Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 09:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Uvaha o superkureni 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jonny píše:
Drak píše:
Na jednom koumákovi sem viděl namotanou měděnou trubku na výfuku a protaženou za zadní židle, kde měl ventilátor. Už si to moc nepamatuju, jak to měl udělaný, nebo jak to pracovalo, ale ten chlap si to chválil, tak se toho někdo šikovnej chopte a sdělte poznatky.
to by bolo nebezpecne , predsa len ten vyfuck je strasne horuci , mohlo by sa nieco chytit horiet ...
cyz : kolko zere jeden zapalovac ?
Sadra17 : tie budu zrat viac ako tie zapalovace ...


Jako ze nakejch 300 - 400 °C vyfuku zapali med jo ?

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


3.9.08, 20:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Jonny píše:
Drak píše:
Na jednom koumákovi sem viděl namotanou měděnou trubku na výfuku a protaženou za zadní židle, kde měl ventilátor. Už si to moc nepamatuju, jak to měl udělaný, nebo jak to pracovalo, ale ten chlap si to chválil, tak se toho někdo šikovnej chopte a sdělte poznatky.
to by bolo nebezpecne , predsa len ten vyfuck je strasne horuci , mohlo by sa nieco chytit horiet ...
cyz : kolko zere jeden zapalovac ?
Sadra17 : tie budu zrat viac ako tie zapalovace ...


Jako ze nakejch 300 - 400 °C vyfuku zapali med jo ?
Nee ale kade pojde ta rura , to by mohlo byt nebezpecne , ratam ze by to slo niekade spodkom auta , potom cez sedacky ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


3.9.08, 21:04
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Klidne nakej prepojovak hadice uz vzadu u motoru a tam napojit hadice topeni a mit to pres zimu jenom na topeni...nako vyresit dalsi pumpu...klido elektrickou a jedem topime...regulace opet ventilem...ci vypnout pumpu...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


3.9.08, 21:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Klidne nakej prepojovak hadice uz vzadu u motoru a tam napojit hadice topeni a mit to pres zimu jenom na topeni...nako vyresit dalsi pumpu...klido elektrickou a jedem topime...regulace opet ventilem...ci vypnout pumpu...
teraz som uz mimo .... :oops: akoze myslis teplovodne ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


3.9.08, 21:38
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Proste zaslepit hadice topeni k motoru ale privest si je ka vyfuku kde bude naka motanice trubek kolem tlumice...vodu pohant elektrockym cerpadlem...a prutok regulovat nomalne klasicky vetilem pomoci tahla na palubce...a samozrejme mit pumpu pres el. vypinac...

Ted jeste sehnat tu pumpu...tendle vynalez ale to bude topit hodne brzo a myslim ze hodne moc...docela me to laka :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


3.9.08, 21:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Proste zaslepit hadice topeni k motoru ale privest si je ka vyfuku kde bude naka motanice trubek kolem tlumice...vodu pohant elektrockym cerpadlem...a prutok regulovat nomalne klasicky vetilem pomoci tahla na palubce...a samozrejme mit pumpu pres el. vypinac...

Ted jeste sehnat tu pumpu...tendle vynalez ale to bude topit hodne brzo a myslim ze hodne moc...docela me to laka :D :D :D
hmmm pumpa problem nebude , horsie bude ked to zastavis a voda ostane v trubkach a zovre ...

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


3.9.08, 21:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Trubky s vodou přes výfuk? Zásadní otázka - co udělá voda zahřátá na 90°C přivedená do potrubí které má 400°C? I pokud by vedla velkým průtokem do chlazení tak u 120ky by to znamenalo vážný problém s chlazením. Zajímavý nápad je s tím výměníkem vzduch-vzduch jak psal Drak....takhle to mají některé letadla na vyhřívání křídel proti namrznutí a funguje to velice dobře i při -50 a teplo které jde ven výfukem je jinak nevyužité tak proč ho nevyužít takhle....jenom to chce poctivě udělat tepelnou izolaci a namontovat tam nějaký tepelně odolný elektromagnetický ventil aby to šlo zavřít protože jinak v létě by v tom autě bylo horko jak v pekle :D


3.9.08, 23:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
inšpiruj sa kúrením na Trabante, tam je prvý diel výfucku dvojplášťový a pri prepnutí klapiek na kúrenie po naštartovaní kúri perfektne do 1min...

ak by si ten výfuckový diel nejako napratal do škodovky tak vzduch ktorý by si chcel zohriať by si naháňal jedným ventilátorom... toť vsjo....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.9.08, 07:03
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No tak nemyslel mit ty trubky primo na vyfuku...bych mel prehratou paru ne horkou vodu...sem chtel zkouset ruzne izolace a vzdalenosti...

Ale ten vzduch je lepsi napad...takze pak vetrak jo...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


4.9.08, 14:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No tak nemyslel mit ty trubky primo na vyfuku...bych mel prehratou paru ne horkou vodu...sem chtel zkouset ruzne izolace a vzdalenosti...

Ale ten vzduch je lepsi napad...takze pak vetrak jo...


to sa mi na trabante páčilo, natočíš a za 20sek to fúka teplý vzduch, za 1min horúci, výhodou bolo že vzuch bol naháňaný tým ventilátorom na motore, časť vzduchu išla na chadenie motora a časť na kúrenie, takou klapkou sa mixoval vzuch priamo do kabíny, alebo cez ten špeci výfuck.... v jednoduchosti je dokonalosť....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.9.08, 14:48
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No tady by se musela vymyslet naka kravina kolem vyfuku a pak vetrak...pak hadice s velkym prurezem a dostat v pripade 742 743 vzduch skrz zadni stenu nejlepe do tunelu razeni...kudy to bude vytapet a rovnou to hnat dopredu to klasiky topeni kde si to jiz muzu regulovat...no teda mazec...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


4.9.08, 14:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No tady by se musela vymyslet naka kravina kolem vyfuku a pak vetrak...pak hadice s velkym prurezem a dostat v pripade 742 743 vzduch skrz zadni stenu nejlepe do tunelu razeni...kudy to bude vytapet a rovnou to hnat dopredu to klasiky topeni kde si to jiz muzu regulovat...no teda mazec...


lenže pokiaľ ti ide o reakčnú dobu kúrenia tak ak to budeš prídavnými hadicami tlačiť dopredu tak to neurýchliš, práve spomalíš čím väčšie množstvo vody chceš dostať dopredu tým dlhšie to bude trvať... nehovoriac o tom že v systéme budeš mať ešte viac vody na zohriatie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.9.08, 15:02
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Bavime se o vzduchu...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


4.9.08, 15:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Bavime se o vzduchu...


rýchlo som to prčítal... :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.9.08, 16:13
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
michalkatka píše:
Martin 007 píše:
No tak nemyslel mit ty trubky primo na vyfuku...bych mel prehratou paru ne horkou vodu...sem chtel zkouset ruzne izolace a vzdalenosti...

Ale ten vzduch je lepsi napad...takze pak vetrak jo...


to sa mi na trabante páčilo, natočíš a za 20sek to fúka teplý vzduch, za 1min horúci, výhodou bolo že vzuch bol naháňaný tým ventilátorom na motore, časť vzduchu išla na chadenie motora a časť na kúrenie, takou klapkou sa mixoval vzuch priamo do kabíny, alebo cez ten špeci výfuck.... v jednoduchosti je dokonalosť....
Trabik ma motor v predu , takze cesta vzduchu nieje dlha , ale 742 ma motor v zadu , nenastaval by stejny problem ako u 100vky ? ze kym by sa vzudch prebojoval dopredu ochladol by ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


5.9.08, 14:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz