Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 00:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 12.30 V...je to malo 
Autor Zpráva

Příspěvky: 22
Bydliště: Karviná
Příspěvek 12.30 V...je to malo
AHoj chtěl bych se jen zeptat jestli když zapnu motor a dam na baterku ěmřak a ukaže mi to 12.3V tak to asi bude malo dobijet alternator co?...protože při volnoběho nebo otačkach pod 1000cca(nemam otačkoměr) mi když mam zaple světla a dam třeba blinkr tak mi problikuji světla nebo když třeba zapnu topeni tak upe pohasnou ale jak přidam plyn tak už ok...nemužu si odrovnat baterku?včera jsem totoiž kupil new....jo a mam škoda 120..dik za rady chlapy..:)


31.8.08, 15:32
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: 12.30 V...je to malo
meraj napätie pri vypnutom motore a pri zapnutom motore, ak je pri zapnutom vyžšie tak to dobíja a zrejme je to v poriadku....

čím to meriaš?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.8.08, 16:45
Profil

Příspěvky: 22
Bydliště: Karviná
Příspěvek 
standartnim digitalnim voltmetrem.........


31.8.08, 19:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Bzzcek píše:
standartnim digitalnim voltmetrem.........


ako je ciachovaný? o presnosti tých lacnejších sa dá polemizovať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.8.08, 20:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Odchyť si Šemíka :) . Co máš za regulátor?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.8.08, 22:48
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Podle mého mu to nedobíjí. Při nastartovaném motoru má být nejméně přes 13V, nejlepší je 13,5-14V.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.9.08, 16:15
Profil

Příspěvky: 22
Bydliště: Karviná
Příspěvek 
regulator mam ještě ten kovovy nebo jak nevim jak to poznam?....nemužu to byt tim třeba že je jen zasrany altik bo už jednou jsem ho měnil bo ten prvni byl upe usazeny bordelem atd a ted mi auto stalo 2 měsice před barakem....


1.9.08, 16:29
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mechanický regulátor je přežitek, vyndej ho, schovej ho jako relikvii pro budoucí generace a kup elektronický :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.9.08, 17:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ešte nahlaš koľko máš napätie na prázdno na baterke.... (na stojacom motore)

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.9.08, 17:33
Profil

Příspěvky: 22
Bydliště: Karviná
Příspěvek 
jako při vypnutem?...ted nevim zitra změřim jj....


1.9.08, 21:14
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Bzzcek píše:
jako při vypnutem?...ted nevim zitra změřim jj....


však už som napísal, zmeraj napätie na baterke pri vypnutom motore, potom naštartuj a zmeraj napätie potom a ak je pri bežiacom motore napätie väčšie tak je to v poriadku... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.9.08, 18:21
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Je to v pořádku, pokud má napětí při běžícím motoru alespoň 13V. Pokud má na baterce při vypnutém motoru např. 12V a při běžícím motoru 12,3V, tak je to na h...o. Nabíjení začíná až od 12,5V a to ještě bez jakéhokoli proudového odběru. I tak by mu to za chvíli vymlátilo baterku. Dnes když se musí svítit celý den, tak mu to ještě více spadne a pojede mu to jen na baterku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


3.9.08, 16:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Na 42A alternátoru je zejména při nízkém volnoběhu při zapnutých světlech takové napětí naprosto běžné. Změř napětí na prázdno při žvýšených otáčkách a potom se zátěží (taky vyšší otáčky), pokud nemáš pomocníka tak si třeba zapni sytič. Mělo by to být min. 13,6V, naprázdno nesmí přesáhnout 14V.


3.9.08, 19:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nesmí přes 14.4 V.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.9.08, 20:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Máš pravdu, udává se teda 14,3V naprázdno max, u staré škodovky kde není elektrika vychytaná jako např. u Šemíka se to ale vidí málokdy (pouze v případě špatných diod)....


3.9.08, 23:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz