Autor |
Zpráva |
utia
Příspěvky: 108
|
Taky by to mohlo byt ze se ti neuzavira ten bimetalovy bazmek sani...
_________________ VAZ 2109
|
22.9.08, 11:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Chlapi nevíte někdo na co je tenká hadička,která je navrtaná přímo v sání a vede do reduktoru?
Nešlo by nějak zvýšit podtlak v sání?Dneska jsem zjistil,že když trošku rukou přicpu vstup do vzduchového filtru,tak mi to lépe reaguje na přidávání plynu,motor jde lépe do otáček.Právě mě napadlo jestli bych nezvýšil podtlak v sání tím,že bych zmenšil průměr vstupu do vzducháče..Co myslíte?
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
22.9.08, 18:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
NOVON píše: Chlapi nevíte někdo na co je tenká hadička,která je navrtaná přímo v sání a vede do reduktoru? Nešlo by nějak zvýšit podtlak v sání?Dneska jsem zjistil,že když trošku rukou přicpu vstup do vzduchového filtru,tak mi to lépe reaguje na přidávání plynu,motor jde lépe do otáček.Právě mě napadlo jestli bych nezvýšil podtlak v sání tím,že bych zmenšil průměr vstupu do vzducháče..Co myslíte?
ta trubička co ji máš v sání se jemnuje tryska minima a nic tam nezvedeneš, pokud přicpeš sání to můžeš třeba povolit škrtící ventil a jsi na tom stejně, když ho přicpeš tak zvedneš podtlak na membránu druhého stupně a naženeš víc plynu, dá se i motat obvaz na filtr, v podstatě zvedeš spotřebu až do body kdy to zas nepojede miloš
|
22.9.08, 19:07 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MILOŠ: Tak že pokud zmenším průměr vstupu do vzducháče,tak akorát uberu vzduchu a směs bude bohatější..Jo je jasné,že to samé můžu udělat povolením škrťáku,ale tím naroste objem nasávané směsi tak,že jej motor nemusí spálit a dusí se..Tohle podle mě ubráním vzduchu zmenšením vstupu do airboxu nenastane-půjde tam více plynu při stejném objemu nasávané směsi..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
22.9.08, 20:13 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Ach jo,už nevím co s tím..Buď to nejede v nízkých nebo zase ve vysokých otáčkách.. Furt seřizuju a už mi z toho hrabe..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
23.9.08, 22:24 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
NOVON píše: Ach jo,už nevím co s tím..Buď to nejede v nízkých nebo zase ve vysokých otáčkách.. Furt seřizuju a už mi z toho hrabe..
To chce čas. Já si s tím hrál 3 měsíce než jsem byl spokojen.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
24.9.08, 04:45 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
utia píše: Taky by to mohlo byt ze se ti neuzavira ten bimetalovy bazmek sani...
Člověče měl jsi pravdu,dnes jsem si všimnul,že při nastartovaném motoru mám pořád otevřenou tu klapku na teplý vzduch,i když je motor zahřátý..Tak jsem vytáhl hadičku,zaslepil ji,tak aby se ta klapka podtlakem neotvirala..No snad to už teď seřídím..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
24.9.08, 12:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|