Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
skrceni lpg
tak nejak mi zacalo pit krev lpg... pokud se chci svezt, musim mit smes nastavenou na vyssi otacky ( tim myslim tech 5000 az 6000ot.), ale jakmile dorazim na krizovatku, padne volnobeh a je to moc bohaty a chcipa a smrdi to nehorazne, volnobeh seridit nejde...pri jinym prubehu predstihu to volnobeh drzi,ale neni to reseni....
resenim je toto : hadici ze zplynovace rozdvojit a mit 2 skrtici kohouty..jednim nastavit smes aby to jelo rozumne do 3500ot a druhym nastavit smes az do tech 5500ot a ten kohout pripojovat elmag. ventilem. jediny problem je, KDE VZIT PLYNOTESNY VENTIL KTERY BYCH ZAPINAL BUD PODLE OTACEK NEBO PODLE OTEVRENI KLAPEK KARBECU...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.9.08, 12:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: skrceni lpg
nemate nikdo zadnej napad?????
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.9.08, 13:01 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Co třeba jezdit na správné palivo?
|
11.9.08, 13:08 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Co třeba jezdit do 3500ot/min
|
11.9.08, 14:28 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Co máš za systém LPG? Máš poloautomat, nebo klasickou škatulku s přepínáním B/LPG a čudlikem na obohacení při startu?
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
11.9.08, 14:50 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Zdravim
Problém bych viděl v karburátoru. Pokuď směs nelze správně nastavit tak, aby to moc lpg nepálilo a nadruhou stranu nebyl vůz příliš lenivý, je zřejmě karburátor poškozený. Zkusil bych vyměnit, pojezdit a pak se uvidí....Možná by stačilo tento původní rozebrat, vyčistit a vyměnit trysky či jednotlivá těsnění. Co membrány na lpg směšovači? Kdy byly naposledy měněny, popř. kolik km se na lpg bez výměny membrán vyměnilo?
Vlastik
|
11.9.08, 16:13 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: skrceni lpg
Kachnis píše: nemate nikdo zadnej napad?????
Co to na volnobeh ridit pridavanim vzduchu nekam ke karbecu?
Treba pouzit trubku odvetrani co jde do filtrboxu a dat tam druhej skrtici ventil propojenej na sosak od posilovace pres nejaky T-cko.... tim bys moh nastavovat bypass vzduchu bez LPG pri volnobehu....
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
11.9.08, 19:01 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
Na 120 neni karburator 2 komotovej ?
U favoritu je difuzor na plyn oddelenej pro ty dve komory a ma i 2 srouby na stelovani, tim se da resit, ze na malej vykon jede chude a na velkej vykon bohate
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
11.9.08, 19:28 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Dr Meduza píše: Na 120 neni karburator 2 komotovej ? U favoritu je difuzor na plyn oddelenej pro ty dve komory a ma i 2 srouby na stelovani, tim se da resit, ze na malej vykon jede chude a na velkej vykon bohate
Zalezi jakej mas system, nejblbsi systemy maji jednu diru nad dvoukomorakem, ja treba mam dvoudirovej difuzor s jednim vstupem plynu.
Ten dvouregulatorovej bych chtel, ale to asi na SEDR nepude co?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
11.9.08, 19:35 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tak měl jsem oba, žádnej rozdíl se nekonal
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
11.9.08, 19:44 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Vlastik píše: Zdravim Problém bych viděl v karburátoru. vyčistit a vyměnit trysky či jednotlivá těsnění. Vlastik
vymenou trysek asi s LPG nic neudelam,ne ..
mam BRC s automatickym syticem, tzn. bez cervenyho tlacitka.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.9.08, 10:48 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak to vyřeš pomocí obohacovače směsi jako druhej stupeň, dej si nějakej koncák na táhlo membrány druhýho stupně a na zplyňovaču by měl být ventil obohacovače, ten na něho zapoj ten koncák, takže když se zvedne membrána při podtlaku, tak ti přes koncák sepne sytič LPG a při odpadnutí 2. stupně zas vypne. Akorát musíš pobádat, co to udělá se spotřebou, ať to zas nemá dražší provoz jak na benál, to už je pak lepší jet kulturněji na chudší směs.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
13.9.08, 13:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kachnis píše: Vlastik píše: Zdravim Problém bych viděl v karburátoru. vyčistit a vyměnit trysky či jednotlivá těsnění. Vlastik vymenou trysek asi s LPG nic neudelam,ne .. mam BRC s automatickym syticem, tzn. bez cervenyho tlacitka.
pořád dokola jak dlouho to tu čteš, na benál to musíš mít OK vychyténo, pak svíčky 0,5 mm odrh, kabely kolem deseti kiloohmů, palec do pěti, očistit kontakty v rozdělovači a vyčistitt palec a víčko benzínem, pak nastavíš 3000 otáček a držíš, škrtícím ventilem utahuješ až motor chcípá a povolíš o 1,5 otáčky, na reduktoru povoluješ nebo utahuješ šroubem volnoběhu a nastavíš nejvyšší otáčky a utáhneš na 900 miloš
|
13.9.08, 14:05 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
slovacek.milos píše: [ na benál to musíš mít OK vychyténo, pak svíčky 0,5 mm odrh, kabely kolem deseti kiloohmů, palec do pěti, očistit kontakty v rozdělovači a vyčistitt palec a víčko benzínem, pak nastavíš 3000 otáček a držíš, škrtícím ventilem utahuješ až motor chcípá a povolíš o 1,5 otáčky, na reduktoru povoluješ nebo utahuješ šroubem volnoběhu a nastavíš nejvyšší otáčky a utáhneš na 900 miloš
samozrejme bych sem nepsal, kdybych mel s tadytim problem...nestojim o serizeni,ale o zlepseni..serizeno mam...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.9.08, 19:09 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Drak píše: Tak to vyřeš pomocí obohacovače směsi jako druhej stupeň,
to je dobra myslenka,ale obohacovac by musel byt nejak regulovatelny takhle bych uchlastaval i ve vysokych otackachale porozpravam se o tom s plynarem, urcite ma nejakej reduktor rozebranej budu experimentovat...
ale jinak jako jedinej si odpovedel na otazku , mas bod
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.9.08, 19:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 50 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|