Josef.Radocha píše:
No jak to říct tuzink jako takovej to není ale velmi hezké úpravy. Hlavně se mi u auta líbí, že by z něj kdykoli šikovný karosář dokázal opět udělat veterána a když se seženou díly byl by to zas kočár lásky vhodný na V číslo. Jinak Opravdu moc hezké.
Pro sebe jsem si definoval tuzink jako úpravy, které jsou nebezpečné, nebo snižují původní hodnoty auta. Co se toho týče, ten karosář by musel být hodně moc šikovný, protože na tom erku nezůstal kámen na kameni
Něcio by samozřejmě šlo vrátit snadno, ale něco velice špatně.... Kdybych šel odpředu dozádu:
1) náporák
2) příčka za náporákem
3) přední kapota
4) díry pro chlazení
5) rozpěra mezi předními tlumiči
6) posilovač brzd a pedálová konzole ze 120ky
7) předělané držáky pantů přední kapoty
posunuté stěrače a motorek stěračů
9) jinde průchodka volantové tyče
10) jiné uchycení volantové tyče
11) jiné držáky sedaček
12) rozšíření tunelu na pětikvalt
13) rozpěra mezi zadními tlumiči
14) odstraněny původní držáky převodovky
15) navařeny držáky nové
atd....
prostě těch úprav je tam moc a moc, někteé jsou vidět více, některé méně... a pokus o navrácení zpět k modelu 1971 (to je rok výroby skeletu) se rovná téměř posatevní nového auta...