Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Jak to tady tak čtu tak ideálem by pro vás bylo aby se vám otevíraly klapky obě najednou.... Klidně si to udělejte,jede to jako nakoplá sviňa,ale to jak tam ten benzín teče to je taky mazec A vůbec nic s tryskama dělat nemusíte,pokud nestojíte na startu rallyekrosu nebo kopce,soutěže nebo jinýho sportovního podniku.,tunning dávám stranou ale klidně,když na to máte ...Někdo se tu zmiňoval o akceleraci na první st.že to dožene akceleračka...Akceleračka to dožene,ale motor se nedokáže tak rychle nadechnout jako má váše pravá noha,v tom je kámen úrazu,nikoliv v akceleračce.Pokud nereaguje v plynulosti je závada v ní nebo v podtalkové regulaci předstihu atd.........A Fávo a jiný 120cítky prostě bez otevření druhýho stupně nepojedou nikdy...prostě vstup do motoru musí být otevřenej,jinak nebude výkon.... Ucpěte si jednu nosní dírku a z hluboka se nadechněte,pak jí povolte a hned víte kde je chyba
|
28.8.08, 20:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Vít píše: Šemíku, favorit pokračuje v tradici škodoveky a tak i u něj platí co kus, to originál. Zkus najít dva favority, které se budou chovat stejně. Mě se to nepovedlo, každý je jiný, jeden jede ve vysokých otáčkcáh, druhý v nízkých, třetí tahá od volnoběhu až do konce pořád stejně (málo) a každý přitom má jiný zvuk. A to srovnávám jen potvory s karburátorem, ty stříkačky moc neznám. Ty jsi asi jen neměl štěstí na kus. A nebo tam něco onemocnělo, možná zlobí to sací potrubí co se ti tak nelíbí.
si myslim,že taky dost záleží na tom,jak s tím motorem jezdili předešlí majitelé a jak je zaběhnutý
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
28.8.08, 20:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No první majitel byl někdo neznámý, škodovka kterou tento motor poháněl před Pastelkou patřila taky jednomu mladýmu, ale ten nejezdil jak já, kyvka nekyvka rval to na max
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.8.08, 20:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
patrik-hp píše: Jak to tady tak čtu tak ideálem by pro vás bylo aby se vám otevíraly klapky obě najednou.... Klidně si to udělejte,jede to jako nakoplá sviňa
Ale houby, je to napytel. Rozhodně je lepší dobře fungující podtlak.
|
28.8.08, 20:28 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
fatal píše: patrik-hp píše: Jak to tady tak čtu tak ideálem by pro vás bylo aby se vám otevíraly klapky obě najednou.... Klidně si to udělejte,jede to jako nakoplá sviňa Ale houby, je to napytel. Rozhodně je lepší dobře fungující podtlak.
Jo houby,kdyby už konečně začaly růst...
|
28.8.08, 21:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak dnešním dnem startuje projekt "LEKR pro Pastelku"
Dostal jsem od Bukaje LEKR 135, i se sacím potrubím. Dlouho ležel, takže rozborka bude nevyhnutelná. Co vše je dobré vyměnit aby to bylo doopravdy OK? Mám nějaké těsnění pod víko, jakýsi malinký okroužek k injektoru.
Občas čtu o nějaké membráně obohacovače a o odbublinkovači, bylo by dobré to též vyměnit?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.9.08, 17:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Tak dnešním dnem startuje projekt "LEKR pro Pastelku" Dostal jsem od Bukaje LEKR 135, i se sacím potrubím. Dlouho ležel, takže rozborka bude nevyhnutelná. Co vše je dobré vyměnit aby to bylo doopravdy OK? Mám nějaké těsnění pod víko, jakýsi malinký okroužek k injektoru. Občas čtu o nějaké membráně obohacovače a o odbublinkovači, bylo by dobré to též vyměnit?
myslím že iba ten obohacovač, a membrána akceleračky... (minimálne kontrola presaku)
odbublinkovač pokiaľ tesní a nieje prasknutý nechaj tak, ale musíš vyriešiť spiatočku do nádrža... ihla LEKR-u taký tlak neudrží....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.9.08, 17:46 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: Tak dnešním dnem startuje projekt "LEKR pro Pastelku"
Tak dnešním dnem startuje odpočítávání projektu "Zpátky SEDR pro Pastelku".
|
1.9.08, 17:47 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
fatal píše: Šemik píše: Tak dnešním dnem startuje projekt "LEKR pro Pastelku" Tak dnešním dnem startuje odpočítávání projektu "Zpátky SEDR pro Pastelku".
a tiez projekt "kto skusi LEKRa, na SEDR zabuda"
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.9.08, 17:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To zase rejpájní takhle k večeru
Zpětný odtok do nádrže problém nebude, v nalévacím hrdle je několik vhodných nátrubků k tomuto účelu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.9.08, 18:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jinak tedy ještě koupím tu membránku akceleračky a membránu obohacovače, co ta guma pod karburátorem, dá se sehnat originál nebo jen náhražky? Chtěl jsem ji koupit už dnes, ale měli jen VIKU tak jsem ji raději nevzal.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.9.08, 18:36 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Jen kupuj, stejně skončíš u SEDRa.
|
1.9.08, 18:45 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Nejlepší je taková ta dvojdílná.
http://www.mevek.cz/shop.php?category=1 ... earch=karb
V Praze se dá sehnat na objednání do 300, je to origo díl škoda.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
1.9.08, 18:45 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
jeee, take mam su to nejake uhlikove vlakna ci co
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.9.08, 18:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Jinak tedy ještě koupím tu membránku akceleračky a membránu obohacovače, co ta guma pod karburátorem, dá se sehnat originál nebo jen náhražky? Chtěl jsem ji koupit už dnes, ale měli jen VIKU tak jsem ji raději nevzal.
tú podložku pod karb origo už nekúpiš, sú všelijaké náhrady ale....
skôr by som sa zameral na vyrovanie sklonu, chýba ti tam 10° niektorý dávajú podložku, ale mne sa viac páči sfrézovať 5° s dosadacej plochy zo sania na hlavu a 5° na karb, potom tam filterbox sadne ako na šerbel, ak ho nebudeš mať v rovine (dáš to tak bez podložky, alebo bez zarovnania) tak ti v zákrutách bude zdochýňať motor.... a nebude to ono....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.9.08, 18:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|