Autor |
Zpráva |
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
DRYVER píše: michalkatka píše: DRYVER píše: Carlos píše: To měly tatry, a je to samostatné benzínové topení. Ale velký je to jak kráva. Zas tak velke to neni. Jen to je strasne drahe. Pocitej tak 50 000 kč ale prd, niekde na inzercii som videl takého malého bufíka (asi s trabanta) na 6V za 1500skk.... privedie sa tam elektrika a benzín a normálne to fúka teplo.... Ja mluvil o uplne novem co si koupis treba od Webasta
Tak na to dát 50 000 jen za topení asi hned tak někdo nemá, kdyžtak kouknout jak se pohybujou ceny u vás, no a přijet odzkoušet a vzít či nevzít.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
1.9.08, 23:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ono by možná bylo jednodušší pořídit 1.9 T DI Chrochtáfku s bufíkem
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
2.9.08, 08:15 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12135 Bydliště: Tynec n.L.
|
Podle myho nazoru je nejlepsi auto natocit a 5 minut pockat nez se ohreje. Motoru to udela dobre a zacne to rychlejc topit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
2.9.08, 11:22 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Viky píše: Podle myho nazoru je nejlepsi auto natocit a 5 minut pockat nez se ohreje. Motoru to udela dobre a zacne to rychlejc topit.
Přesně proti všem doporučením z chytrých knížek...
|
2.9.08, 11:23 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12135 Bydliště: Tynec n.L.
|
fatal píše: Viky píše: Podle myho nazoru je nejlepsi auto natocit a 5 minut pockat nez se ohreje. Motoru to udela dobre a zacne to rychlejc topit. Přesně proti všem doporučením z chytrých knížek...
Jako vzdy ne?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.9.08, 07:48 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Nepér píše: Ono by možná bylo jednodušší pořídit 1.9 T DI Chrochtáfku s bufíkem no to radsej to webasto, to by ma vyslo lacnejsie Viky píše: Podle myho nazoru je nejlepsi auto natocit a 5 minut pockat nez se ohreje. Motoru to udela dobre a zacne to rychlejc topit. no ale ja vecsinou meskam do prece , a cakat 5 minut to je dlho . proste potrebujem daco co mi rychlo zakuri ... a okrem toho , v zime je aj tak vecsia spotreba , s takymto pristupom by som jazdil za 10l
EDIT : nema sa auto zahriat miernym zatazenim nie volnobehom ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
3.9.08, 17:28 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
hej ma. speci u favoritov, kde 5ka nemaze, kym sa nepohnes.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
3.9.08, 18:02 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
4 autozapalovače ti určitě stačit nebudou, navíc musíš udělat nějakou spirálu přes kterou ti projde většina vzduchu a i tak to bude fungovat jenom jako předehřívání (topení ve škodovce vyzařuje výkon 4,6kW a pořád je to málo a ty můžeš z alternátoru vzít max. 500W za předpokladu že máš 70A).
Omotávání ropovodu izolační hmotou je blbost, voda jím stejně začne proudit až poté co už to topí, co se týká ztrát tepla tak vidím problém spíš v tom že vzduch proudí plechovýma dutinama karoserie. Doporučuju spíš zrepasovat topení a vyčistit celý chladící systém auta, ještě jsem vymýšlel přidat na hadice topení elektrické vodní čerpadlo aby ta voda víc proudila ale k realizaci jsem se nikdy nedostal.
Nejjednodušší by asi bylo koupit takový ten vyhřívací větrák co se přilepí na palubní desku, moc to netopí ale když to dáš hned před sebe tak to trochu pomůže, odběr je cca 20A.
|
3.9.08, 19:24 |
|
|
Vala
Příspěvky: 199 Bydliště: ZA
|
potiahni si cez vnutro vyfuk
_________________ Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green
|
3.9.08, 19:37 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Chytré řešení, potom jenom čekat až výfuk prorezne. Führer s tím počítá.
|
3.9.08, 19:40 |
|
|
Vala
Příspěvky: 199 Bydliště: ZA
|
cyz píše: Chytré řešení, potom jenom čekat až výfuk prorezne. Führer s tím počítá.
da antikorove trubky
_________________ Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green
|
3.9.08, 19:42 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Na jednom koumákovi sem viděl namotanou měděnou trubku na výfuku a protaženou za zadní židle, kde měl ventilátor. Už si to moc nepamatuju, jak to měl udělaný, nebo jak to pracovalo, ale ten chlap si to chválil, tak se toho někdo šikovnej chopte a sdělte poznatky.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
3.9.08, 19:46 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Drak píše: Na jednom koumákovi sem viděl namotanou měděnou trubku na výfuku a protaženou za zadní židle, kde měl ventilátor. Už si to moc nepamatuju, jak to měl udělaný, nebo jak to pracovalo, ale ten chlap si to chválil, tak se toho někdo šikovnej chopte a sdělte poznatky.
No to už je lepší...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.9.08, 20:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
4 žhavící svíčky do přívodu vzduchu je to
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.9.08, 20:03 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Drak píše: Na jednom koumákovi sem viděl namotanou měděnou trubku na výfuku a protaženou za zadní židle, kde měl ventilátor. Už si to moc nepamatuju, jak to měl udělaný, nebo jak to pracovalo, ale ten chlap si to chválil, tak se toho někdo šikovnej chopte a sdělte poznatky. to by bolo nebezpecne , predsa len ten vyfuck je strasne horuci , mohlo by sa nieco chytit horiet ...
cyz : kolko zere jeden zapalovac ?
Sadra17 : tie budu zrat viac ako tie zapalovace ...
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
3.9.08, 20:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|