Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 FUCK BMM>zpět ke karbci 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
Ondras83 píše:
kolik má tlačit elektrický čerpadlo (třeba jak se dávalo do závodních škodovek) a kolik tlačí čerpadlo z BMM ???


myslíš tlak alebo množstvo :?:

nikde v dokumentácii by som to našiel...

tlak 0,8 - 1,2Bar

množstvo som nenašiel, ale keď vyprázdňujem nádrž tak tak to ide cca 1l/3min...

to je na karbec asi moc co ?...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.9.08, 19:49
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
to je na karbec asi moc co ?...


karbec má myslím 0,3Bar...

ale kámoš má na čerpadle BMM karbec a tvrdí že s tým problém nemá.... možno že to odbublinkovač stíha...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.9.08, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
Nejak sem to neprocital ale kdybys resil dvojty webry misto karbecu z sade tak to pochopim ale todle teda nepochopim,,,

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


29.9.08, 20:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
Co koupit manualni regulator tlaku ten by to vyresil podle mne nestavit tam 0,2-0,3 baru tak to musi fungovat jak svicary

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


29.9.08, 20:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tunningkiller píše:
Nejak sem to neprocital ale kdybys resil dvojty webry misto karbecu z sade tak to pochopim ale todle teda nepochopim,,,


:?: :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.9.08, 20:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tunningkiller píše:
Co koupit manualni regulator tlaku ten by to vyresil podle mne nestavit tam 0,2-0,3 baru tak to musi fungovat jak svicary


aj to by bolo riešenie... ale Favo odbublonkovač regulátor tlaku má v sebe akurát treba vymyslieť prepad do nádrže...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.9.08, 20:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
uz sem to procet asi vim o co ti jde,,,proste ten jednobod dlouho premysli ,,ale je to pro tvoje dobro skrz spotrebu atd ,,karbec tam splichne a neresi vubec nic:)prepad do nadrze?Favority uz meli spatecku ne?

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


29.9.08, 20:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Tunningkiller píše:
uz sem to procet asi vim o co ti jde,,,proste ten jednobod dlouho premysli ,,ale je to pro tvoje dobro skrz spotrebu atd ,,karbec tam splichne a neresi vubec nic:)prepad do nadrze?Favority uz meli spatecku ne?

bmm má zpátečku do nádrže, takže to by problém nebyl...no, já zezačátku sem na to byl nasranej, teď sem zase spokojenej, ale jestli s tim autem do budoucna budu chtít něco dělat, tak tenhle problém mě nemine....ale to je hudba budoucnosti, až tohle bude 2. auto....takže tak :D...5-6 let :D:D

ale zajímá mě to, jak to prostě vyřešit

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.9.08, 20:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tunningkiller píše:
uz sem to procet asi vim o co ti jde,,,proste ten jednobod dlouho premysli ,,ale je to pro tvoje dobro skrz spotrebu atd ,,karbec tam splichne a neresi vubec nic:)prepad do nadrze?Favority uz meli spatecku ne?


jasné že fačka majú spiatočku, to len podotýkam pre vozy 742.xxx

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.9.08, 20:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
Taky mne to zajima mam k dispozici motor z felcky 50kw mono a borec chce vymenit motor v favoritu tak jako dopravnik by se dalopouzit cerpadlo z mono feldy a mel bych veresen dopravnik tlaku ale ted jestli to zmakne ten odbublinkovac:)Jako dal bych motor felicie 50kw a na to karbec favo,,

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


29.9.08, 20:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tunningkiller píše:
Taky mne to zajima mam k dispozici motor z felcky 50kw mono a borec chce vymenit motor v favoritu tak jako dopravnik by se dalopouzit cerpadlo z mono feldy a mel bych veresen dopravnik tlaku ale ted jestli to zmakne ten odbublinkovac:)


ak má kerbec tak by si musel meniť aj nádrž, BMMkové a karbecové sú iné...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.9.08, 20:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
michalkatka píše:
Tunningkiller píše:
Taky mne to zajima mam k dispozici motor z felcky 50kw mono a borec chce vymenit motor v favoritu tak jako dopravnik by se dalopouzit cerpadlo z mono feldy a mel bych veresen dopravnik tlaku ale ted jestli to zmakne ten odbublinkovac:)


ak má kerbec tak by si musel meniť aj nádrž, BMMkové a karbecové sú iné...


Pak by to slo poresit tak ze by se do cesty dalo elektricky cerpadlo napajeny po zapnuti klicku ,,,kouknout na net jaky by bylo nejvhodnejsi a nekde na vrakecu vocorovat z nejakyho vraku,,ja osobne to resil takhle u svyho auta kdyz sem potreboval dopravni tlak 2,5baru dal sem tam 3barove z fordu uz nevim jakyho a slape to perfektne akorat je to hlucnejsi no nez to IN TANK

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


29.9.08, 20:55
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ondras83: Já mám v podstatě upravený motor a typ jako ty. BMM 50kW ale ve favoritu. Sice motor po šlápnutí na plyn. pedál zahrabe a jde motor do otáček, ale taky tam je chviličku prodleva. Dělá to řj a ta potřebuje svůj čas na vyhodnocení údajů z čidel. Dělají to tak všechny tyto motory. Jen se mi zdá že feldy 1,6 jsou trošičku rychlejší v reakci na sešlápnutí pedálu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.10.08, 11:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
varok píše:
Ondras83: Já mám v podstatě upravený motor a typ jako ty. BMM 50kW ale ve favoritu. Sice motor po šlápnutí na plyn. pedál zahrabe a jde motor do otáček, ale taky tam je chviličku prodleva. Dělá to řj a ta potřebuje svůj čas na vyhodnocení údajů z čidel. Dělají to tak všechny tyto motory. Jen se mi zdá že feldy 1,6 jsou trošičku rychlejší v reakci na sešlápnutí pedálu.

dneska sem zkusil jiný MPI než dědovo a taky to je pila :D...rakce je rozhodně kratší než u bmm...ale bmm na LPG je dobrý, akorát teď mi to nějak cuká (svíčky 0,5) hall vyměněnej, kabeli, víčko, palec v pořádku nový...hrozně to žere (dřív 340 km na nádrž, teď 280 km na nádrž) je to nějaký rozladěný, nejde to od spoda, šlapu na to jak prdlej a nejede to, za 4 500 motor přestává táhnout, přepnu na benzín a zrychluje krásně (tzn, že motor po smrti není) tak já nevim...musim to s fotřikem poladit :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.10.08, 20:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
Ondras83 píše:
varok píše:
Ondras83: Já mám v podstatě upravený motor a typ jako ty. BMM 50kW ale ve favoritu. Sice motor po šlápnutí na plyn. pedál zahrabe a jde motor do otáček, ale taky tam je chviličku prodleva. Dělá to řj a ta potřebuje svůj čas na vyhodnocení údajů z čidel. Dělají to tak všechny tyto motory. Jen se mi zdá že feldy 1,6 jsou trošičku rychlejší v reakci na sešlápnutí pedálu.

dneska sem zkusil jiný MPI než dědovo a taky to je pila :D...rakce je rozhodně kratší než u bmm...ale bmm na LPG je dobrý, akorát teď mi to nějak cuká (svíčky 0,5) hall vyměněnej, kabeli, víčko, palec v pořádku nový...hrozně to žere (dřív 340 km na nádrž, teď 280 km na nádrž) je to nějaký rozladěný, nejde to od spoda, šlapu na to jak prdlej a nejede to, za 4 500 motor přestává táhnout, přepnu na benzín a zrychluje krásně (tzn, že motor po smrti není) tak já nevim...musim to s fotřikem poladit :roll:


Heled nejsem s plynem zadnej velkej kamos,,ale kamos co se o to zajima a ma plyn v xantii mi povidal ze si nechal vycistit sitko nebo filtrik nebo jak to rikal co je ve smesovaci a zere mu to min a lip mu to jede ,,je to silenej blazen delal sem mu na motoru komplet Go a rikal ze mu to po vymene bomby a vycisteni soustavy jezdi ta 1,8 8V jezdi za nejakejch 7-8litru plynu coz si myslim ze jde:)

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


1.10.08, 20:20
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz