Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 skrceni lpg 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek skrceni lpg
tak nejak mi zacalo pit krev lpg... pokud se chci svezt, musim mit smes nastavenou na vyssi otacky ( tim myslim tech 5000 az 6000ot.), ale jakmile dorazim na krizovatku, padne volnobeh a je to moc bohaty a chcipa a smrdi to nehorazne, volnobeh seridit nejde...pri jinym prubehu predstihu to volnobeh drzi,ale neni to reseni....
resenim je toto : hadici ze zplynovace rozdvojit a mit 2 skrtici kohouty..jednim nastavit smes aby to jelo rozumne do 3500ot a druhym nastavit smes az do tech 5500ot a ten kohout pripojovat elmag. ventilem. jediny problem je, KDE VZIT PLYNOTESNY VENTIL KTERY BYCH ZAPINAL BUD PODLE OTACEK NEBO PODLE OTEVRENI KLAPEK KARBECU...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.9.08, 12:14
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: skrceni lpg
nemate nikdo zadnej napad?????

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.9.08, 13:01
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Co třeba jezdit na správné palivo? :wink:


11.9.08, 13:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Co třeba jezdit do 3500ot/min


11.9.08, 14:28
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Co máš za systém LPG? Máš poloautomat, nebo klasickou škatulku s přepínáním B/LPG a čudlikem na obohacení při startu?

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


11.9.08, 14:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Zdravim
Problém bych viděl v karburátoru. Pokuď směs nelze správně nastavit tak, aby to moc lpg nepálilo a nadruhou stranu nebyl vůz příliš lenivý, je zřejmě karburátor poškozený. Zkusil bych vyměnit, pojezdit a pak se uvidí....Možná by stačilo tento původní rozebrat, vyčistit a vyměnit trysky či jednotlivá těsnění. Co membrány na lpg směšovači? Kdy byly naposledy měněny, popř. kolik km se na lpg bez výměny membrán vyměnilo?

Vlastik


11.9.08, 16:13
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: skrceni lpg
Kachnis píše:
nemate nikdo zadnej napad?????

Co to na volnobeh ridit pridavanim vzduchu nekam ke karbecu?

Treba pouzit trubku odvetrani co jde do filtrboxu a dat tam druhej skrtici ventil propojenej na sosak od posilovace pres nejaky T-cko.... tim bys moh nastavovat bypass vzduchu bez LPG pri volnobehu....

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


11.9.08, 19:01
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Na 120 neni karburator 2 komotovej ?
U favoritu je difuzor na plyn oddelenej pro ty dve komory a ma i 2 srouby na stelovani, tim se da resit, ze na malej vykon jede chude a na velkej vykon bohate

_________________
Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG


11.9.08, 19:28
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Dr Meduza píše:
Na 120 neni karburator 2 komotovej ?
U favoritu je difuzor na plyn oddelenej pro ty dve komory a ma i 2 srouby na stelovani, tim se da resit, ze na malej vykon jede chude a na velkej vykon bohate


Zalezi jakej mas system, nejblbsi systemy maji jednu diru nad dvoukomorakem, ja treba mam dvoudirovej difuzor s jednim vstupem plynu.
Ten dvouregulatorovej bych chtel, ale to asi na SEDR nepude co?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


11.9.08, 19:35
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak měl jsem oba, žádnej rozdíl se nekonal :|

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


11.9.08, 19:44
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Vlastik píše:
Zdravim
Problém bych viděl v karburátoru. vyčistit a vyměnit trysky či jednotlivá těsnění.
Vlastik


vymenou trysek asi s LPG nic neudelam,ne :shock: ..

mam BRC s automatickym syticem, tzn. bez cervenyho tlacitka.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.9.08, 10:48
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tak to vyřeš pomocí obohacovače směsi jako druhej stupeň, dej si nějakej koncák na táhlo membrány druhýho stupně a na zplyňovaču by měl být ventil obohacovače, ten na něho zapoj ten koncák, takže když se zvedne membrána při podtlaku, tak ti přes koncák sepne sytič LPG a při odpadnutí 2. stupně zas vypne. Akorát musíš pobádat, co to udělá se spotřebou, ať to zas nemá dražší provoz jak na benál, to už je pak lepší jet kulturněji na chudší směs.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


13.9.08, 13:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kachnis píše:
Vlastik píše:
Zdravim
Problém bych viděl v karburátoru. vyčistit a vyměnit trysky či jednotlivá těsnění.
Vlastik


vymenou trysek asi s LPG nic neudelam,ne :shock: ..

mam BRC s automatickym syticem, tzn. bez cervenyho tlacitka.



pořád dokola jak dlouho to tu čteš, na benál to musíš mít OK vychyténo, pak svíčky 0,5 mm odrh, kabely kolem deseti kiloohmů, palec do pěti, očistit kontakty v rozdělovači a vyčistitt palec a víčko benzínem, pak nastavíš 3000 otáček a držíš, škrtícím ventilem utahuješ až motor chcípá a povolíš o 1,5 otáčky, na reduktoru povoluješ nebo utahuješ šroubem volnoběhu a nastavíš nejvyšší otáčky a utáhneš na 900 miloš


13.9.08, 14:05
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
[ na benál to musíš mít OK vychyténo, pak svíčky 0,5 mm odrh, kabely kolem deseti kiloohmů, palec do pěti, očistit kontakty v rozdělovači a vyčistitt palec a víčko benzínem, pak nastavíš 3000 otáček a držíš, škrtícím ventilem utahuješ až motor chcípá a povolíš o 1,5 otáčky, na reduktoru povoluješ nebo utahuješ šroubem volnoběhu a nastavíš nejvyšší otáčky a utáhneš na 900 miloš


samozrejme bych sem nepsal, kdybych mel s tadytim problem...nestojim o serizeni,ale o zlepseni..serizeno mam...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.9.08, 19:09
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Drak píše:
Tak to vyřeš pomocí obohacovače směsi jako druhej stupeň,


to je dobra myslenka,ale obohacovac by musel byt nejak regulovatelny :( takhle bych uchlastaval i ve vysokych otackachale porozpravam se o tom s plynarem, urcite ma nejakej reduktor rozebranej budu experimentovat...

ale jinak jako jedinej si odpovedel na otazku , mas bod :wink:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.9.08, 19:12
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz