Autor |
Zpráva |
maco12
Příspěvky: 4 Bydliště: Slovensko
|
Problem v karburatore?
Mam S 130L. Neviem kde by mohol byt problem.Ak prudko zoslapnem plynovy pedal tak sa zacne motor dusit. Ak pridavam postupne tak motor pomaly zrychluje. Vymenil som palivovy filter medzi pumpou a karburatorom. Pomohlo to ale len trochu.Ak vytiahnem sytic tak motor zrychluje bez problemov ale zasa jazdit na sytici? Prosim o radu kde by mohol byt problem.
_________________ S 130L
|
22.9.08, 15:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Karbec rozebrat, vycistit.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.9.08, 15:48 |
|
|
maco12
Příspěvky: 4 Bydliště: Slovensko
|
existuje nato neaky navod? aby som sa neurobil viacej skody ako uzitku.
_________________ S 130L
|
22.9.08, 15:57 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No navod zadnej hodnotnej nevidim, proste to rozeber vymen vsechna tesneni a gumove krouzky. Vysroubuj trysky a vse vyfoukej nejlip kompresorem. Tady sou obrazky jak to vypada vevnitr.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.9.08, 16:05 |
|
|
maco12
Příspěvky: 4 Bydliště: Slovensko
|
Pri skladani si treba dat na nieco pozor? A ako nastavim bohatost zmesi? Dakujem za odpovede.
_________________ S 130L
|
22.9.08, 16:18 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No hlavne nesmis nic vytrousit, to je asi nejvetsi problem pac je tam mnoho malych dilku. Treba 2 sklenene kulicky, ty rady utecou Ale daj se koupit novy, ovsem neni to potreba...
Zakladni nastaveni ti tu jiste nekdo poradi. Nebo muzes zajet na emise, ale tam to moc zaskrti... Ja to delam na pocit
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.9.08, 16:31 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Mel sem to samy a karbec to uplne neeliminuje. Dle me je to souhra dvou veci a to karbec a zapalovani... Karbec jestli je v haji nema cenu rozebirat. Nejlepsi by bylo kdyby si ho odnesl nekomu na stolici aby ti rekl jak je na tom teleso pac pokud bude v cudu nepomuze nic...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
22.9.08, 19:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja zastavam nazor ze stolice je nahovno (serizovaci stolice)
Rovinnost vseho lze zmerit ocelovym pravitkem. Vyrovnat lze lecos
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.9.08, 19:06 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Problém s akcelerační pumpičkou... proto ti to při pozvolným přidávání plynu zrychluje a nedusí se ...stejně tak při prudkém sešlápnutí plynu a spuštěném sytiči se směs obohatí což nahrazuje právě akcelerační pumičku ....toť můj názor
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
22.9.08, 19:57 |
|
|
maco12
Příspěvky: 4 Bydliště: Slovensko
|
Znamena to vycisti karbec? Asi najlepsie zhodit z motora kompletne rozobrat a vycisti podla navodu.
_________________ S 130L
|
22.9.08, 20:23 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Furt pokracuj v nasem planu ze zacatku Vycistit a vsechny gumovy dily novy + papirova tesneni.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.9.08, 20:26 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Pozor na skleněné kuličky pod injektorem (ten pindík) a pod jedním šroubem u akcelerační pumpičky, dále na tlumítko sytiče pod tou trubičkou ve víku. Tvůj problém by nejspíš vyřešila jen výměna membrány akcelerační pumpičky (jak již někdo psal).
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.9.08, 08:09 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin píše: Tvůj problém by nejspíš vyřešila jen výměna membrány akcelerační pumpičky (jak již někdo psal).
Ja jsem nazoru, ze pokud to ma takhle v dezolatu tak je lepci to udelat komplet a mit potom klid
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.9.08, 08:22 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
a pokud to nepomuze, dela to predstih, protoze pri prudkym seslapnuti zareaguje prudce podtlakovka a pri pozvolnym to neni tak hrozny..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.9.08, 10:29 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
maco12 píše: Znamena to vycisti karbec? Asi najlepsie zhodit z motora kompletne rozobrat a vycisti podla navodu.
Asi ten karbec dlho stal suchy (kludne staci aj jeden mesiac), alebo sa niecim poriadne lepivym zasral a zalepila sa ti gulicka, co funguje ako jednocestny ventil v obvode akceleracnej pumpicky.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.9.08, 10:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|