povedat :D
ked len za vymenu tak mu hned posialam chovancovu :lol:
dyt se to tu psalo mylsím že ui já sjem to psal párkrát i tuner 3litrry plus vačku :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


27.8.08, 12:59
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
patrik-hp: Proč by hledal marně? K vačce a vyššímu KP to chce samozřejmě upravit mapu a kvalitních firem co dělají chip je tady taky dost.


No pokud má možnost sehnat soft,tak samo,máš recht :!: :wink:Ale aby s tím počítal a nedal jí tam jen tak a auto jeď :P Tak jsem to myslel... :wink:


27.8.08, 18:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Bydliště: Boskovicko
Příspěvek 
je me jasny ze lait karbec je v tomto jednodussi,ale kdyz uz mam upravenou ecu od cimbu?snad se to uplne nesezere,hlava pujde o 0,6mm dolu,lesteny kanalky,upraveny ventily,spodek jen prekrouzkovat,k tomu trosku pruchoz vyfuk,to by snad slo ne? jeste chci neco se setrvakem,aspon o trosku :oops:

_________________
Pikap For men cimbu-byl
Felicie mpi


28.8.08, 09:53
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jj dej jim najevo,že starý auto odvede stejnej fofr jako to který je o dvacet let mladší...P.S,. :P


28.8.08, 17:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Bydliště: Boskovicko
Příspěvek 
jeste bych rad videl vas nazor na odlehceni setrvacniku,mam do toho jit a nebo ne?hlava bude zitra,a motor uz je taky poskladany,teda spis spodek jen cekam na vacku od Čepka,mela by dojit co nejdriv

_________________
Pikap For men cimbu-byl
Felicie mpi


1.9.08, 18:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
wr8 píše:
jeste bych rad videl vas nazor na odlehceni setrvacniku,mam do toho jit a nebo ne?hlava bude zitra,a motor uz je taky poskladany,teda spis spodek jen cekam na vacku od Čepka,mela by dojit co nejdriv

nechaj ho tak... neoplati sa, viac problemov ako uzitku

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.9.08, 18:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Tak tak...

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


1.9.08, 19:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Já mám 254/254 na motoru 742.136...jsou tam ještě hliníkové tyčky k sacím ventilům a o 0.5 mm snížená hlava...

Motor se změnil dost...má víc kroutáku a začíná táhnout dřív a hlavně táhne daleko za 3500 asi někam k 4800...a leze až na 5500...

Předstih se ladil podle toho jak to jede...a po měření mi vyšlo při cca 900 ot...asi cca 20°...a to je mazec...nic neklepe...kompresní poměr dle tabulek by měl být cca 10.3 : 1

Taky bych už uvítal něco lepčího


No, to je zaujímavé, že aj ja mám KP cca 10:1, rozdeľovač 105 kový a zákl. predstih nastavený 5st, inak to klepe...samozrejme palivo Natural 95...ale mám to na SP 4,22 a to sa mi zdá najvhodnejšie...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.9.08, 19:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz