Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další
 LEKR 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
fatal píše:
ventYl píše:
prechodovy system uz netaha, lebo nema ako a hlavny system este netaha, lebo nema cuk.


Tak na to je tam snad akcelerační pumpa, ne?


no to ti pomoze tak chvilu, nie ak potrebujes auto rozhybat s plynom na dne pocas celej akceleracie...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


27.8.08, 21:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
ventYl píše:
no to ti pomoze tak chvilu, nie ak potrebujes auto rozhybat s plynom na dne pocas celej akceleracie...


Tak ti roste podtlak a směs "v závěsu" je holt chudší než by měla být. Dotahuje to trochu rozdělovač předstihem. Ale tu akceleraci snad LEKRa taky nemá vyřešené, nebo jo?


27.8.08, 21:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
no lekr najviac akceleruje ak drzis motor chvilu v strede idealneho pasma krutaku a potom mu dupnes na krk, potom to taha jak svina

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.8.08, 02:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
deekay píše:
no lekr najviac akceleruje ak drzis motor chvilu v strede idealneho pasma krutaku a potom mu dupnes na krk, potom to taha jak svina


Takhle akceleruje parádně i EDSR. :)


28.8.08, 06:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Šemíku, favorit pokračuje v tradici škodoveky a tak i u něj platí co kus, to originál. Zkus najít dva favority, které se budou chovat stejně. Mě se to nepovedlo, každý je jiný, jeden jede ve vysokých otáčkcáh, druhý v nízkých, třetí tahá od volnoběhu až do konce pořád stejně (málo) a každý přitom má jiný zvuk. A to srovnávám jen potvory s karburátorem, ty stříkačky moc neznám. Ty jsi asi jen neměl štěstí na kus. A nebo tam něco onemocnělo, možná zlobí to sací potrubí co se ti tak nelíbí.


28.8.08, 09:27
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Šemiku, tak mě napadlo, funguje ti dobře druhá komora?


28.8.08, 09:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No hele nejdriv fakt dej do jistyho stavu tvuj motor(tim myslim jako ze si budes jistej ze je vsechno v naprostym poradku :lol: ). Ja jsem treba vcera zjistil ze na upraveny 136 mam karbec na 135 :? Jestli chces muzu ti poskytnout to moje sani na okuseni...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


28.8.08, 10:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
fatal píše:
ventYl píše:
no to ti pomoze tak chvilu, nie ak potrebujes auto rozhybat s plynom na dne pocas celej akceleracie...


Tak ti roste podtlak a směs "v závěsu" je holt chudší než by měla být. Dotahuje to trochu rozdělovač předstihem. Ale tu akceleraci snad LEKRa taky nemá vyřešené, nebo jo?


no ano, problem je v medzikuse medzi plynom a sedadlom. proste to chce plynulejsie stlacat plyn, nie ho predupnut az na podlahu... to je stary navyk zo 105ky, ktora proste bez plneho plynu neakcelerovala.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


28.8.08, 10:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
No s tím LEKRem to tam bude dosti nacpané, zaleží jak vyřešíš filtrbox, jestli favo nebo upravíš ze 742 s tím by ses tam mohl vlézt a když to sací zfrézuješ co pude tak by to mohlo být OK. :roll:
Ale karbem to nebude... Lekrem to bude lepší tak na spotřebu a proč nejezdit levněji a dobře :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


28.8.08, 12:23
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Dyno píše:
No s tím LEKRem to tam bude dosti nacpané, zaleží jak vyřešíš filtrbox, jestli favo nebo upravíš ze 742 s tím by ses tam mohl vlézt a když to sací zfrézuješ co pude tak by to mohlo být OK. :roll:
Ale karbem to nebude... Lekrem to bude lepší tak na spotřebu a proč nejezdit levněji a dobře :wink:

ten filtrbox by nemal byt problem, kupis taku trubku co ide od karburatora dole a filter das tam...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.8.08, 12:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Současný SEDR 130 pracuje dobře (relativně), 2.komora otevírá, klapky jdou volně, falešný vzduch si to nesaje, zapalování je ETZ, jen svíčky jsou BRISKy a ne NKG, sací potrubí třebaže je zprasené těsní, takže motor je víceméně OK :)

Výkon mě zatím moc nezajímá (kyvka rulezz, nenamáhám 8) ) ale až se namontuje vlečka bude to výkon chtít :oops: :lol: Jako proti původnímu LS motoru to jede nesrovnatelně lépe, ale k tomu fávu to má daleko :?

Filtrbox chci favoriťácký, škoda ničit 742kový když 781kových je všade dost :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.8.08, 16:47
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
praveze nie, ak zozenes favo filtrbox navyse, tak mi posli (karburatorovy) pretoze na tych vekach sa lamu plasty pod srobmi a potom to vies pripevnit len klipsnami, co nasledne sposobuje dunenie pri akceleracii :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.8.08, 17:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
co nasledne sposobuje dunenie pri akceleracii :)


:oops: :lol: :shock:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.8.08, 18:21
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
...tak ked zozenes, posli aj michalovi :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.8.08, 18:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
...tak ked zozenes, posli aj michalovi :lol:


:lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.8.08, 19:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz