Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 01:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 151 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
 felicia 1,3 MPI 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek 
Sadra17: Ano přesně tak, jsi můj člověk ;)

_________________
Nikdy nejezdi rychleji, než létá tvůj anděl strážný.


25.9.08, 20:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
1.6 je diletant z Němec, moc chvály jsem na něj neslyšel ani v autoškole, a to instruktor je přitom člověk, kterýmu je to jedno, a řekl že radši jezdil i ve 120ce, přičemž mu prej z ětch DDD vyšla ta 1.6 nejhůř

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


25.9.08, 21:43
Profil ICQ

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
A Mpi, no, Felicie je pořád lepší než Fábie, ale dle mě je bmm taky slušná věc, a Favouš s 50kw za 20k a ještě budeš mít na to, aby jsi ho vlastoručně projel. A hlavně žádnej bazar, ale osobka a vzít to peěkně odspoda, dneska se lže bohužel všude

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


25.9.08, 21:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek 
kingbacker píše:
1.6 je diletant z Němec, moc chvály jsem na něj neslyšel ani v autoškole, a to instruktor je přitom člověk, kterýmu je to jedno, a řekl že radši jezdil i ve 120ce, přičemž mu prej z ětch DDD vyšla ta 1.6 nejhůř

hmm tak jako že 1.6 je na tom hůř jak 120 :lol: :lol: :lol: potom se nedívím, že je na silnici tolik bláznů, když existujou takoví instruktoři.. neber si to zle..

_________________
Nikdy nejezdi rychleji, než létá tvůj anděl strážný.


25.9.08, 21:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Proc rikate ze 1,6 ma slozite rozvody?? Za dobu co udelas 1x rozvody na 1,3 stihnes vklidecku 2x a kdyby ses moc snazil tak i 3xrozvody na te 1,6 :wink:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


25.9.08, 22:38
Profil

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
Bolthorn píše:
kingbacker píše:
1.6 je diletant z Němec, moc chvály jsem na něj neslyšel ani v autoškole, a to instruktor je přitom člověk, kterýmu je to jedno, a řekl že radši jezdil i ve 120ce, přičemž mu prej z ětch DDD vyšla ta 1.6 nejhůř

hmm tak jako že 1.6 je na tom hůř jak 120 :lol: :lol: :lol: potom se nedívím, že je na silnici tolik bláznů, když existujou takoví instruktoři.. neber si to zle..


Řikal, že co se mu nejhůř spravovalo byla fela 1.6ka. Co dělal, jsem se neoptal, mu to dycky vadilo, když se člověk ptal, ael přitom si rád pokecal. Já o rozdílech mezi 120kou a felinou nepochybuju, a soudit náročnost nemlžu, to maximálně u fáva a 120ky, felina je už vůbec mimo mě

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


25.9.08, 22:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Šemik píše:
Bolthorn píše:
na dnešní poměry podává mizerné výkony chceš říct.. ale i tak oproti 1.3 je to nesrovnatelný..


Řekl bych že i na tehdejší poměry, 1.6ky tehdejší doby nabízely klidně o 10kW navíc, např. escort, megane, brava.. :)

Tak escort 1,6 je hroznej dravec :lol: Co jsem měl možnost s tím, jet, tak je to pěkná lemra. I muj ZX 1,6 bylo proti tomu "letadlo"
Myslím, že na běžné pojíždy 1,3 stačí bohatě.

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


26.9.08, 06:48
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
DRYVER píše:
Proc rikate ze 1,6 ma slozite rozvody?? Za dobu co udelas 1x rozvody na 1,3 stihnes vklidecku 2x a kdyby ses moc snazil tak i 3xrozvody na te 1,6 :wink:


to jo ale cenově si je na 1,3 udělám třikrát za cenu jedněch na 1,6 8) :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.9.08, 11:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Sadra17 píše:
DRYVER píše:
Proc rikate ze 1,6 ma slozite rozvody?? Za dobu co udelas 1x rozvody na 1,3 stihnes vklidecku 2x a kdyby ses moc snazil tak i 3xrozvody na te 1,6 :wink:


to jo ale cenově si je na 1,3 udělám třikrát za cenu jedněch na 1,6 8) :lol:

za tu mojí sem dal 30 s plynem, najeto sice 205, ale nebouraná, s celkem dobrym lakem, byli shnilý akorát zadní lemy, po kolizi s příkopem šla na generálku kastle a motoru (viz garáž) no a měnili se jen ty lemy, jinak krása...na motoru se dělaly kroužky, komplet hlava a celkový přetěsnění, mrkni do garáže a najdi mi tam kapičku oleje...nikde nic (kolem vany, pod prsama, ani kolem tripodů, prostě sucho)...ještě sem si sehnal liťáky...jediný shnilý místo sou 5tý dveře, na který nezbyli prachy, každopádně, na to že to je BMM to už TEĎ jezdí hodně obstojně a když sednu do dědový MPI, tak mi to přijde hrozně líný...já osobně bych dneska šel do feldy zas a vůbec bych se toho nebál...
1,6...kapitola sama pro sebe, ten motor je těžkej, zastaralej, litinovej, většina je po smrti a když se ti posere klapka, nedoplatíš se (za novou) no...jediná výhoda je to, že to má 130 Nm. ale když se sežene čip a vačka, uděláš si doma hlavu (což by neměl bejt problém) no tak ta 1,3 bude výkonově úplně jinde a podle mě, se zachová stejná životnost...každopádně dneska felda bez LPG nebrat...montáž se ti už jen tak nevyplatí no a bez plynu to je fakt docela drahej provoz pro nás studenty...

každopádně jeslti chceš MPIčko, rozhodni se, jestli chceš nějak upravovat motor a jakou chceš kastli, jestli ti o úpravy nejde a líbí se ti spíš stará tvář, je to jedno, ale jestli chceš upravovat a líbí se ti stará tvář, sežeň si něco posledního přes faceliftem, aby to mělo novou hlavu, jak sundáš ventilový výko, musí to mit ventilový pružiny jako by konusu, jak to bude mit jak favová hlava stejně široký pružiny v hlavně i u vahadel, budeš mit starou hlavu, která se moc na úpravy nehodí (hodí, ale MPičková je lepčí), po faceliftu už měli novou hlavu snad všechny 1,3....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.9.08, 14:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek 
Jako nadávate na 1.6 a nikdy jste s ní nejeli ani s ní nemáte vlastní zkušenosti.. Zastaralej litinovej motor... Jo 1.3 zastaralá není??? Když se ti posere klapka.. U 1.3 se posrat nemůže jo? Proboha tohle jsou argumenty úplně k ničemu.. Většina je po smrti :lol: Tak to jsem se setkal víckrat s vylágrovanejma 1.3 než s 1.6.. Nechci být v žádném případě nijak rejpavej ani nepříjemnej, ale to co tu čtu jsou bláboli.. Nenadávám ani na 1.3 ani na 1.6, jsou to dva rozdílne motory a myslím si, že ani jeden není v podstatě špatný. Někomu vyhovuje víc 1.3 někomu zas 1.6.. Chce si to před koupí Felicie oba dva vyzkoušet a porovnat zjistit si o každém motoru něco, než na něj hned plivat..

_________________
Nikdy nejezdi rychleji, než létá tvůj anděl strážný.


26.9.08, 15:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Bolthorn píše:
Jako nadávate na 1.6 a nikdy jste s ní nejeli ani s ní nemáte vlastní zkušenosti.. Zastaralej litinovej motor... Jo 1.3 zastaralá není??? Když se ti posere klapka.. U 1.3 se posrat nemůže jo? Proboha tohle jsou argumenty úplně k ničemu.. Většina je po smrti :lol: Tak to jsem se setkal víckrat s vylágrovanejma 1.3 než s 1.6.. Nechci být v žádném případě nijak rejpavej ani nepříjemnej, ale to co tu čtu jsou bláboli.. Nenadávám ani na 1.3 ani na 1.6, jsou to dva rozdílne motory a myslím si, že ani jeden není v podstatě špatný. Někomu vyhovuje víc 1.3 někomu zas 1.6.. Chce si to před koupí Felicie oba dva vyzkoušet a porovnat zjistit si o každém motoru něco, než na něj hned plivat..

tak...zase téma na dlouho...s 1,6 sem jel, je fakt, že jak na to šlápneš, jedeš...to je fakt, ale mě prostě ten motor není sympatickej už jen jak otevřu kapotu...je teda fakt, že to oproti seriový 1,3 docela frčí, ale žádnej zázrak to není...na to že to je šestnáctka, žádný žihadlo,
samozřejmě, 1,3 je taky zastaralá, je tam 3x klika, OHV ale prostě ten motor není špatnej a je mi rozhodně sympatičtější, než fauvé....

s těma klapkama...samozřejmě, že se může rozesrat u všeho, ale tu 1,3 najdeš na každym vrakecu za přijatelnej peníz, o 1,6 se to říct nedá a ty klapky sou u 1,6 poruchový, to se o nich ví...

každopádně já se se seriovym motorem spokojim u jakýhokoliv auta jen chvilku a pak na něm začnu něco dělat (pokud je moje) takže já bych radši upravoval 1,3 než 1,6...
jde už jen o to, že správnej škodovkář chce jen 3x uloženou kliku :D:D:D:D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.9.08, 15:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Ondras83 píše:
s těma klapkama...samozřejmě, že se může rozesrat u všeho, ale tu 1,3 najdeš na každym vrakecu za přijatelnej peníz, o 1,6 se to říct nedá a ty klapky sou u 1,6 poruchový, to se o nich ví...

každopádně já se se seriovym motorem spokojim u jakýhokoliv auta jen chvilku a pak na něm začnu něco dělat (pokud je moje) takže já bych radši upravoval 1,3 než 1,6...
jde už jen o to, že správnej škodovkář chce jen 3x uloženou kliku :D:D:D:D


Mpi klapky sa kazia vsetky :roll: debilne odvetranie klukovky....
Oba motory su strare. Na 1,3 ale kostrukteri mali vacsiu snahu o inovaciu, zial kluka a rozvod bol vyraznym limitom. 1.6 taketo obmedzenia nemal, ale vyrobca riesil radsej iny motor. Takze priestor na upravy ma 1,6 vacsi. Len tieto upravy niesu tak notoricky zname a vo fabrike sa nad nimi konstrukteri nemuseli tak velmi zamyslat ako v Skodovke. V serii je teda 1.3 hodnotnejsi motor.
Ale v case Felicii boli uz bezne 16v motory. Ale poznam z toho obdobia podla mna aj horsie motory. Napr. 1.4 8v od opla, 1.9D od renault 1,8 16v (prvej generacie) od fordu...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


26.9.08, 16:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Když se tu bavíte o těch feldách, jak je to s pozinkovanou kastlou?
Po faceliftu už jsou všechny pozinkovaný nebo už dřív nebo nejsou vůbec? Od kterého roku? Spíš se jedná o 1.3...

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


27.9.08, 23:15
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Vůbec.


27.9.08, 23:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
fatal píše:
Vůbec.



To jako 1.3 Felky se nedělaly vůbec pozink? :roll:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


28.9.08, 00:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 151 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz