Autor |
Zpráva |
Bzzcek
Příspěvky: 22 Bydliště: Karviná
|
tak jsem to včera měřil a na vypnutem motoru mam 12,3 když zapnu motor tak na volnoběch 12,8 a když zapnu světla tak 12,5.....dneska jdu vymontovat altik a podivam se na něj...bo baterka už je na tom bledě a to je kupovana přesně před týdnem.....pak dam vědět dik chlapi
|
6.9.08, 12:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Při zapnutých světlech 12,5V? A kdyby zapl světla, topení, vyhřívání zadního okna nebo pod. tak bude mít na akumulátoru tak stěží 12V, jestli ne méně. Světla sice mají velký odběr, ale když se zapne více spotřebičů, tak je odběr i několikanásobný než při zapnutých samotných světlech. Jak píšu, nejméně 13,5V při volnoběhu. Při hodně velkém zatížení to spadne na 12,5-12,8V a to už i tak bude na hraně. Maximální odběr je ale jen na chvíli a potom se aku dobije. Škodovky řady 742 měli myslím altík 40A a to není zrovna nějak moc.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.9.08, 15:41 |
|
|
Bzzcek
Příspěvky: 22 Bydliště: Karviná
|
tak jsem se dneska dival a mam altik 42A a kamoš elektrokař řikal že asi uhliky...bo jak jsem přidal plyn tan trochu klesalo to dobijeni....tak musim sehnat nějaky altik 55A radši...kolik tak muže stat??
|
6.9.08, 17:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak 300-400kč Na vrakovišti samozřejmě.
Škodovky měly 35, 42 a 55A alternátory, 40A alternátory měly žiguly.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.9.08, 18:07 |
|
|
fajfy
Příspěvky: 26 Bydliště: Habartov, Karlovarský kraj
|
Mám takový hloupý dotaz. Volnoběh u vás znamená zapnutý motor bez přidávání plynu? Ptám se protože, mám taky menší problem s baterkou. Koupil jsem si totiž radio a dvakrat se mi stalo že rano jsem měl totálně vyfluslou baterku, nakonec jsem to vyřešil tak, že mám vypínač na přívodu radia (pamět je samozřejmě napajena neustále). V té době jsem měřil kolik mi dával altík při sešlápnutí plynu a bylo to něco málo přes 13V, tudíž na volnoběh jsem měl něco mezi 12,5 a 13V. Abych řekl přesný hodnoty, tak bych tomusel jít znovu změřit. Měřil jsem to kvalitním digitálním voltmetrem.
|
30.10.08, 12:13 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Ano, volnoběh je teplý motor na neutrál bez sytiče a bez plynu.
|
30.10.08, 12:16 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Mezi 12,5- 13V je sice na spodní hraně, ale bez zatížení, no nevím. Bez zapnutí jakéhokoliv spotřebiče to možná nějakou dobu bude makat, když se při vyšších otáčkách zvedne nad 13V, tak v pohodě. Na volnoběh stejně motor běží jen krátce a na křižovatkách a pod. se to nějak alespoň trošku dobije. Je potřeba to napětí ale změřit při zatížení spotřebiči. Pokud napětí bude i při vyšších otáčkách pod 12,5V, tak bych vyměnil uhlíky nebo regulátor.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
31.10.08, 21:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|