rozvody octavia 1.9tdi 81 KW
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Hele, k tomu pětkovýmu passatu, kámoš má 1.9 taky, 81kW, a něco tam pohvizduje, koukali jsme pod kapotu a jedna kladka po který tam běží řemen se nám zdá vyosená, ohnutá dolu, jakoby do ní někdo z vrchu majznul kladivem (ale poškození na ni není vidět), a tak trochu šmajdá a ten řemen v jednom místě najede na hranu a myslím, že to je to hvízdnutí. Mě by zajímalo, jeslti to něco nemůže provést, jak to tam je přidělaný ? A dá se to vyměňovat ?
|
19.9.08, 21:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Právě to oddělání předku, dyť tam je harampádí na tři kolečka. Zlatá okta, tam není za 3 hodiny co dělat, tady jenom tři hodiny mastíš plasty a chladiče.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
19.9.08, 21:21 |
|
|
mirda
Příspěvky: 9
|
patrik-hp píše: Mirdo ty se ptáš tak moc,že jestli se ti to potká,tak nevim co nastane. Jestli si nastavoval řetěz,seš odvážnej nastavovat řemen,když ani nekontroluješ rolny a třeba i vodní pumpu,vůli v nich a jejich kolech a jestli něco někde neteče, simering kliky nebo vačky pumpa...Ta kladka je docela dost inteligentní na rozdíl od jinejch Francouzkejch konstrukcí. Jak říká ale Míla,čtverhraný nálitek na čtverhraný výřez se musí krýt..Kladka se napíná doprava...M8 se u tahuje max..20Nm?!A není to tak hrozný...20V Turbo s klima je maximální vopruz Jo.. čerpadlo se kolíkuje,vačka pravítkuje,klika má na setrváku značku v podobě výseku.Na obalu převodovky je kolmo šipka.Musí se vzájemně krýt.Je to poloha HÚ.
diky vsem za rady je to okej , retezem nemyslim skodovky
jinak menim uplne vse jen jsem si nebyl jistej tou kladkou, proste i vodni pumpu, vsechny kladky, uz je mi to uplne cely jasny
jinak jeste jednou vsem diky moc, uz to vrci
|
19.9.08, 22:16 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Drak píše: Právě to oddělání předku, dyť tam je harampádí na tři kolečka. Zlatá okta, tam není za 3 hodiny co dělat, tady jenom tři hodiny mastíš plasty a chladiče.
my delame passaty B6...kteryho myslis ty..B5..to nevim...tam to jde ale jednoduse...povolis ted myslim 4 srouby a celej ten predek se ti odkloni...i s naraznikem..ted si to nepamatuju ale ty rozvody kdyz to de tak za tri hodiny taky neni co delat
|
19.9.08, 23:15 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
B5 je ten první typ, poznáš ho vzadu podle světel, B5 má světla rozdělený vodorovně na segmenty a B6 má už ty kruhy. Tam se nic neodklápí, musí ven světla, nárazník vodní chladič, chladič servooleje a zavazí ti tam chladič klimy, ten neodpojíš a furt se tam plete. Jenom tři hodiny demoluješ takovou haldu zbytečností:
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
20.9.08, 07:26 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jo ja vim B5 jak vypada a B6..prave sem myslel ze to je stejny jenom kosmeticky zmeny....ale jak se rika..jeden myslel no...
|
20.9.08, 19:06 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Ja si taky prave myslel ze B5 a B6 je stejne a zmeny sou pouze kosmetickeho razu. Znamej si dovezl B5 naborenou na predek a udelal z toho B6 tak si myslim ze by to mohlo byt hodne podbne. Jo a neni nahodou B5 jeste rotacka a B6 u PD ?? Tudis uplne jine rozvody.
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
20.9.08, 22:25 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
máte v tom guláš, passat B6 je tohle:
passat B5 je tohle: (našel jsem variant, ale to je fuk)
a mezitím se objevil passat označovaný někdy jako B5.5 a to je tohle:
jen tak na okraj, aktuální superb je taky B6 a starý byl B5
|
20.9.08, 22:48 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Guláš máš ty, to nahoře je B7, pod tím B6, někdy označovanej jako B5.5. Ten má oproti B5 skutečně jenom kosmetický změny, který ale souvisí i s uchycením některých neřádů a proto u B6 vymysleli předek na pár šroubů a odklopení, kdežto u B5 se to muselo mastit zdlouhavě. Je v tom značení hokej, proto se někdy označuje novej passat jako B6, ale oficiální číslování fabriky je v celých číslech.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
21.9.08, 07:04 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
já si stále myslím, že mám pravdu, a tak do chaosu vnáším další písmenka : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=75112
|
21.9.08, 07:16 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Oni v podstatě platí obě označení, ptal sem se na to fabriky. Oficiální číslování fabriky je v celých číslech, čísla, jak píšeš ty si vymysleli dealeři, tak jim to nechali. Když si vygooglíš novýho passata, tak i u prodejců máš jednou označení B6 a jinde B7. Pak si jednu nedej.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
21.9.08, 07:25 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
nevim teda ale ja se zastavam draka nahore je posledni passat pod nim B6.. superb je delanej asi z te B6 protoze tam ty rozvody jsou stejne...odklopis a hotovo...a jeste draku ty rozvody co mas tak to je PD uz...tak to muselo bejt neco posledniho kdyz jeste B5 kastle...
|
21.9.08, 09:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
bomba jsou rozvody na 1.6D ford escort motor LTC tam nemáš za deset minut co dělat , včera jsem z něj doloval vodní pumpu přes tři hodiny, na prášky, jeden M8 jsem zdolával hodinu a deset minut, některý dement protočil všechny vlavy šroubů šroubků
Naposledy upravil slovacek.milos dne 21.9.08, 10:33, celkově upraveno 1
|
21.9.08, 10:13 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
supr rozvodak je ne nejakem dieselu...je to nejak podle roku..starsi meli dva a novejsi jenm jeden..nebo nevim..proste ten jenom s jednim...je to Ford 1.8 d nebo Td...a tam mas z kliky na pumpu retez a pak remen jenom na vacku...za 5 minut odstrojene ..nemusis ani motor myslim podkladat nic..... a na to aby si to nastavil...na spravne zajisteni...tak sundat ventilove viky...rozebrat puku vrchu.....starter ven...na zajisteni kliky.... jaky by tam nemohli bejt rysky....
|
21.9.08, 10:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|