Autor |
Zpráva |
pecen
Příspěvky: 66
|
větší trysky na LEKR
Pánové,¨
kde se dají koupit větší trysky na karb. LEKR, myslím 1 a 2 stupeň palivové???
díky moc.
|
26.8.08, 13:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: větší trysky na LEKR
keď niečo zistíš daj nám vedieť..
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.8.08, 18:01 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
sežeň z jinýho auta, měl jsme pierburg ze sierry já debi, ho vyhodil
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
26.8.08, 18:51 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
spartra píše: sežeň z jinýho auta, měl jsme pierburg ze sierry já debi, ho vyhodil
tak to si fakt.... co ja som sa nazhanal a nikde nic...
a siera mala fakt pierburg 2E3?
pecen: odpoved je nie kde, ale ze sa NEDAJU nikde kupit!
ja ich zhanam uz dobre dlho a jedine co som zonal je opravna druhovyrobna sada s rovnakymi tryskami ako tam su
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
26.8.08, 19:23 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
deekay píše: spartra píše: sežeň z jinýho auta, měl jsme pierburg ze sierry já debi, ho vyhodil tak to si fakt.... co ja som sa nazhanal a nikde nic... a siera mala fakt pierburg 2E3? pecen: odpoved je nie kde, ale ze sa NEDAJU nikde kupit! ja ich zhanam uz dobre dlho a jedine co som zonal je opravna druhovyrobna sada s rovnakymi tryskami ako tam su
to sem si taky myslel, diky
|
27.8.08, 10:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
deekay píše: ja ich zhanam uz dobre dlho a jedine co som zonal je opravna druhovyrobna sada s rovnakymi tryskami ako tam su
Tak vem mikrovrtáčky a trysky si převrtej. Zkoušel jsem si tak kdysi udělat vzdušník 200. No a byla to síla, prd to jelo, musel jsem tam pak dát i pořádnou trysku.
|
27.8.08, 10:19 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ved tak to momentalne je: tryska na druhom stupni je prevrtana na 140 (zo 120) ale osadenie musis testovat a ked mas az 1 trysku na vyber....
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.8.08, 10:21 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Tak to jsem nějak přehlédl.
|
27.8.08, 10:23 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
27.8.08, 11:07 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ja viem ze su rovnake
jediny rozdiel je iny vzdusnik na volnobeh pre 136x a od r.v. 1992 je iny jeden vzdusnik na vsetkych favach
ale vsade v mudrej literature pisu ze sa daju kupit trysky a vzdusniky hocikde, lebo pierburg nebol ani zdaleka iba na fave, preto musia mat aj ine trysky!
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.8.08, 11:16 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
136x má menejmnozstva vtrekovaného paliva,toto je rozdiel.más upraveny motor,takze musís mat vecsí volnobeh,a pohrat s rozdelovacom,a ventylmy,a bude ok
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
27.8.08, 11:19 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
wordy píše: 136x má menejmnozstva vtrekovaného paliva,toto je rozdiel.más upraveny motor,takze musís mat vecsí volnobeh,a pohrat s rozdelovacom,a ventylmy,a bude ok
ved poexperimentujeme
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.8.08, 11:40 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
deekay píše: spartra píše: sežeň z jinýho auta, měl jsme pierburg ze sierry já debi, ho vyhodil tak to si fakt.... co ja som sa nazhanal a nikde nic... a siera mala fakt pierburg 2E3? pecen: odpoved je nie kde, ale ze sa NEDAJU nikde kupit! ja ich zhanam uz dobre dlho a jedine co som zonal je opravna druhovyrobna sada s rovnakymi tryskami ako tam su
jo karburátorová 2,0l lpg sierra měla osazenej pierburg a větší difuzory:evil: nevím jestli bylo na chlup stejný uchycení, dneska v dobách laserového řezaní se dá podložka udělat jakákoliv
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
27.8.08, 17:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak neisú rovnaké, napr pre 135ku bez katu je 130ka tryska prvej komory a pre 135ku s katom je 135ka...
v cedrychovi je postup doplenia katalyzátora do výbavy a okrem iného sa tam spomína aj výmena tejto trysky a jedného vzdušníka, a 136ka má tiež iné, niekde som našiel aj tabuľku osadenia Lekru počas výroby a modifikácie Fava, ale za boha neviem kde to je...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.8.08, 18:06 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: tak neisú rovnaké, napr pre 135ku bez katu je 130ka tryska prvej komory a pre 135ku s katom je 135ka...
v cedrychovi je postup doplenia katalyzátora do výbavy a okrem iného sa tam spomína aj výmena tejto trysky a jedného vzdušníka, a 136ka má tiež iné, niekde som našiel aj tabuľku osadenia Lekru počas výroby a modifikácie Fava, ale za boha neviem kde to je...
ale bez katu a ne-136X su rovnake, akurat do toh 1992 bol jeden vzdusnik iny (zdroj: Andrt)
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.8.08, 18:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|