Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 rozvody octavia 1.9tdi 81 KW 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Hele, k tomu pětkovýmu passatu, kámoš má 1.9 taky, 81kW, a něco tam pohvizduje, koukali jsme pod kapotu a jedna kladka po který tam běží řemen se nám zdá vyosená, ohnutá dolu, jakoby do ní někdo z vrchu majznul kladivem (ale poškození na ni není vidět), a tak trochu šmajdá a ten řemen v jednom místě najede na hranu a myslím, že to je to hvízdnutí. Mě by zajímalo, jeslti to něco nemůže provést, jak to tam je přidělaný ? A dá se to vyměňovat ?


19.9.08, 21:04
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Právě to oddělání předku, dyť tam je harampádí na tři kolečka. Zlatá okta, tam není za 3 hodiny co dělat, tady jenom tři hodiny mastíš plasty a chladiče.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


19.9.08, 21:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Mirdo ty se ptáš tak moc,že jestli se ti to potká,tak nevim co nastane. :wink: Jestli si nastavoval řetěz,seš odvážnej nastavovat řemen,když ani nekontroluješ rolny a třeba i vodní pumpu,vůli v nich a jejich kolech a jestli něco někde neteče, simering kliky nebo vačky pumpa...Ta kladka je docela dost inteligentní na rozdíl od jinejch Francouzkejch konstrukcí. :lol: Jak říká ale Míla,čtverhraný nálitek na čtverhraný výřez se musí krýt..Kladka se napíná doprava...M8 se u tahuje max..20Nm?!A není to tak hrozný...20V Turbo s klima je maximální vopruz :P :wink:Jo.. čerpadlo se kolíkuje,vačka pravítkuje,klika má na setrváku značku v podobě výseku.Na obalu převodovky je kolmo šipka.Musí se vzájemně krýt.Je to poloha HÚ.


diky vsem za rady je to okej :), retezem nemyslim skodovky :)

jinak menim uplne vse jen jsem si nebyl jistej tou kladkou, proste i vodni pumpu, vsechny kladky, uz je mi to uplne cely jasny :!: :wink:

jinak jeste jednou vsem diky moc, uz to vrci


19.9.08, 22:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Drak píše:
Právě to oddělání předku, dyť tam je harampádí na tři kolečka. Zlatá okta, tam není za 3 hodiny co dělat, tady jenom tři hodiny mastíš plasty a chladiče.


my delame passaty B6...kteryho myslis ty..B5..to nevim...tam to jde ale jednoduse...povolis ted myslim 4 srouby a celej ten predek se ti odkloni...i s naraznikem..ted si to nepamatuju ale ty rozvody kdyz to de tak za tri hodiny taky neni co delat


19.9.08, 23:15
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
B5 je ten první typ, poznáš ho vzadu podle světel, B5 má světla rozdělený vodorovně na segmenty a B6 má už ty kruhy. Tam se nic neodklápí, musí ven světla, nárazník vodní chladič, chladič servooleje a zavazí ti tam chladič klimy, ten neodpojíš a furt se tam plete. Jenom tři hodiny demoluješ takovou haldu zbytečností:

Obrázek

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


20.9.08, 07:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jo ja vim B5 jak vypada a B6..prave sem myslel ze to je stejny jenom kosmeticky zmeny....ale jak se rika..jeden myslel no... :lol:


20.9.08, 19:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Ja si taky prave myslel ze B5 a B6 je stejne a zmeny sou pouze kosmetickeho razu. Znamej si dovezl B5 naborenou na predek a udelal z toho B6 tak si myslim ze by to mohlo byt hodne podbne. Jo a neni nahodou B5 jeste rotacka a B6 u PD ?? Tudis uplne jine rozvody.

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


20.9.08, 22:25
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
máte v tom guláš, passat B6 je tohle:
Obrázek
passat B5 je tohle: (našel jsem variant, ale to je fuk)

Obrázek


a mezitím se objevil passat označovaný někdy jako B5.5 a to je tohle:

Obrázek

jen tak na okraj, aktuální superb je taky B6 a starý byl B5


20.9.08, 22:48
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Guláš máš ty, to nahoře je B7, pod tím B6, někdy označovanej jako B5.5. Ten má oproti B5 skutečně jenom kosmetický změny, který ale souvisí i s uchycením některých neřádů a proto u B6 vymysleli předek na pár šroubů a odklopení, kdežto u B5 se to muselo mastit zdlouhavě. Je v tom značení hokej, proto se někdy označuje novej passat jako B6, ale oficiální číslování fabriky je v celých číslech.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


21.9.08, 07:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
já si stále myslím, že mám pravdu, a tak do chaosu vnáším další písmenka : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=75112 :)


21.9.08, 07:16
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Oni v podstatě platí obě označení, ptal sem se na to fabriky. Oficiální číslování fabriky je v celých číslech, čísla, jak píšeš ty si vymysleli dealeři, tak jim to nechali. Když si vygooglíš novýho passata, tak i u prodejců máš jednou označení B6 a jinde B7. Pak si jednu nedej.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


21.9.08, 07:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
nevim teda ale ja se zastavam draka nahore je posledni passat pod nim B6.. superb je delanej asi z te B6 protoze tam ty rozvody jsou stejne...odklopis a hotovo...a jeste draku ty rozvody co mas tak to je PD uz...tak to muselo bejt neco posledniho kdyz jeste B5 kastle...


21.9.08, 09:54
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
bomba jsou rozvody na 1.6D ford escort motor LTC tam nemáš za deset minut co dělat :D , včera jsem z něj doloval vodní pumpu přes tři hodiny, :evil: na prášky, :shock: :evil: jeden M8 jsem zdolával hodinu a deset minut, některý dement protočil všechny vlavy šroubů :roll: šroubků


Naposledy upravil slovacek.milos dne 21.9.08, 10:33, celkově upraveno 1



21.9.08, 10:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
supr rozvodak je ne nejakem dieselu...je to nejak podle roku..starsi meli dva a novejsi jenm jeden..nebo nevim..proste ten jenom s jednim...je to Ford 1.8 d nebo Td...a tam mas z kliky na pumpu retez a pak remen jenom na vacku...za 5 minut odstrojene ..nemusis ani motor myslim podkladat nic..... 8) a na to aby si to nastavil...na spravne zajisteni...tak sundat ventilove viky...rozebrat puku vrchu.....starter ven...na zajisteni kliky.... :lol: jaky by tam nemohli bejt rysky.... :lol:


21.9.08, 10:17
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz