Autor |
Zpráva |
pecen
Příspěvky: 66
|
fatal píše: Tuner#2 píše: S 300° vačkou volnoběh pod 1000rpm? Reálné je tak 1200, ale těch 800 jsem se fakt zasmál. Kdo se směje neví čemu... Čím to je, že motory s ostrou vačkou neudrží normální volnoběh?
při ostré vačce jsou vlstně dýl pootevřený oba ventily, jsou prostě dýl překřížený v horní úvrati, tzn. načasovaný na optimální plnění a výplach ve vysokých otáčkách, když ti spadne na sériový volnoběh, všechno se děje podstatně pomaleji a to delší překřížení ti nevyužívá plně směs k práci = malý moment = nutno zvýšit otáčky.
dneska sem se v tom rýpal a šlo mi to seštelovat na 1000/min +-, no ale předstih jsem musel dát podle sluchu , aby se udžel volnoběh s tím mínusem že to zase nahoře nechce jed
zitra vezu hlavu na GO, o kolik je rozumný ju nechat snížit??,
|
14.9.08, 16:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Tuner#2 píše: fatal: A Ty víš co a jak můžeš přesně odstranit a zvětšit?
ví nebo neví...když bude chtít tak se zeptá...a každý se to musel nějak naučit. Jde o tu trpělivost...a rada typu "dej to někomu kdo to umí" je nesmírně hodnotná...takovým lze "pěkně" poděkovat a zeptat se někoho kdo má zájem se podělit o zkušenost či poradit k věci.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
14.9.08, 16:20 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Radic píše: Tuner#2 píše: fatal: A Ty víš co a jak můžeš přesně odstranit a zvětšit? ví nebo neví...když bude chtít tak se zeptá...a každý se to musel nějak naučit. Jde o tu trpělivost...a rada typu "dej to někomu kdo to umí" je nesmírně hodnotná...takovým lze "pěkně" poděkovat a zeptat se někoho kdo má zájem se podělit o zkušenost či poradit k věci. A Ty si myslíš, že sem příde člověk typu Čepek, Kolář a řeknou Tě přesně jak co kde a okolik ubrat, jak to opracovat, co použít za drsnost? To si fakt asi děláš srandu. Pokud to chceš mít na 100%, tak prostě tyhle věci musíš svěřit odborníkům. Pokud to zvládneš doma na koleně, tak ano, určitě nějakým způsobem jo, ale než se to naučíš, tak vyhodíš 10 hlav, kde se probrousíš na vodu, nebo bude mít kanál blbý tvar, průměr atd. Navíc to silně souvisí s využitím motoru, vačkou, sáním, atd. a stejně to neuděláš tak jako on strojově.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
14.9.08, 18:29 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Tuner#2 píše: fatal: A Ty víš co a jak můžeš přesně odstranit a zvětšit?
Ano. Jelikož se nechystám na stavbu závodního motoru, ale sériové 742.12, jde mi jen o doladění detailů, které jsou z fabriky odfláknuté.
|
14.9.08, 19:30 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Tuner#2 píše: A Ty si myslíš, že sem příde člověk typu Čepek, Kolář a řeknou Tě přesně jak co kde a okolik ubrat, jak to opracovat, co použít za drsnost? To si fakt asi děláš srandu. Pokud to chceš mít na 100%, tak prostě tyhle věci musíš svěřit odborníkům. Pokud to zvládneš doma na koleně, tak ano, určitě nějakým způsobem jo, ale než se to naučíš, tak vyhodíš 10 hlav, kde se probrousíš na vodu, nebo bude mít kanál blbý tvar, průměr atd. Navíc to silně souvisí s využitím motoru, vačkou, sáním, atd. a stejně to neuděláš tak jako on strojově.
no tak nejde o to udělat si na koleně motor jako je 130RS a podobně ale jen mu pomoct...jak píše fatal...vychytat mouchy z fabriky a ještě kousek přidat. O toto myslím jde většině lidí co se do toho pouští ale chtějí aby motor jezdil i tak přiměřeně dlouho. Myslím že každému se nechce dělat každou zimu GO protože motor ze škodovky co má přes 100koní víc nemusí přežít když si odkroutí svých pár tisíc km...vystačí si s 70ti které pojedou spolehlivě a zvládne je vyrobit sám a doma.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
14.9.08, 23:02 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Já taky nemám závodní motor a přesto hlavu dělal odborník, který tomu rozumí.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
15.9.08, 10:16 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
nu tak bych se na radši vysral a nechal to někoho udělat, někde ujedeš trochu blbě a bude to na ........
když si to necháš udělat máš na to nějakou záruku. nestojí to svět, budeš jí mít i z go, můj odhad do 5.tkč
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
15.9.08, 12:59 |
|
|
simi
Příspěvky: 58
|
predevsim se saci ventil zavira pozde, takze nacula smes se zas z casti vyfoukne zpet do sani (ve vyssich otackach to vyresi dynamika plynu). Ja mam Chovancovu vacku 278/280 a tenhle efekt zacina uz pod cca 1800 ot/min a dolu pak hltnost motoru znacne klesa. Kdyz se pak meri tlak v sani, je krasne videt jak dalsim skrcenim neklesa (tj. neroste podtlak) ale naopak! Ja mam v sani pri volnobehu cca 900ot/min tlak (nikoliv podtlak) cca 55kPa a pri 2000 ot/min. (vonobeh s malicko pootevrenou klapkou) cca 27kPa.
|
15.9.08, 14:19 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak medzi recou, aka je spokojnost s chovancovou vackou? ja mam tiez (ale tu civilnejsiu) a rad by som pocul iny nazor
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.9.08, 14:25 |
|
|
simi
Příspěvky: 58
|
Ja mam od neho celej motor 1.5. Jezdi pekne, ale "neco je spatne", pac to od 5000 a neco malo (5200?) Zacina bejt docela mrtvola (i s touhle vackou), cepek se tomu dost divil. Uz ma ale nalitano 50tkm, tak nevim, jestli to jeste budu na nem resit.
|
15.9.08, 14:32 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
simi píše: predevsim se saci ventil zavira pozde, takze nacula smes se zas z casti vyfoukne zpet do sani (ve vyssich otackach to vyresi dynamika plynu). Ja mam Chovancovu vacku 278/280 a tenhle efekt zacina uz pod cca 1800 ot/min a dolu pak hltnost motoru znacne klesa. Kdyz se pak meri tlak v sani, je krasne videt jak dalsim skrcenim neklesa (tj. neroste podtlak) ale naopak! Ja mam v sani pri volnobehu cca 900ot/min tlak (nikoliv podtlak) cca 55kPa a pri 2000 ot/min. (vonobeh s malicko pootevrenou klapkou) cca 27kPa.
to je fakt, já mám sání taky uplně černý teď už vím proč ,
dneska sem byl odvíst hlavu na repas, tak uvidime potom.
|
15.9.08, 15:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|