|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
karbenátek Š100
ahoj, neumim seridt bohatost na karburatoru (Š100) jedna se o jednokomoraák. Pricina je neustale zalitych svicek, zbarvenych do cerna. Po par hodinach provozu musim svicky ocistit, nebot zacnou vynechavat. Jak na to? Hladina se mi nepreplavuje. Trisky na to dostanou kopit? popr jake?
diky.
Naposledy upravil chavier dne 27.8.08, 20:57, celkově upraveno 1
|
27.8.08, 19:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Z pravé strany karburátoru je šroub dorazu klapky, a hned za ním je bohatost.
Nastavíš si otáčky šroubem dorazu, pak si bohatostí doladíš směs (najít krajné polohy plynulého chodu, a uprostřed je ideální poloha).
Ovšem volnoběh zas až tak velký vliv nemá, jsou tam správné svíčky?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.8.08, 20:05 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
Šemik píše: Z pravé strany karburátoru je šroub dorazu klapky, a hned za ním je bohatost.
Nastavíš si otáčky šroubem dorazu, pak si bohatostí doladíš směs (najít krajné polohy plynulého chodu, a uprostřed je ideální poloha).
Ovšem volnoběh zas až tak velký vliv nemá, jsou tam správné svíčky?
nene, to nepomaha
|
28.8.08, 21:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A ty svíčky jsou správné?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.8.08, 21:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
plovák na 25 jawě mi to dělalo taky a po výměně jede jako čert
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.8.08, 21:21 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
Šemik píše: A ty svíčky jsou správné?
takove jako udava vyrobce, mel jsem tam skoro vsechny, ale vzdy cerne zalite, spotreba velka
Premyslel jsem koupit nove trisky napr s jinym prutokem, rozumi nekdo triskam?
|
28.8.08, 22:13 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
pro takový je dobrý mít nějakej ten karbec do zálohy
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
28.8.08, 22:36 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
zkontroluj jestli mas ty trysky osazeny tak jak maji byt. Jestli nevis osazeni, muzu se ti zitra kouknout do knizky. Jinak to muze byt jedine spatna hladina, deravej plovak (nebo pokud mas plastovej-delalo se to- tak ten zase nasaje benzin a ztezkne) nebo netesnici jehlovej ventil. Taky bych proveril veci kolem injektoru, ten kdyz netesni tak to taky muze delat paseku...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.8.08, 22:42 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
CROWACK píše: zkontroluj jestli mas ty trysky osazeny tak jak maji byt. Jestli nevis osazeni, muzu se ti zitra kouknout do knizky. Jinak to muze byt jedine spatna hladina, deravej plovak (nebo pokud mas plastovej-delalo se to- tak ten zase nasaje benzin a ztezkne) nebo netesnici jehlovej ventil. Taky bych proveril veci kolem injektoru, ten kdyz netesni tak to taky muze delat paseku...
dekuji moc
a koukni se mi prosim
|
28.8.08, 23:11 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
šikovná věc > http://hundertka.wz.cz/
konkrétně osazení karburátorů na š 100 > http://hundertka.wz.cz/114_115.jpg
P.S. píše se tam i jak zkontrolovat hladinu
tak hodně štěstí...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
29.8.08, 10:54 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
CROWACK píše: zkontroluj jestli mas ty trysky osazeny tak jak maji byt. Jestli nevis osazeni, muzu se ti zitra kouknout do knizky. Jinak to muze byt jedine spatna hladina, deravej plovak (nebo pokud mas plastovej-delalo se to- tak ten zase nasaje benzin a ztezkne) nebo netesnici jehlovej ventil. Taky bych proveril veci kolem injektoru, ten kdyz netesni tak to taky muze delat paseku...
Ak sa ešte dobre pamätám, tak motor vie ísť aj ak je dole víko karburátora (a niekde v plavákovej komore je náliatok, ktorý udáva výšku hladiny (po ten náliatok má byť hladina)...tak jednoducho sundaj víko karbeca, naštartuj motor a sleduj, čo sa bude iať s výškou hladiny...ak OK, tak choď po tryskách...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.8.08, 15:41 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
plovak pekne zavira, hladina OK. Dnes jsem koupi trysku volnobehu, 50ka puvodne, dal jsem 40ku, motor jede pekne, uvidime co svicky po case.
|
29.8.08, 16:06 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
nic ve zlým, ale myslím že neřešíš příčinu ale důsledek...uvidíme jak dlouho a jak dobře to bude fungovat...
P.S.: Jak ti funguje obohacovací systém sytiče? Dovírá?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
30.8.08, 09:14 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
ferrari píše: ..tak jednoducho sundaj víko karbeca, naštartuj motor a sleduj, čo sa bude iať s výškou hladiny...ak OK, tak choď po tryskách...
stačí odstát benzín z plovákovky a ručně dočerpávat, dokud jehlový ventil nezavře, startovat na katburátor bez víka je zbytečná divočina...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
30.8.08, 09:15 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
CROWACK píše: ferrari píše: ..tak jednoducho sundaj víko karbeca, naštartuj motor a sleduj, čo sa bude iať s výškou hladiny...ak OK, tak choď po tryskách... stačí odstát benzín z plovákovky a ručně dočerpávat, dokud jehlový ventil nezavře, startovat na katburátor bez víka je zbytečná divočina...
Neviem, my sme to bežne robili a žiadna divočina to nebola...počas niekoľko minútového behu to lepšie rozpoznáš...a hej, to tu bola správna pripomienky - čo sýtič? Nesýti aj keď nemá?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.8.08, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|