Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Pístní sada z FEL na FAV 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek Pístní sada z FEL na FAV
Zdravím, motor už pomalu neví, kama by chcal olej a tak přemýšlím co s tím. Jako na pístní sadu nemám!

Mám možnost sehnat použitou,ale velice zachovalou málo jetou pístní sadu+ojnice z FELicie 1.3. Potřeboval bych vědět jestli to všechno sedí do FAVo motoru. Nejspíš by mělo,ale radši se ptám, hlavně ty ojnice a vložky.
Určitě se s tím pohne a píst nebude tam kde byl ani válce asi,takže je to taky na pikaču,ale furt si říkám že je to možná lepší než jenom kruhy. :idea: Cena by byla přibližně stejná jako nové pístní kroužky.

A nebo radši koupit nové pístní kroužky?

Dneska už se dá vpoho sehnat za 1000-1500kč druhý motor,to by bylo nej..., ale kdo ví co to je a kdo se za něho zaručí.

Dík za rady! :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


7.9.08, 16:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
z BMMkovej feldy by to malo sediet na 100%, z MPickovej tiez, ale tam uz boli robene nejake zmeny na hlave (tensie drieky ventilov a tak), piestna skupina by ale mala byt rovnaka.

Ked to budes vyberat, to, ze pohnes s piestami vo vlozkach, moc nevadi. Vlozky do motora ide vlozit len dvoma sposobmi, preto si treba oznacit, ktora polka piestu smeruje k vackovemu hriadelu, aby si to potom vedel namontovat naspat. Vlozky maju zarazky, takze pootocit sa to neda (iba o 180 stupnov).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


7.9.08, 17:11
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Na pístech je šipka, směřuje k vačce :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.9.08, 17:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Šemik píše:
Na pístech je šipka, směřuje k vačce :)


na piestoch hej, ale na vlozkach nie. pri prevoze sa piest vo vlozke moze otocit.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


7.9.08, 17:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
No to já právě nevím,jestli si něco majitel na vložkách označil. A když to bude z MPi, tak to asi nebudu brát,páč to už by bylo docela hodně se sníženou hlavou o 0,9mm.


A ojnice teda OK? Sedí uložení na klice? Pro jistotu...

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


7.9.08, 17:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
dneska sem dělal rozvody na MPI fildě, dal sem rozvody z MPI a ty byli jiný, klikovka měla větší průměr než rozvody, takže sem tam musel dát z favorita...takže neim, jestli jsou i ojniční ložiska na klice stejný...písty na MPI jsou o 0,3 vyšší než BMM...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.9.08, 20:20
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Rozdíl byl od roku 1998 ne?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.9.08, 20:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Šemik píše:
Rozdíl byl od roku 1998 ne?

no...to sem si myslel taky, ale děda má MPI z 1997 a má už tu novější hlavu atd, ale je možný, že už má model 98, jinak tohle MPI co sem dneska dělal je vlastně favorit MPI, prostě ještě BMM motor :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.9.08, 20:41
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.9.08, 11:45
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Kachnis píše:
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska


Neposterhol si co pisal Ondro :wink:
On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm
Ale ze vraj len niektore.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


11.9.08, 11:50
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
kwiko píše:
Kachnis píše:
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska


Neposterhol si co pisal Ondro :wink:
On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm
Ale ze vraj len niektore.


co já vidím na rozvodech pro 12/97 od 12/97 mpi

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


11.9.08, 19:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
spartra píše:
kwiko píše:
Kachnis píše:
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska


Neposterhol si co pisal Ondro :wink:
On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm
Ale ze vraj len niektore.


co já vidím na rozvodech pro 12/97 od 12/97 mpi

já měl rozdělaný rozvody pro MPI a tam bylo od 8/1998, průměr klikovky 30mm....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.9.08, 21:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kwiko píše:
Kachnis píše:
s BMM je favo totozny, u MPi je vetsi prumer v ulozeni a vyssi kompresni vyska


Neposterhol si co pisal Ondro :wink:
On tvrdi, ze prve MPI mali rozvody este totozne s BMM (a starsie). Tuto spravu som uz pocul posuskavat kde-tu. hmmm
Ale ze vraj len niektore.

jo, měli to prostě ty první MPIčka, kde byl blok z BMM (nemá díru na pohon benzínový pumpy) ale už měl díru na čidlo klepání, když sem sundal ventilový výko, na ventilech byli pružiny rovný, ne do konusu, děda je má do konusu, podle toho uvažuju, že má už tu novější hlavu

já mám BMM 1996 (nechápu, ale je tam plastová příruba na termostat-z MPI-originál, takže poslední model před MPIčkem) no a mám ty péra rovný, fotřik na fávu 1989 má taky ty péra rovný ne do konusu...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.9.08, 21:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
ja mam 4/96 BMM a mam tiez platovu komoru termostatu so sdruzenym cidlom teploty. To je posledna modernizacia BMM. Kedze nemas cidlo kapaliny v sani, mozes odpojit okruh ohrevu sania. Proste si najdi kus trupky a spoj hadice privod odpod vody do sania. Jazdi aspon tyzden a napis ako to ide + spotreba. Ja tak jazdim uz 2 mesiace.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


12.9.08, 08:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz