|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
Úprava hlavy favorit
takze semka piste co vsechno jde udelat pri uprave hlavy,srovnana a zaroven i snizena uz je,
- zvetsení kanalku(sacích,výfukových??)
-spasování kanálků
-úprava spalovacích prostoru(jinací tvar?? vylesteni)
-uprava ventilů?
samozrejme nove ventily a ventilove gufirka + potrebné těsnění,vacka od Čepka 260,motor 136
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
7.9.08, 14:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
nikdo?
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
8.9.08, 14:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
wr8 píše: nikdo?
to je ťažko radiť na čo si trúfaš, ja by som dal hlavu MPi a máš to hotové bez roboty, má tvarované sacie aj výfuckové kanály, užšie drieky ventilov....
z hlavou sa dajú robiť zázraky, známy ma na Favo hlave nejaké väčšie ventily zo Seatu, samozrejme iné vodítka aj guferá a je spokojný....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.08, 14:32 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Všecko co jsi napsal je přibližně to,čím by ses měl zabívat...tak nesmutni a pusť se do toho...Felda je opravdu lépe tvarovaná a tak jednodušší a rychlejší na úpravy.Není nic jednoduššího než jí koupit a upravit...Ale to neznamená,že Favorit má hlavu akorát na kovošrot a že to nejede.Dá se z ní vykopat hodně...Snaž se všecko udělat tak,aby všude kudy něco proudí,proudilo bez velkého odporu...
A pamatuj,že všecky velké zásahy do hlavy motor přemění tak,že je těžké ho pak vracet do smysluplného originálu, to jest plynulosti chodu v provozních režimech a životnosti motoru jako celku...To znamená,že pokud budeš mít sny o maximu ještě neznamená,že to pojede maximálně.Může se stát že tě zpraží sériovej motor bez jakýhokoliv zásahu?! ...Méně tedy někdy znamená více
|
8.9.08, 20:17 |
|
|
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
jenze jak upravit ty spalováky?podle dokumentace ze 130L/A?
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
8.9.08, 20:24 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Spalovaky neupravuj nijak, staci srovnat ostry hrany.
Cim vic tam uberes materialu, tim vic budes muset hlavu snizit a o to vic zprasis jeho tvar, coz bude treba napravit dalsim brousenim a jsme v zacarovanem kruhu
Neco se ted aktualne probira na virtu v Motoru, tak se tam mrkni, treba se ti to bude k necemu hodit.
|
8.9.08, 20:33 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
wr8 píše: jenze jak upravit ty spalováky?podle dokumentace ze 130L/A?
doprdele....podivej se tady na foru, je toho tady hafo, já mám vyleštěný spalováky, kanály, ventily, zafrézovaný a zabroušený sedla, sníženo o 0,4mm trošku poleštěný sání, vybranej kat a jezdí to jako svině, v pohodě sem si potahal do kopečka favorita BMM s motorem z MPI v hořicích na okruhu, když sem s tim favoritem jel pro pívo, tak sem si myslel, že jede jako svině, ale když sme si jeli projet okruh, na rovince do kopečka sem vyjel vedle něj a v pohodě sem ho předjel, oba sme jeli ve 2 lidech, oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak
edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.9.08, 20:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: ...vyleštěnou klapku
toto počujem prvý krát
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.9.08, 21:40 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: Ondras83 píše: ...vyleštěnou klapku toto počujem prvý krát
když se mrkneš do klapky, jak vidíš ten konus, tak sem ho vzal takovym kobercem...rozhodně se ten povrch zjemnil......
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.9.08, 21:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: když se mrkneš do klapky, jak vidíš ten konus, tak sem ho vzal takovym kobercem...rozhodně se ten povrch zjemnil......
neviem čo je na tom pravdy ale počul som že kanály, sanie, hlavu a pod nieje dobré leštiť na zrkadlo, že najlepšie je iba zraziť hrany, nedokonalosti pri odlievaní, ale povrch nechať matný.... osobne si myslím že je to jedno....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.9.08, 21:56 |
|
|
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
Ondras83 píše: wr8 píše: jenze jak upravit ty spalováky?podle dokumentace ze 130L/A? doprdele....podivej se tady na foru, je toho tady hafo, já mám vyleštěný spalováky, kanály, ventily, zafrézovaný a zabroušený sedla, sníženo o 0,4mm trošku poleštěný sání, vybranej kat a jezdí to jako svině, v pohodě sem si potahal do kopečka favorita BMM s motorem z MPI v hořicích na okruhu, když sem s tim favoritem jel pro pívo, tak sem si myslel, že jede jako svině, ale když sme si jeli projet okruh, na rovince do kopečka sem vyjel vedle něj a v pohodě sem ho předjel, oba sme jeli ve 2 lidech, oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku
o.k ja jsem to vsechno cetl,ale chci to udelat vsechno poradne dokud to mam rozdelany,Zatím to je takto:
vylešteny spalováky,kanály zvětšeny a vyleštěny, na ventily teprve cekam budou novy a vylesteny,sedla uz zabrouseny samozrejme,hlava snizena asi o 0,7 mm,vačka 260 od Ecxelu,zvetseny a vylesteny kanaly v sani,kat samozrejme pryc,jeste chci udelat první díl vyfuku podle navodu na závodní favority,zbytek je z 1,9D feldy,odlehcena remenice a jeste k tomu upravena ecu od CIMBU tak snad to nebude tak liny jak do ted
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
10.9.08, 15:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
wr8 píše: Ondras83 píše: wr8 píše: jenze jak upravit ty spalováky?podle dokumentace ze 130L/A? doprdele....podivej se tady na foru, je toho tady hafo, já mám vyleštěný spalováky, kanály, ventily, zafrézovaný a zabroušený sedla, sníženo o 0,4mm trošku poleštěný sání, vybranej kat a jezdí to jako svině, v pohodě sem si potahal do kopečka favorita BMM s motorem z MPI v hořicích na okruhu, když sem s tim favoritem jel pro pívo, tak sem si myslel, že jede jako svině, ale když sme si jeli projet okruh, na rovince do kopečka sem vyjel vedle něj a v pohodě sem ho předjel, oba sme jeli ve 2 lidech, oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku o.k ja jsem to vsechno cetl,ale chci to udelat vsechno poradne dokud to mam rozdelany,Zatím to je takto: vylešteny spalováky,kanály zvětšeny a vyleštěny, na ventily teprve cekam budou novy a vylesteny,sedla uz zabrouseny samozrejme,hlava snizena asi o 0,7 mm,vačka 260 od Ecxelu,zvetseny a vylesteny kanaly v sani,kat samozrejme pryc,jeste chci udelat první díl vyfuku podle navodu na závodní favority,zbytek je z 1,9D feldy,odlehcena remenice a jeste k tomu upravena ecu od CIMBU tak snad to nebude tak liny jak do ted
to bude OK, jinak já mám hlavu leštěnou do matna, zrcadlo to není, taky sem to totiž někde slyšel nebo čet
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.9.08, 19:50 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Ondras83 píše: oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku
a nema felda kratsi prevodovku??tim nechci rict, ze ti to nejede, to ne, ale jen, ze ten kratsi prevod ti proste pomuze...peace...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.9.08, 12:01 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Kachnis píše: Ondras83 píše: oba 165 gumy, oba seriový vejfuky (nedělá to kravál a taky to jede ) a předjel sem ho...takže tak edit:...jo a voba sme jeli na LPG, který sme před půl hodinou předtim nabrali ze stejný trubky na stejný benzince, takže prostě můj motor jede líp než jeho, mám ještě nový kroužky a vyleštěnou klapku a nema felda kratsi prevodovku??tim nechci rict, ze ti to nejede, to ne, ale jen, ze ten kratsi prevod ti proste pomuze...peace...
BMM měli všechny stejný převodovky (kromě formana a kombi feldy) takže ne ...já se nezlobim, když mi někdo řekne, že mi to nejede, fotr mi to řiká furt...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.9.08, 21:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|