Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
fatal píše: ventYl píše: prechodovy system uz netaha, lebo nema ako a hlavny system este netaha, lebo nema cuk. Tak na to je tam snad akcelerační pumpa, ne?
no to ti pomoze tak chvilu, nie ak potrebujes auto rozhybat s plynom na dne pocas celej akceleracie...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
27.8.08, 21:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
ventYl píše: no to ti pomoze tak chvilu, nie ak potrebujes auto rozhybat s plynom na dne pocas celej akceleracie...
Tak ti roste podtlak a směs "v závěsu" je holt chudší než by měla být. Dotahuje to trochu rozdělovač předstihem. Ale tu akceleraci snad LEKRa taky nemá vyřešené, nebo jo?
|
27.8.08, 21:27 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
no lekr najviac akceleruje ak drzis motor chvilu v strede idealneho pasma krutaku a potom mu dupnes na krk, potom to taha jak svina
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.8.08, 02:19 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
deekay píše: no lekr najviac akceleruje ak drzis motor chvilu v strede idealneho pasma krutaku a potom mu dupnes na krk, potom to taha jak svina
Takhle akceleruje parádně i EDSR.
|
28.8.08, 06:14 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Šemíku, favorit pokračuje v tradici škodoveky a tak i u něj platí co kus, to originál. Zkus najít dva favority, které se budou chovat stejně. Mě se to nepovedlo, každý je jiný, jeden jede ve vysokých otáčkcáh, druhý v nízkých, třetí tahá od volnoběhu až do konce pořád stejně (málo) a každý přitom má jiný zvuk. A to srovnávám jen potvory s karburátorem, ty stříkačky moc neznám. Ty jsi asi jen neměl štěstí na kus. A nebo tam něco onemocnělo, možná zlobí to sací potrubí co se ti tak nelíbí.
|
28.8.08, 09:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemiku, tak mě napadlo, funguje ti dobře druhá komora?
|
28.8.08, 09:31 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
No hele nejdriv fakt dej do jistyho stavu tvuj motor(tim myslim jako ze si budes jistej ze je vsechno v naprostym poradku ). Ja jsem treba vcera zjistil ze na upraveny 136 mam karbec na 135 Jestli chces muzu ti poskytnout to moje sani na okuseni...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
28.8.08, 10:19 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
fatal píše: ventYl píše: no to ti pomoze tak chvilu, nie ak potrebujes auto rozhybat s plynom na dne pocas celej akceleracie... Tak ti roste podtlak a směs "v závěsu" je holt chudší než by měla být. Dotahuje to trochu rozdělovač předstihem. Ale tu akceleraci snad LEKRa taky nemá vyřešené, nebo jo?
no ano, problem je v medzikuse medzi plynom a sedadlom. proste to chce plynulejsie stlacat plyn, nie ho predupnut az na podlahu... to je stary navyk zo 105ky, ktora proste bez plneho plynu neakcelerovala.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
28.8.08, 10:59 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
No s tím LEKRem to tam bude dosti nacpané, zaleží jak vyřešíš filtrbox, jestli favo nebo upravíš ze 742 s tím by ses tam mohl vlézt a když to sací zfrézuješ co pude tak by to mohlo být OK.
Ale karbem to nebude... Lekrem to bude lepší tak na spotřebu a proč nejezdit levněji a dobře
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
28.8.08, 12:23 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Dyno píše: No s tím LEKRem to tam bude dosti nacpané, zaleží jak vyřešíš filtrbox, jestli favo nebo upravíš ze 742 s tím by ses tam mohl vlézt a když to sací zfrézuješ co pude tak by to mohlo být OK. Ale karbem to nebude... Lekrem to bude lepší tak na spotřebu a proč nejezdit levněji a dobře
ten filtrbox by nemal byt problem, kupis taku trubku co ide od karburatora dole a filter das tam...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.8.08, 12:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Současný SEDR 130 pracuje dobře (relativně), 2.komora otevírá, klapky jdou volně, falešný vzduch si to nesaje, zapalování je ETZ, jen svíčky jsou BRISKy a ne NKG, sací potrubí třebaže je zprasené těsní, takže motor je víceméně OK
Výkon mě zatím moc nezajímá (kyvka rulezz, nenamáhám ) ale až se namontuje vlečka bude to výkon chtít Jako proti původnímu LS motoru to jede nesrovnatelně lépe, ale k tomu fávu to má daleko
Filtrbox chci favoriťácký, škoda ničit 742kový když 781kových je všade dost
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.8.08, 16:47 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
praveze nie, ak zozenes favo filtrbox navyse, tak mi posli (karburatorovy) pretoze na tych vekach sa lamu plasty pod srobmi a potom to vies pripevnit len klipsnami, co nasledne sposobuje dunenie pri akceleracii
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.8.08, 17:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.8.08, 18:21 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
...tak ked zozenes, posli aj michalovi
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.8.08, 18:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: ...tak ked zozenes, posli aj michalovi
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.8.08, 19:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|