Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nie, prerušovač je bimetal, ktorý je obmotaný odporovým drôtom ktorý ho pri prechode prúdu ohrieva a tým sa prehne a spojí kontakt vtedy sa smerovka rozsvieti, vtedy prúd tým odporovým drôtom nepreteká (tie kontakty ho vlastne vyskratujú), vtedy chladne až sa kontakt rozpojí, a tak stále dookola.
výhodou tohoto systému je že po zapnutí je vlákno žiarovky "žhavené" aj keď nesvieti (prúd ktorý preteká tým odporovým drôtom je v sérii so žiarovkou-ami) čo predlžuje životnosť žiarovky.
ak by si spravil nejaký elektronický prerušovač (iba spínaný kontakt) bez toho "žhavenia" tak sa životnosť žiaroviek veľmi skráti...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.8.08, 17:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já si myslím taky, že tam není cívka. Bimetal se záhřívá topnou spirálkou, no a dále jak popisoval Michalkatka. Ten držák se mi zdá dost blbě vyřešený. Když se jednou přerušovač vyndá nebo vypadne, tak už tam pořádně nedrží, když se zpátky nasadí. Je to nějaký blbý materiál. Alespoň co jsem měl oba fáčka. Jen jsem si všiml, že u nového je přerušovač nějak lépe udělaný, protože drží pořád stejné impulsy. U starého to kolísalo s otáčkami. Při volnoběhu pomaleji a když jsem přidal plynu při rozjezdu nebo pod., tak se blikání zrychlilo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
31.8.08, 19:19 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
problém vyřešen, problém byl značně "záhadný", neměl jsem u PZ lampy zapojenou elektriku a tak ten přerušovač napravo měl větší frekvenci a jiný zvuk
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
7.9.08, 19:44 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Zdar chlapi,taky mi ve fáčku 93 jde málo slyšet cvakání po zapnutí blinkru.Dělá to problém hlavně manželce,protože se navíc nevrací levý blinkr;-)..Nešlo by do toho obvodu blinkrů nebo někde k přerušovači připojit nějaké pípátko?;-) Dík
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
1.10.08, 05:14 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Normálně je to slyšet dost, v tom válečku je kvůli tomu kladívko, co do něj mlátí a vydává onen charakteristický zvuk.
Někdy se stane, že vypadne.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
1.10.08, 07:16 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jak jsem psal, ten držák je nějaký špatný materiál a ten přerušovač v něm špatně drží. U novějšího fáčka je ale přerušovač slyšet trošku méně. i když je dobře zacvaknutý v držáku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.10.08, 11:01 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|