Autor |
Zpráva |
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Škoda 120 nechce jet
Ahoj, mám problém a nevim si rady (na motor moc nejsem). Je to Škoda 120.
Když jedu na 2-4, tak se hodně blbě dá rozjet, jelikož když přišlápnu plyn, tak jako bych šlapal na brzdu, motor kucká a né a né se rozjet, až musim přeřadit na menší a jít pořádně do otáček. Stalo se to zničeho nic. Už se to jednou zažil, když sem stál v prudším kopci čumákem nahoru. Pak se taky nedalo pořádně přidat a kuckalo to. Po delším stání na rovině to ustalo.
Můžete mi tedy pomoc. Díky moc. novomi
|
6.9.08, 17:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Dělá to při teplém motoru nebo studeném nebo vždy? Zkoušels přidávat se zapnutým sytičem?
|
6.9.08, 20:56 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
svíčky a VN kabely máš v háji miloš
|
6.9.08, 21:08 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Jo tak zapoměl jsem říct, že to dělá při zahřátem motoru, ale to by asi bylo jedno a to důležitý, že když zapnu sytič, tak to je jak nitro . Se sytičem to jede.
|
6.9.08, 21:16 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vycisti karbec a dej filtr na hadici
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.9.08, 21:17 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Matthes píše: Vycisti karbec a dej filtr na hadici
Nejsem v tom tak zběhlý, tak jak bych se tam měl dostat. Co mám sundat.
|
6.9.08, 21:20 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
novomi píše: Co mám sundat.
Začneš rozebírat shora a budeš postupovat dolů až se dostaneš k sacímu potrubí. Prostě shodíš filtrbox, pak shodíš karbec. Karbec otevřeš, vyčistíš kam se dostaneš, vyšroubuješ trysky a profoukneš je, stejně tak vzdušníky. Poté opačný postup, a pozor, karbec dotahovat jemně! A otvor pro sání je vhodné něčím zakrýt, aby tam něco nespadlo.
|
6.9.08, 21:25 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Díky moc za návod, to mi bude stačit . Co se myslelo tím filtrem na hadici ?
A co to stání z kopce, už se Vám to taky stalo ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
6.9.08, 21:30 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
novomi píše: A co to stání z kopce, už se Vám to taky stalo ?
Ne, ale stala se mi spousta jiných příhod s karburátorem.
|
6.9.08, 21:51 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, pravdepodobne sa tym, ze si velmi zdvihol predok dostala necistota z dna plavákovej komory do hl. trysky...a predpokladám, že nad 3500 otáčok to vcelku ide...takže treba zhodiť teleso vzduch.filtra (ten modrý celok nad karbecom), potom dať dolu víko karburátora, vyskrutkovať trysku z 1 stupňa (je na dne plavákovej komory - tam, kde je benzín), prefúknuť vzduchom (keď ju dáš von, skús kuknúť proti svetlu, čio v nej nie je nečistota a až potom prefúkni) a potom dať trysku naspäť, víko karbeca naspäť (najlepšie použiť nové tesnenie), s citom dotiahnuť, dať naspäť vzduch filter...pozor, ak máš na vzduch filtri aj ten šróbik, ktorým sa uchytáva o víko karbeca (ide jednoducho zvrchu cez kryt filtra do víka karbeca), pri doťahovaní pozor - iba veľmi jemne, ina skrivíš víko karburátora...
Ale možno to má inú príčinu, no tipol by som takto...ak to ide na sýtič, aj vo vysokých otáčkach...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.9.08, 22:07 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Vyčistil jsem 2 vzdušníky a ty 2 trysky co jsou pod plovákem. Zatím to šlape v pohodě, jen se ve volnoběhu trochu zvýšily otáčky.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
7.9.08, 11:59 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
U každého ze vzdušníků byly ucpaný 3 dirky. Pod plovákem ještě plavala smeť...asi z těsnění. Těsnění jsem neměnil, žádný nový nemám a starý bylo ještě dobrý.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
7.9.08, 12:01 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
tesnenie treba vymenit. stare je otlacene a nasiaknute benzinom, pri novej montazi ho nenamontujes uplne presne a prestane si plnit svoju funkciu - tesnit. navyse svojou hrubkou vymedzuje aj hladinu v plavakovej komore. Ked kupujes nove, pozri si, ci pri pravom kanale (pri pohlade na karburator od zadneho cela motora) ma na druhej hodine vyrez. Ak nie, jedna sa o tesnenie na EDSR karburator, ktore je na SEDR nepouzitelne (nebude sa dat nastavit volnobeh).
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
7.9.08, 12:22 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
kecy muj bejvalej mistr dělal škodovky přes dvacet let a těsnění neměnil
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.9.08, 14:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: kecy muj bejvalej mistr dělal škodovky přes dvacet let a těsnění neměnil
Tak je blbej
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.9.08, 15:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|