Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Fávo LPG blbne 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Fávo LPG blbne
nazdááááááár, :lol: nevíte někdo co s tím je? Mám tady takovýho dělníka Fávo na plyn a dokud je to studený tak žádnej problem ale jak se to ohřeje tak na LPG když se prudce přidá tak se to zakuckává, to samé při rozjezdu, musí se prostě pomalu přidat a pak to jede hladce ale kdyby chtěl člověk vystřelit s křižovatky tak to nejde to začne skákat jak koza dokud se trochu neubere, dělá to jen na plyn a jen ohřátý zhruba od těch 50 -60 stupňů vejš.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.9.08, 17:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Takto narychlo ak neratam samozrejme chybu VN, tak stare membrany v reduktore. Ale moze to byt vselico.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


4.9.08, 18:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
septim píše:
Takto narychlo ak neratam samozrejme chybu VN, tak stare membrany v reduktore. Ale moze to byt vselico.


Jo tak to by klidně mohlo být páč reduktor tam je nějakejch 8 let a najetý má cca 200 000 :lol: v zapalování chybu nevidím páč na benál to je OK teplý studený a na plyn to je OK jen studený, jak to je teplý na plyn tak je to KO jako jak se rozjede tak dobrý ale při rozjezdu když se šlápne moc na plyn nebo se to někde podusí na cca 1500-2500 otáček tak to začne kuckat

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.9.08, 19:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek Re: Fávo LPG blbne
Tohle mě dělalo na plyn, když si to přisávalo falešnej vzduch pod karburátorem, trvalo pěkně dlouho než jsem to objevil. Jinak to samozřejmě může být i elektrika. Ještě svíčky odtrh 0,5mm a podívat se na palec a víčko

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


4.9.08, 23:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
ještě nějaký další možnosti???

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.9.08, 14:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Kolik má to LPG seřizovacích šroubů? Pokud jsou na hadici u karbecu dva, tak jeden patří první komoře a další té druhé. Sundej kryt filtrboxu a budeš vědět který je který...no a potom trošku otevři ten pro druhou komoru...nebo na něm uber, bude to takové laborování.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.9.08, 15:13
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
možnost je dělat to pořád dokola,

svíčky 0.5 mm, kabely VN do 10 kilo ohmů, palec 5, perfektně vyčistit kontakry v rozdělovači a na palci,

palec ti nesmí moc lítat a úhel sepnutí máš tam na rozdělovači tu tečku, že ti nesmí házet jiskru někde uprostřed kontaktů,

pak dáš na teplém motoru rukou 3000 otáček a držíš klapku v konstantní poloze, skrtícím ventilem utahujaš až motor skoro chcípá a povolíš o 1.5 otáčky,

na reduktoru našteluješ otáčky a nejvyšší možnou míru a pak utáhneš na 900, pak napiš miloš


6.9.08, 15:21
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
To bude asi moc chudá nebo bohatá směs. Nejspíše asi moc bohatá. já to měl jednou u starého fáčka, které bylo taky na LPG. Když je motor studený, tak bohatší směs nevadí, chová se to podobně jako sytič. Ale když je motor teplý, tak se začíná uchlastávat. Při prudším přidání plynového pedálu jde do motoru moc paliva a motor se zadusí a začne škubat. Může to být samozřejmě více věcí. Zkuste ale trošku utáhnout ten šroub na hadici. Třeba o jednu otáčku. Pokud to pomůže, tak je potřeba to ještě doladit. Pokud to nepomůže, tak to bude něčím jiným.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.9.08, 15:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
možnost je dělat to pořád dokola,

svíčky 0.5 mm, kabely VN do 10 kilo ohmů, palec 5, perfektně vyčistit kontakry v rozdělovači a na palci,

palec ti nesmí moc lítat a úhel sepnutí máš tam na rozdělovači tu tečku, že ti nesmí házet jiskru někde uprostřed kontaktů,

pak dáš na teplém motoru rukou 3000 otáček a držíš klapku v konstantní poloze, skrtícím ventilem utahujaš až motor skoro chcípá a povolíš o 1.5 otáčky,

na reduktoru našteluješ otáčky a nejvyšší možnou míru a pak utáhneš na 900, pak napiš miloš


No jo ale já mám na reduktoru jeden šroub a na hadicích potom rozdvojení a na každej hadici štelovací šroub

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.9.08, 10:33
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tak je utahuj přiměřeně oba až to bude chcípad a povol každý o půl otáčky a pak ten volnoběh miloš


21.9.08, 10:37
Profil

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
Já to měl to samé,za studena v poho,na benál v poho,ale za tepla LPG v háji,od těch dob co jezdím na obyč. svíčkách brisk no problemo :lol:

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


21.9.08, 10:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
tak je utahuj přiměřeně oba až to bude chcípad a povol každý o půl otáčky a pak ten volnoběh miloš


Takže držet na 3000 a pomalu začít utahovat a jakmile začnou klesat tak povolit o půl otáčky jo? Nebo je utáhnout na doraz a povolit o půl ot?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.9.08, 12:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Na doraz ne. To ti chcípne. Já bych spíš povoloval šroub od druhé komory až to pojede jak raketa.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.9.08, 12:46
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
slovacek.milos píše:
tak je utahuj přiměřeně oba až to bude chcípad a povol každý o půl otáčky a pak ten volnoběh miloš


Takže držet na 3000 a pomalu začít utahovat a jakmile začnou klesat tak povolit o půl otáčky jo? Nebo je utáhnout na doraz a povolit o půl ot?



3000 držet a utahovat postupně až to bude chcípat a pak povolit každý o půl točky a pak jezdi a ještě můžeš povolit pokud bude výkon malý, vše závisí na stavu filtru, potom dolad volnoběh dej ten nejvyšší a utáhni na reduktoru na 900 miloš


21.9.08, 12:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Kurec,taky mám problém vyštelovat plyn.Mám zplyňovač Lovtec,motor je karbec a ze zplyňovače jde jedna hadice do mixu..Platí to seřizování co píše Miloš taky jako u dvou hadicového mixu?Můj problém je,že to pořád nemůžu vyladit tak,aby to solidně jelo jak v nízkých tak vysokých otáčkách..Na reduktoru mám plastový šroub,ten je dle mého na seřizování volnoběhu nebo má vliv na směs i při jízdě??Dík

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


21.9.08, 15:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz