Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 13:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Škoda 120 nechce jet 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
No už se mi to měnit nechce, ale asi budu muset. Co by se stalo, kdyby ne ?

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


7.9.08, 15:25
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
novomi píše:
No už se mi to měnit nechce, ale asi budu muset. Co by se stalo, kdyby ne ?


Tu dám Sadrovi za pravdu - kašli na to, ale sleduj, či Ti niekde nepreteká benzín pod víko...niekto to tu už spomenul "don´t change running system"...ako, malo by sa to tesnenie vymeniť, no ke´d si tak neurobil a všetko ice v poho, tak sa na to vykašli...ja osobne by som to kvôli tomu nerozoberal...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.9.08, 19:40
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
ventYl píše:
tesnenie treba vymenit.


Nepřeháněj, karbec jsem měl rozdělaný milionkrát a nikdy jsem těsnění neměnil... :wink:


7.9.08, 21:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Tak to ste mě moc potěšili. Díky za rady. Tady vždy někdo poradí...super forum.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


8.9.08, 13:48
Profil ICQ

Příspěvky: 150
Bydliště: Frýdlant n./O.
Příspěvek 
Nechci zakládat nové téma, tak se přidám sem : jaký průměr by mely mít ty 2 hadičky co vedou do karbu ?
Myslím otvírání klapky 2 stupně + ta druhá co netuším k čemu je, ale vede do vzduch filtru ?

_________________
Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252


12.9.08, 10:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
M3Power píše:
Nechci zakládat nové téma, tak se přidám sem : jaký průměr by mely mít ty 2 hadičky co vedou do karbu ?
Myslím otvírání klapky 2 stupně + ta druhá co netuším k čemu je, ale vede do vzduch filtru ?


Otvírání klapky 2. stupně je (aspoň na EDSR a SEDR) vnitřními kanály. Jedna hadička jde z karbu k rozdělovači (podtlak pro předstih), druhá k filtrboxu (přídavný vzduch). Průměry neznám, tipnu cca 5 a 15 mm vnitřní průměry...


12.9.08, 10:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 150
Bydliště: Frýdlant n./O.
Příspěvek 
fatal píše:
M3Power píše:
Nechci zakládat nové téma, tak se přidám sem : jaký průměr by mely mít ty 2 hadičky co vedou do karbu ?
Myslím otvírání klapky 2 stupně + ta druhá co netuším k čemu je, ale vede do vzduch filtru ?


Otvírání klapky 2. stupně je (aspoň na EDSR a SEDR) vnitřními kanály. Jedna hadička jde z karbu k rozdělovači (podtlak pro předstih), druhá k filtrboxu (přídavný vzduch). Průměry neznám, tipnu cca 5 a 15 mm vnitřní průměry...


Měl jsem tam 7mm s hopsalo to jak kobyla, nedrželo volnoběh. Koupil jsem teď 5mm a vypadá to, že problém zmizel ... dikes

Ještě k té klapce 2st (SEDR). Tam ta hadička vede do toho náústku co je na tom dutém šroubu a ten náústek tam má 2 tesnění. Co to je zač ? Jaká velikost, průměr ? Vždycky na mě čumí jak na idiota, když se na to ptám :roll:

_________________
Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252


12.9.08, 11:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jako po straně, blíže k ventilovému víku? To je na podtlakovou regulaci předstihu, hadice opět vnitřní průměr 5mm.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


12.9.08, 19:17
Profil

Příspěvky: 150
Bydliště: Frýdlant n./O.
Příspěvek 
Šemik píše:
Jako po straně, blíže k ventilovému víku? To je na podtlakovou regulaci předstihu, hadice opět vnitřní průměr 5mm.


Jasně to chápu, ale ta hadice se nandává na takovou trubičku a ta trubička je takové L na dutém šroubu. A to L má na obou stranách takové těsnění, keré nemůžu sehnat. Nevím jaký má být správně průměr a díra ... :(

_________________
Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252


12.9.08, 21:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jo takhle, fíbrové těsnění, vnitřní díra 6mm :)

jde tam použít cokoliv, když je uděláš nůžkami z krabice od bot bude to OK :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


12.9.08, 21:52
Profil

Příspěvky: 150
Bydliště: Frýdlant n./O.
Příspěvek 
Šemik píše:
Jo takhle, fíbrové těsnění, vnitřní díra 6mm :)

jde tam použít cokoliv, když je uděláš nůžkami z krabice od bot bude to OK :)


Fakt ? No dobře, tak já si je seženu raději origo. Neumím moc vystřihovat :) Díky za rozměr.

Ještě mám takový zajímavý problém související s tímhle tématem :
1) normákla nastartuju +/- 900ot./min. ... pohoda
2) přidám plyn .... normálně jde do otáček ...
3) pustím plyn ... spadne na +/- 200ot. - 500ot. kolísá skomírá až umře ... pokud neumře a brnknu po plynu vyskočí do otáček, ale potom (nedržím plyn) stejně spadne zase tam kde byl ... nebo umře
4) pokud jedu, tak s tímhle není problém ... normálně drží a padá na 900ot./min.
5) zaparkuju, stojím a drží 900ot./min.
6) zhasnu motor a znovu nastartuji ... buď drží 900ot./min, nebo taky ne a opakujeme bod 3

Co to sakra je ? Nějak mě nenapadá, proč to někdy dělá a někdy ne ?

VN - OK, na svíčky jsem nekoukal, ale ty tam jsou chvilku, hadičky už taky OK, předstih tak 8° (na 6° to jede blbě), karbec seřízený jak jen to šlo ... (moc ale nereaguje na vyšroubovávání šroubu bohatosti ...)

_________________
Škoda 120L (M) r.v.1985 -> R.I.P. 17.06.2008 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4263
Škoda 125L (M) r.v.1989 -> R.I.P. 23.12.2009 -> http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13252


12.9.08, 22:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
M3Power píše:
karbec seřízený jak jen to šlo ... (moc ale nereaguje na vyšroubovávání šroubu bohatosti ...)


V tom bych viděl problém. Buď máš někde něco zacpané, nebo ti to naopak přisává. To že ti to občas zdechne může být způsobeno tím, že máš volnoběh seřízený zrovna když ti to přisávalo, no a jak to náhodou nepřisává, tak to zdechne. Takže zkontroluj zda se ti zavírají klapky správně, zda máš nastavené dorazy, zda nemáš prasklé nějaké těsnění, zda máš v pořádku hadici k posilovači atd.


13.9.08, 10:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz