Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další
 LEKR 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jak to tady tak čtu tak ideálem by pro vás bylo aby se vám otevíraly klapky obě najednou.... :lol: Klidně si to udělejte,jede to jako nakoplá sviňa,ale to jak tam ten benzín teče to je taky mazec :P A vůbec nic s tryskama dělat nemusíte,pokud nestojíte na startu rallyekrosu nebo kopce,soutěže nebo jinýho sportovního podniku.,tunning dávám stranou ale klidně,když na to máte :roll: ...Někdo se tu zmiňoval o akceleraci na první st.že to dožene akceleračka...Akceleračka to dožene,ale motor se nedokáže tak rychle nadechnout jako má váše pravá noha,v tom je kámen úrazu,nikoliv v akceleračce.Pokud nereaguje v plynulosti je závada v ní nebo v podtalkové regulaci předstihu atd.........A Fávo a jiný 120cítky prostě bez otevření druhýho stupně nepojedou nikdy...prostě vstup do motoru musí být otevřenej,jinak nebude výkon.... :wink:Ucpěte si jednu nosní dírku a z hluboka se nadechněte,pak jí povolte a hned víte kde je chyba :P :lol: :D :wink:


28.8.08, 20:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek 
Vít píše:
Šemíku, favorit pokračuje v tradici škodoveky a tak i u něj platí co kus, to originál. Zkus najít dva favority, které se budou chovat stejně. Mě se to nepovedlo, každý je jiný, jeden jede ve vysokých otáčkcáh, druhý v nízkých, třetí tahá od volnoběhu až do konce pořád stejně (málo) a každý přitom má jiný zvuk. A to srovnávám jen potvory s karburátorem, ty stříkačky moc neznám. Ty jsi asi jen neměl štěstí na kus. A nebo tam něco onemocnělo, možná zlobí to sací potrubí co se ti tak nelíbí.

si myslim,že taky dost záleží na tom,jak s tím motorem jezdili předešlí majitelé a jak je zaběhnutý

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


28.8.08, 20:25
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No první majitel byl někdo neznámý, škodovka kterou tento motor poháněl před Pastelkou patřila taky jednomu mladýmu, ale ten nejezdil jak já, kyvka nekyvka rval to na max :shock:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.8.08, 20:27
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Jak to tady tak čtu tak ideálem by pro vás bylo aby se vám otevíraly klapky obě najednou.... :lol: Klidně si to udělejte,jede to jako nakoplá sviňa


Ale houby, je to napytel. Rozhodně je lepší dobře fungující podtlak.


28.8.08, 20:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
fatal píše:
patrik-hp píše:
Jak to tady tak čtu tak ideálem by pro vás bylo aby se vám otevíraly klapky obě najednou.... :lol: Klidně si to udělejte,jede to jako nakoplá sviňa


Ale houby, je to napytel. Rozhodně je lepší dobře fungující podtlak.


Jo houby,kdyby už konečně začaly růst... :P :wink:


28.8.08, 21:17
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak dnešním dnem startuje projekt "LEKR pro Pastelku" :lol:

Dostal jsem od Bukaje LEKR 135, i se sacím potrubím. Dlouho ležel, takže rozborka bude nevyhnutelná. Co vše je dobré vyměnit aby to bylo doopravdy OK? Mám nějaké těsnění pod víko, jakýsi malinký okroužek k injektoru.

Občas čtu o nějaké membráně obohacovače a o odbublinkovači, bylo by dobré to též vyměnit?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.9.08, 17:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Tak dnešním dnem startuje projekt "LEKR pro Pastelku" :lol:

Dostal jsem od Bukaje LEKR 135, i se sacím potrubím. Dlouho ležel, takže rozborka bude nevyhnutelná. Co vše je dobré vyměnit aby to bylo doopravdy OK? Mám nějaké těsnění pod víko, jakýsi malinký okroužek k injektoru.

Občas čtu o nějaké membráně obohacovače a o odbublinkovači, bylo by dobré to též vyměnit?


myslím že iba ten obohacovač, a membrána akceleračky... (minimálne kontrola presaku)

odbublinkovač pokiaľ tesní a nieje prasknutý nechaj tak, ale musíš vyriešiť spiatočku do nádrža... ihla LEKR-u taký tlak neudrží....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.9.08, 17:46
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Šemik píše:
Tak dnešním dnem startuje projekt "LEKR pro Pastelku" :lol:


Tak dnešním dnem startuje odpočítávání projektu "Zpátky SEDR pro Pastelku". :lol:


1.9.08, 17:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
fatal píše:
Šemik píše:
Tak dnešním dnem startuje projekt "LEKR pro Pastelku" :lol:


Tak dnešním dnem startuje odpočítávání projektu "Zpátky SEDR pro Pastelku". :lol:

a tiez projekt "kto skusi LEKRa, na SEDR zabuda"
:lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.9.08, 17:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To zase rejpájní takhle k večeru :lol:

Zpětný odtok do nádrže problém nebude, v nalévacím hrdle je několik vhodných nátrubků k tomuto účelu :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.9.08, 18:00
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jinak tedy ještě koupím tu membránku akceleračky a membránu obohacovače, co ta guma pod karburátorem, dá se sehnat originál nebo jen náhražky? Chtěl jsem ji koupit už dnes, ale měli jen VIKU tak jsem ji raději nevzal.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.9.08, 18:36
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Jen kupuj, stejně skončíš u SEDRa. :wink:


1.9.08, 18:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nejlepší je taková ta dvojdílná.
Obrázek
http://www.mevek.cz/shop.php?category=1 ... earch=karb
V Praze se dá sehnat na objednání do 300, je to origo díl škoda.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


1.9.08, 18:45
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Nepér píše:
Nejlepší je taková ta dvojdílná.
Obrázek
http://www.mevek.cz/shop.php?category=1 ... earch=karb
V Praze se dá sehnat na objednání do 300, je to origo díl škoda.

jeee, take mam :D su to nejake uhlikove vlakna ci co

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.9.08, 18:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Jinak tedy ještě koupím tu membránku akceleračky a membránu obohacovače, co ta guma pod karburátorem, dá se sehnat originál nebo jen náhražky? Chtěl jsem ji koupit už dnes, ale měli jen VIKU tak jsem ji raději nevzal.


tú podložku pod karb origo už nekúpiš, sú všelijaké náhrady ale....

skôr by som sa zameral na vyrovanie sklonu, chýba ti tam 10° niektorý dávajú podložku, ale mne sa viac páči sfrézovať 5° s dosadacej plochy zo sania na hlavu a 5° na karb, potom tam filterbox sadne ako na šerbel, ak ho nebudeš mať v rovine (dáš to tak bez podložky, alebo bez zarovnania) tak ti v zákrutách bude zdochýňať motor.... a nebude to ono....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.9.08, 18:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz