|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Chlazení - Fiat Punto <'93
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Chlazení - Fiat Punto <'93
Nekamenujte mě, že je to Fiat. Známý má tento stroj s motorem 1.4/40kW a poslední dobou jej už asi dvakrát uvařil, v servisu mu to dávají za spravené ale při cestě domů se mu opět rožne kontrolka. No dneska to tady měl a dolil vodu do nádržky, nastartoval a otevřel odvzdušňovací šroubek....ale asi 15 minut šla pořád pára...normálně tam má jít voda. Motor nebyl ani horký, po krátké jízdě k nám. Termostat otevírá snad normálně, chladič je horký. A taky zlobí větrák na chladiči...sepne až když otevře nádržku s chladící kapalinou (což taky jde mimo mé chápání) = důvod proč to skoro všdue vaří. Taky to vůbec netopí. Napadá vás, kde by mohl být problém?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.9.08, 16:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
bych začal těsněním pod hlavou
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.9.08, 18:12 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Taky jsem to říkal, ale on že prý ne-e....a to by se dostávala voda do oleje ne?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.9.08, 18:14 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
gokralik píše: Taky jsem to říkal, ale on že prý ne-e....a to by se dostávala voda do oleje ne?
nemusí, stačí aby to jen nepatrně pouštělo plyny do vody, nemusí být za každou cenu prošlehlý do oleje
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.9.08, 18:26 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
OK, díky....sice teď jsem se dověděl, že to Punto vaří celkem často. Takže závada možná bude i v chladícím systému. je to pracant, jezdí denně a majitel nedělá nic jiného než že lije benzín a jednou za rok to nechá kamarádům v servise ať udělají co je třeba. Těsnění pod hlavou tam je rok staré, ale holt možná že je zase v háji.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.9.08, 18:36 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
gokralik píše: OK, díky....sice teď jsem se dověděl, že to Punto vaří celkem často. Takže závada možná bude i v chladícím systému. je to pracant, jezdí denně a majitel nedělá nic jiného než že lije benzín a jednou za rok to nechá kamarádům v servise ať udělají co je třeba. Těsnění pod hlavou tam je rok staré, ale holt možná že je zase v háji.
pokud vyměnili jen těsnění tak je to možné je potřeba srovnat i hlavu
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.9.08, 18:41 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kristensen píše: gokralik píše: OK, díky....sice teď jsem se dověděl, že to Punto vaří celkem často. Takže závada možná bude i v chladícím systému. je to pracant, jezdí denně a majitel nedělá nic jiného než že lije benzín a jednou za rok to nechá kamarádům v servise ať udělají co je třeba. Těsnění pod hlavou tam je rok staré, ale holt možná že je zase v háji. pokud vyměnili jen těsnění tak je to možné je potřeba srovnat i hlavu
hej,hej...a možno to neurobili zasa tak dokonale...ozik, to existoval motor 1.4/40kW? ešte tak 1.1/40kW...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.9.08, 19:35 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Teď si nejsem jist, ale na filtrboxu je 1.4 a na předním blatníku "55" což je 55 kobyl což je 40kW. Tak teď nevím co on to má Dívám se na specifika a je tam toto:
1,1 l/40 kW (55 PS) od 10/93
1,2 l/43 kW (59 PS) od 10/93
1,2 l/54 kW (74 PS) od 10/93
1,6 l/66 kW (90 PS) od 10/93
1,4 l turbo/98 kW (133 PS) od 10/93
1,7 l Diesel/51 kW (70 PS) od 10/93
Tak že by to nebylo 1.4 ale 1.1 protože mi nepřipadá že by měl 133 koníků. nebo tam má jiný filtrbox.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.9.08, 19:42 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Punto 55SX jsme meli a moje zkusenost rika ze jak se to jednou uvari, tesneni je v pr.... vite kde.
Miva to deravy topeni, takze se to tudy muze zavzdusnovat po vypnuti motoru. My sme deravy topeni meli ale stacilo vcas dolejvat a motor jezdil spolehlive. Ted to maji nasi, nalili tam nejakej utesnovac a jsou spokojeny.
Hledal bych kde to bere vzduch / ztraci vodu.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
10.9.08, 19:36 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Už mu prý rupnul chladič. snad si koupí něco jiného a tuhle šunku zahodí daleko od sebe...Až přijede (přijde), zeptám se ho jak s tím pokročil.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.9.08, 20:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
gokralik píše: Už mu prý rupnul chladič. snad si koupí něco jiného a tuhle šunku zahodí daleko od sebe...Až přijede (přijde), zeptám se ho jak s tím pokročil.
si přivařte trubičku na vykochanou svíčku a na ni kompresor a profoukni válec když má zavřené ventily to je pak bublifuk z expansky a těsnění KO miloš
|
10.9.08, 20:32 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
zkontroloval bych to tak ja milos pise...a dal jinak co vodni pumpa..tam je od rozvodu... mam pocit..netece nekde.....chladic hadice...vsechno zkontrolovat...natlakovat
|
10.9.08, 21:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|