Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
fatal píše: Jonny píše: a cim ? ja najazdim ako prasa ! Spíše než ježděním to bude špatným postupem montáže. Dával jsem Temac na Fávo a i přes nepříliš pečlivou montáž vydrželo, na stodvacítce mám taky Temac a zvýšenou kompresi zvládá v pohodě.
temac znese az 12:1
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
7.9.08, 11:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
deekay píše: temac je origo skodovkove utahujes to momentakom? nemas velky presah vloziek? krivu hlavu? ci je origo to sa mi nechce verit , nakolko mali aj so skodovackym znakom . momentakom to asi utahovali , menili to v servise takze im verim
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
7.9.08, 11:06 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
zatial vsetky temac co som mal tak mali skodovacky znak
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
7.9.08, 11:08 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
deekay píše: temac znese az 12:1 To jsem rád. Jonny píše: menili to v servise takze im verim
Viděls je při práci? Kontrolovali přesahy? Rovnali hlavu? Očistili blok i válce? Dotáhli to momenťákem správným postupem?
Naposledy upravil fatal dne 7.9.08, 11:15, celkově upraveno 1
|
7.9.08, 11:10 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
deekay píše: zatial vsetky temac co som mal tak mali skodovacky znak jaj , no tak to mali asi daky dopredaj , lebo mali s napisom TEMAC ( bez znaku ) a zo znakom ( bez napisu temac ) tak ma to zmiatlo . myslis ze by v servise zbabrali vymenu ?
fatal : nee , ja so v tom servise nebol . ale viem ze to tam robili ...
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
7.9.08, 11:15 |
|
|
LiMaK
Příspěvky: 205 Bydliště: Ostrava
|
Hosi, ja jsem ale nepsal ,ze temac je k hovnu....
kupuju temac uz asi 6 let a zatim pohoda.
105tesneni no problem
facko a vys taky no problem
jediny problem byl u temacu na motor 742.120....proste mu z vyroby chybely 2 díry na vodu na 4. valci.
nebylo to na jedinnem kusu, bylo jich vice a nakonec to dopadlo jak pisu, vzdy pani v obchode vzala sablonu, nakreslila ty diry a rekla....tady si to provrtejte....
a zatim to tak bylo na kazdem kusu temac tesneni na 742.120 co se mi dostal do ruky....
Jen jsem psal, ze obcas neni na skodu vzit to nove tesneni a zkontrolovat ho, zdali to sedi
a znova zopakuju, s temacem nemam zaden problemy, co tady nekdo psal ze nic nevydrzi, to je blbost...temac je v poho
_________________ Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742
|
7.9.08, 21:04 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
LiMaK píše: jake tesneni kupujes? 105kove tesneni je OKa, ale davej bacha na TEMAC tesneni pro 120tku!! u nas v mototechne uz ti tam propiskou vyznaci kde mas udelat 2 diry. jedna se o 4.valec, chybi tam diry na vodu. voda na 4.valci tak stoji a necirkuluje. nejlepsi je kdyz vemes stare tesneni na 120 a jakoby podle sablony zkontrolujes diry, anebo pokud by jsi mel v motoru to tesneni bez dir, uvidis na nem takove fleky jak se voda snazi protlacit. diry v tesneni musi sedet s diry v hlave.
TEMAC (cerne tesneni s takovou tou cervenou ¨barvou) mel jednu serii proste kazovou....mozna uz se polepsili...
PS: vsecky 120tky co jsem mel moznost delat mely to tesneni nasazene tak jak ho koupili a na nekterych kouscich uz si voda vyzrala svoji dirku sama....
No kua samozrejme, ze to byl temac a uz je namontovan, tak toufam, ze to bude ok.
|
8.9.08, 07:36 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
taky sme s semikem delali do temacu diru... taky sem se v mototechne setkal s tesnenim s okridlenym sipem, ale prodavacka me varovala, ze to nema se skodovkou nic spolecnyho a doporucila temac.. me vydrzel temac rok a pul, ale zname to ne?
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.9.08, 11:54 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Kachnis píše: ...me vydrzel temac rok a pul, ale zname to ne?
Známe tě.
|
11.9.08, 16:37 |
|
|
ji.kom
Příspěvky: 15 Bydliště: Litoměřice
|
těsnění pod hlavou..
tak se mi zdá, že tady řešíte problém trochu mimo téma. V příspěvku nejde ani tak o těsnění, ale o to, že PetrVTR má vodu v oleji. Postrádám tady zmínku o příčině, tedy o netěsnosti mezi dosedací plochou vložky a blokem. Tedy vana, hlava, písty, vložky všechno ven a čitit a brousit a měřit... a pak řešit těsnění.
|
11.9.08, 22:27 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: těsnění pod hlavou..
ji.kom píše: ...PetrVTR má vodu v oleji. Postrádám tady zmínku o příčině, tedy o netěsnosti mezi dosedací plochou vložky a blokem...
Nemusí to být jen tam, mi to lilo i přes těsnění hlavy do zdvíhátek... Pokud to lije dole, tak je nějaké broušení marné, bude to vyžrané a je třeba to přetěsnit a dát tam dost tmelu. Pokud je to vyžrané hodně, tak jiný blok...
Takže pokud je voda v oleji, chce to vylít olej, shodit vanu, natlakovat chladící systém a lehnout si pod motor. Jakmile to kápne, je jasno.
|
11.9.08, 23:47 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Re: těsnění pod hlavou..
ji.kom píše: tak se mi zdá, že tady řešíte problém trochu mimo téma. V příspěvku nejde ani tak o těsnění, ale o to, že PetrVTR má vodu v oleji. Postrádám tady zmínku o příčině, tedy o netěsnosti mezi dosedací plochou vložky a blokem. Tedy vana, hlava, písty, vložky všechno ven a čitit a brousit a měřit... a pak řešit těsnění.
No nevim jak kdo, ale ja resim nejprve nejjednodussi a nejpravdrepodobnejsi variantu jako prvni. Takze pricinou bylo shnile tesneni pod hlavou, ktere tam bylo 25 let z prvovyroby a u ctvrteho valce prolinala voda do prostoru zdvihatek. Po vymene je vse OK.
|
12.9.08, 07:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|