Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 ostrá vačka a volnoběh? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Jinak můj názor je ten že bych v tomhle případě volil spíš SEDR 22/24 a zkoušel různé osazení, ale do těchhle úprav a sladění všeho tak jak má moc nevidím ...na to jsou daleko větší machři.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


6.9.08, 11:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja si myslím že najviac voľnobeh udržuje zotrvák, ak si z neho ubral toľko že už nemá aká váha udržať rotačný pohyb tak sa nečuduj.

známy čo sa venuje amatérskemu závodeniu má vačku cez 300° KP cez 10/1 zotrvák stiahnutý o 1,5kg a voľnobeh mu na solexoch drží krásnych 800....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.9.08, 11:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
S 300° vačkou volnoběh pod 1000rpm? Reálné je tak 1200, ale těch 800 jsem se fakt zasmál.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


6.9.08, 14:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
S 300° vačkou volnoběh pod 1000rpm? Reálné je tak 1200, ale těch 800 jsem se fakt zasmál.


ty sa veselo smej koľko chceš... :lol: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.9.08, 15:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Zkus SEDRa, má větší klapky i difuzory a můžeš ho ladit, u LEKRa nejde stělovat hladina v plovákovce. :wink: Chovanec prodává SEDRa na 1500ccm s takovýmto osazením,třeba ti to k něčemu bude:
http://www.engitec.cz/index.php?action= ... xt=&page=1

Ale všechno je to rozporuplné, když říkáš že ti to drželo volnoběh 1000. Tak se ti něco muselo asi posrat nebo tak, když ted už to nedrží ne... :?: :wink: Já bych to taky viděl možná na ten setrvák,ale když to jelo. Co ty svíčky,zkus vyměnit.

A cos to říkal,že když zapneš světla a ventilátor tak ti to chcípne? I s takovým volnoběhem 1500? To je ti nějaké hodně divné...aby to až tak ztratilo tah odspodu. To asi není moc dobrá vačka... Nepřidírá se to? Nežere moc oleje? Nemá ten motor moc velký odpor?

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


6.9.08, 16:42
Profil

Příspěvky: 66
Příspěvek 
Dyno píše:
Zkus SEDRa, má větší klapky i difuzory a můžeš ho ladit, u LEKRa nejde stělovat hladina v plovákovce. :wink: Chovanec prodává SEDRa na 1500ccm s takovýmto osazením,třeba ti to k něčemu bude:
http://www.engitec.cz/index.php?action= ... xt=&page=1

Ale všechno je to rozporuplné, když říkáš že ti to drželo volnoběh 1000. Tak se ti něco muselo asi posrat nebo tak, když ted už to nedrží ne... :?: :wink: Já bych to taky viděl možná na ten setrvák,ale když to jelo. Co ty svíčky,zkus vyměnit.

A cos to říkal,že když zapneš světla a ventilátor tak ti to chcípne? I s takovým volnoběhem 1500? To je ti nějaké hodně divné...aby to až tak ztratilo tah odspodu. To asi není moc dobrá vačka... Nepřidírá se to? Nežere moc oleje? Nemá ten motor moc velký odpor?


no jo, ale jaký svíčky, mám tam teď studený, a za tepla je problém, ale to se dalo asi čekat, zkusím tento týden dát hlavu na GO a snížit ju, teď sem byl na dovolené takže sem na to ani nešáhl, ale už se mě o tom dokonce zdálo :P :P , dám pak vědět jak to dopadlo, zatim diky všem


14.9.08, 07:05
Profil
Online
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
S 300° vačkou volnoběh pod 1000rpm? Reálné je tak 1200, ale těch 800 jsem se fakt zasmál.


Kdo se směje neví čemu... Čím to je, že motory s ostrou vačkou neudrží normální volnoběh?


14.9.08, 08:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
fatal píše:
Tuner#2 píše:
S 300° vačkou volnoběh pod 1000rpm? Reálné je tak 1200, ale těch 800 jsem se fakt zasmál.


Kdo se směje neví čemu... Čím to je, že motory s ostrou vačkou neudrží normální volnoběh?
Tak narozdíl od Tebe jsem s autem s 300°vačkou i jel. Volnoběh pod 1200rpm je utopie a pokud se podaří menší, tak to bude utrpení pro ten motor. Ono se stačí vydat na závody a kouknout v depu kolik jim to motá na volnoběh a to jsou auta co jezdí republiku, žádní amatéři.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


14.9.08, 12:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Tak narozdíl od Tebe jsem s autem s 300°vačkou i jel...


Takže nevíš, čím to je...

Ví to někdo? Proč motory s ostrou vačkou neudrží normální volnoběh?


14.9.08, 12:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
fatal: http://www.google.cz/search?hl=cs&q=lon ... m+idle&lr= :D

... a mas na zbytek dne o zabavu postarano :lol:


14.9.08, 13:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
bitmap píše:
fatal: http://www.google.cz/search?hl=cs&q=lon ... m+idle&lr= :D

... a mas na zbytek dne o zabavu postarano :lol:
LOL. Hlavně nechápu, proč tady má pořád fatal potřebu do všeho co je prostě odzkoušeno rýt viz. leštěné kanály. :lol:

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


14.9.08, 13:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
bitmap: Tys tomu dal. :lol:

Tuner#2 píše:
Hlavně nechápu, proč tady má pořád fatal potřebu do všeho co je prostě odzkoušeno rýt viz. leštěné kanály.


Rýt? Zajímá mě, čím je to způsobeno. Že je to odzkoušeno je možná fakt, ale nic to nevysvětluje... :roll:
Co se týče leštěných kanálů, tam ti vadí co? Chci si vylepšit sání, tak se ptám jak. Ty bys to dal motoráři a pak machroval, já si to raději upravím sám. :roll:


14.9.08, 13:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
fatal: Machrovat? To snad ne. Ano, pokud něco neumím a nemám na to nástroje, tak to dám profíkovi. Ty máš doma frézu? Ty máš doma ty houbičky? Mimochodem nic levného pokud chceš kvalitní, táta je používá občas v dílně. To raději dám hlavu někomu kdo to umí, ví co může odstranit a co naopak tam musí zůstat, jak udělat spalovací prostory atd.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


14.9.08, 13:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
fatal: Machrovat? To snad ne.


Tak když ty machrovat nebudeš, tak já jo. :P Frézu nemám, ale mám trpělivost. :)


14.9.08, 13:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
fatal: A Ty víš co a jak můžeš přesně odstranit a zvětšit?

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


14.9.08, 13:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz