Felicia 1.3 BMM ->>> felicia 1.6MPI
Autor |
Zpráva |
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
NOVON píše: ONDRAS83: Cože? BMM je živější než MPi?? Tak to jsem ještě neslyšel...hloupost.. Jasan. V meste sa mi lepsie jazdi s Bmm. Mpi je uspornejsie, ale aj dlhsie rozmysla ked dupnem...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.9.08, 08:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
kwiko píše: ...dlhsie rozmysla ked dupnem...
Přemýšlí, zda si neděláš srandu.
|
10.9.08, 08:24 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Zdravim
Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).
Vlastik
|
11.9.08, 16:20 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Vlastik píše: Zdravim Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).
Vlastik
u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.9.08, 21:11 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
NOVON píše: ONDRAS83: Cože? BMM je živější než MPi?? Tak to jsem ještě neslyšel...hloupost..
jo chlape, vidim že máš v podpisu Audi a 135 fágla...tak to když pak sedneš z favouše 135 do MPIčka fildy, je hned jasný, že to bude živější , za dobu, co mám řidičák sem vyzkoušel hodně aut (feldy) a prostě u MPIčka občas šlapu do hovna a slyšim jen hučení z airboxu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.9.08, 21:13 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
No jo, někdo šlape jak do hovna... To je zase keců...
|
11.9.08, 21:17 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
fatal píše: No jo, někdo šlape jak do hovna... To je zase keců...
tak napiš svůj názor na BMM a MPI...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.9.08, 21:23 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Ondras83 píše: tak napiš svůj názor na BMM a MPI...
Ono není moc co psát.
1.3 BMM moc neznám, ale co jsem se tu dočetl, nic moc to není, když už vstřik, tak raději vícebodový.
1.3 MPI už znám lépe (dokonce jsem tomu šlapal i na pedál ), štvou mě na tom jen dvě věci: je to vlastně jen dvoubodový vstřik a jednotka je (prý) citlivá na cyklovač.
1.6 MPI už je fakt vícebodový, ale je to fauvé - klidný a pohodlný agregát, ale těžký s dražším servisem.
Tohle ale všichni ví... A taky všichni ví, že není MPI jako MPI a není BMM jako BMM.
|
11.9.08, 21:54 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
zas nevím co maj všichni proti BMM....mám fáčko 135 BMM a ještě k tomu na plyn....a co potřebuju...ve městě to potřebných 50km/h vymáčkne v pohodě , mimo obec 90km/h dám taky v klidu a když sem někde jinde tak těch 120 dám taky v klidu tak naco bych potřeboval něco živějšího.....btw tahle diskuze nebyla o tom že je BMM totální sráč a MPI sešrouboval ajnštajn ale jen byla otázka zda jde předělat BMM na MPI ale nebylo to kvůli tomu aby auto dalo z 0 - 100 za pět vteřin ani aby mi na dálnici všichni viděli jenom prdel ale bylo z plánované předělávky auta na LPG a pkud je vám známo což mě je tak LPG ztratí nějakej ten výkon....proto sem tam chtěl něco jiného protože si myslím že ve feldě motor 135 BMM 40kw je trošku málo a když to dám na LPG tak bych se trochu styděl....jen mi prostě de o to dát tam LPG a neztratit moc výkonu abych těch svojich 50 potažmo 90 pořád jezdil....
btw jo můžete si říct šak ten blb bude mít stejný motor a taky na LPG ale mělo by to být mrtvější ale to říkám proto že teˇsem v tom vždy jezdil sám ale felina bude rpacovní většinou obsazena 4 lidna + plným kufrem blbostí.....
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
12.9.08, 06:41 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
MAm feldu BMM a brat mpi, obe na lpg. Ako to jazdi, zavisi asi skor od stavu auta. Moze byt lepsie bmm aj mpi. Napr ja mam mensiu spotrebu ako mpi.
Urcite si kup 50kW verziu a nie 40. Ci bmm alebo mpi, ries podla stavu karoserie a ceny. Ostatne su detaily.
Aj ja som mohol kupit v tej istej cene mpi o rok novsia, ale siel som do bmm, lebo mpi mala deravy chladic, expanska bublala a na hlavu uz bolo sahane. Proste zvaz stav a kup. Inak ked budes vozit 4 ludi + kufor, budes zufali. Ja jazdim sam a v kopcoch bieda, ale ked ideme 4 v aute, to je hroza rozbiehat na rovine. Musis tomu slapat a potom je ta tam spotreba
Fatal: To je inak nie 2bodovy vstrek ale 4. Nabuduce sa aspon pozri na motor, nez tu budes trepat sprostosti. RJ citlivost pisu cimbu, ale nikomu sa to este nestalo.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
12.9.08, 08:07 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Až kdybych měl spotřebu na plyn 15-16l/100km tak by mě to teprve začlo vadit. Jinak je fakt, že při plném osazení auta je to LPG slabší.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.9.08, 08:15 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
septim píše: MAm feldu BMM a brat mpi, obe na lpg. Ako to jazdi, zavisi asi skor od stavu auta. Moze byt lepsie bmm aj mpi. Napr ja mam mensiu spotrebu ako mpi. Urcite si kup 50kW verziu a nie 40. Ci bmm alebo mpi, ries podla stavu karoserie a ceny. Ostatne su detaily. Aj ja som mohol kupit v tej istej cene mpi o rok novsia, ale siel som do bmm, lebo mpi mala deravy chladic, expanska bublala a na hlavu uz bolo sahane. Proste zvaz stav a kup. Inak ked budes vozit 4 ludi + kufor, budes zufali. Ja jazdim sam a v kopcoch bieda, ale ked ideme 4 v aute, to je hroza rozbiehat na rovine. Musis tomu slapat a potom je ta tam spotreba
No tak já t to řeknu takhle ...být po mém taky určo nejdu do nejslabší fely co kdy vyrobili ale moc na výběr nemám....oni totiž rodiče od mojí mladé plánujou kopi oktávy a tak se dohodli že by mi felinku dali......Samo to neodmítnu protože teď nemám nic jenom se s fotříkem dělím o fávo...no já o te felině vím že je to r.v. 1995, 135BMM 40kw, z výbavy posilovač řízení, ALU kola , otáčkoměr,rádio, zadní sterač a mlhovky....do šrotu i přes to že je dost orezlej blatník a chycene dveře fakt není.....před pár stovkami KM je nový alternátor + celá eletrika, nové rozvody, nové palivove čeraplo, nove zimni gumy a hodně zachovaly interier......taze takhle .......tak sem resil jeslti by tam sel soupnout silnejsi moturek.....nekdo tu psal že legálně ne tak ybch to asik řešil jenom přes nějaký to zvýšení výkonu přes Cimbu a Motor exel.....jinou felcu kupovat nebudu protože když oni mi to daj jako dárek tak je blbý to hned prodat a koupit jiné
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
12.9.08, 10:19 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Takto by som ti poradil: Felinku urco zober. Motor asi ani za novsie bmm, nevymenis, lebo je ine cidlo teploty. BMM ma garantovanu zivotnost 200tis km, ale ide dalej, no nic moc. Ak mas na tolko porobeny motor, ostavaju ti len vnutornosti stare. Teda by som odporucil kupit sadu valce piesty mpi a budes sa divit ako dobre to ide. Hlavu neznizuj, ani ostru vacku, zas bude slaby spodok. Cimbu na plyn zbytocne, mam to a je to o nicom. Hlavne na BMM, skoda penez. Daj tam sport filter nad klapku, plyn brc podtlak a jezdis za 1kc/km... neni co resit...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
12.9.08, 10:35 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Ondras83 píše: Vlastik píše: Zdravim Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).
Vlastik u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D
Zdravim
Asi by si to chtělo vyčisti brýle a nebo odložit nachvilku lahváče, protože co jsem psal není porovnání pohonu benzin/plyn, ale motoru 1,3 Mpi a 1,6 Mpi. Jedná se o mé osobní zkušenosti a né o nějaké rozbory "fotrovýho fágla" a chcaní smíchy. Myslím, že kdo má doma 1,6-tku tak ví o čem tady píšu. Neber to osobně, ale trochu jsi ujel
Vlastik
|
12.9.08, 15:05 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Vlastik píše: Ondras83 píše: Vlastik píše: Zdravim Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).
Vlastik u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D Zdravim Asi by si to chtělo vyčisti brýle a nebo odložit nachvilku lahváče, protože co jsem psal není porovnání pohonu benzin/plyn, ale motoru 1,3 Mpi a 1,6 Mpi. Jedná se o mé osobní zkušenosti a né o nějaké rozbory "fotrovýho fágla" a chcaní smíchy. Myslím, že kdo má doma 1,6-tku tak ví o čem tady píšu. Neber to osobně, ale trochu jsi ujel Vlastik
dobře dobře...lahváče nepiju a brejle nenosim...kdyby motor neměl dobrej průběh kroutícího momentu, nepude do výroby a že jezdíš na lpg nebo na benzín je úplně jedno...1,6 jede dobře, ale mě se ten motor nelíbí už jen z principu....litinová těžká 1,6 s 55kw...podle mě nahovno, ikdyž je to nejvýkonější verze pro feldu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.9.08, 19:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|