Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: Ondras83 píše: kolik má tlačit elektrický čerpadlo (třeba jak se dávalo do závodních škodovek) a kolik tlačí čerpadlo z BMM ??? myslíš tlak alebo množstvo nikde v dokumentácii by som to našiel... tlak 0,8 - 1,2Bar množstvo som nenašiel, ale keď vyprázdňujem nádrž tak tak to ide cca 1l/3min...
to je na karbec asi moc co ?...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.9.08, 19:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: to je na karbec asi moc co ?...
karbec má myslím 0,3Bar...
ale kámoš má na čerpadle BMM karbec a tvrdí že s tým problém nemá.... možno že to odbublinkovač stíha...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.9.08, 20:06 |
|
|
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
Nejak sem to neprocital ale kdybys resil dvojty webry misto karbecu z sade tak to pochopim ale todle teda nepochopim,,,
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
|
29.9.08, 20:20 |
|
|
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
Co koupit manualni regulator tlaku ten by to vyresil podle mne nestavit tam 0,2-0,3 baru tak to musi fungovat jak svicary
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
|
29.9.08, 20:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tunningkiller píše: Nejak sem to neprocital ale kdybys resil dvojty webry misto karbecu z sade tak to pochopim ale todle teda nepochopim,,,
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.9.08, 20:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tunningkiller píše: Co koupit manualni regulator tlaku ten by to vyresil podle mne nestavit tam 0,2-0,3 baru tak to musi fungovat jak svicary
aj to by bolo riešenie... ale Favo odbublonkovač regulátor tlaku má v sebe akurát treba vymyslieť prepad do nádrže...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.9.08, 20:27 |
|
|
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
uz sem to procet asi vim o co ti jde,,,proste ten jednobod dlouho premysli ,,ale je to pro tvoje dobro skrz spotrebu atd ,,karbec tam splichne a neresi vubec nic:)prepad do nadrze?Favority uz meli spatecku ne?
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
|
29.9.08, 20:31 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Tunningkiller píše: uz sem to procet asi vim o co ti jde,,,proste ten jednobod dlouho premysli ,,ale je to pro tvoje dobro skrz spotrebu atd ,,karbec tam splichne a neresi vubec nic:)prepad do nadrze?Favority uz meli spatecku ne?
bmm má zpátečku do nádrže, takže to by problém nebyl...no, já zezačátku sem na to byl nasranej, teď sem zase spokojenej, ale jestli s tim autem do budoucna budu chtít něco dělat, tak tenhle problém mě nemine....ale to je hudba budoucnosti, až tohle bude 2. auto....takže tak ...5-6 let :D
ale zajímá mě to, jak to prostě vyřešit
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.9.08, 20:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tunningkiller píše: uz sem to procet asi vim o co ti jde,,,proste ten jednobod dlouho premysli ,,ale je to pro tvoje dobro skrz spotrebu atd ,,karbec tam splichne a neresi vubec nic:)prepad do nadrze?Favority uz meli spatecku ne?
jasné že fačka majú spiatočku, to len podotýkam pre vozy 742.xxx
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.9.08, 20:35 |
|
|
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
Taky mne to zajima mam k dispozici motor z felcky 50kw mono a borec chce vymenit motor v favoritu tak jako dopravnik by se dalopouzit cerpadlo z mono feldy a mel bych veresen dopravnik tlaku ale ted jestli to zmakne ten odbublinkovac:)Jako dal bych motor felicie 50kw a na to karbec favo,,
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
|
29.9.08, 20:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tunningkiller píše: Taky mne to zajima mam k dispozici motor z felcky 50kw mono a borec chce vymenit motor v favoritu tak jako dopravnik by se dalopouzit cerpadlo z mono feldy a mel bych veresen dopravnik tlaku ale ted jestli to zmakne ten odbublinkovac:)
ak má kerbec tak by si musel meniť aj nádrž, BMMkové a karbecové sú iné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.9.08, 20:47 |
|
|
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
michalkatka píše: Tunningkiller píše: Taky mne to zajima mam k dispozici motor z felcky 50kw mono a borec chce vymenit motor v favoritu tak jako dopravnik by se dalopouzit cerpadlo z mono feldy a mel bych veresen dopravnik tlaku ale ted jestli to zmakne ten odbublinkovac:) ak má kerbec tak by si musel meniť aj nádrž, BMMkové a karbecové sú iné...
Pak by to slo poresit tak ze by se do cesty dalo elektricky cerpadlo napajeny po zapnuti klicku ,,,kouknout na net jaky by bylo nejvhodnejsi a nekde na vrakecu vocorovat z nejakyho vraku,,ja osobne to resil takhle u svyho auta kdyz sem potreboval dopravni tlak 2,5baru dal sem tam 3barove z fordu uz nevim jakyho a slape to perfektne akorat je to hlucnejsi no nez to IN TANK
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
|
29.9.08, 20:55 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ondras83: Já mám v podstatě upravený motor a typ jako ty. BMM 50kW ale ve favoritu. Sice motor po šlápnutí na plyn. pedál zahrabe a jde motor do otáček, ale taky tam je chviličku prodleva. Dělá to řj a ta potřebuje svůj čas na vyhodnocení údajů z čidel. Dělají to tak všechny tyto motory. Jen se mi zdá že feldy 1,6 jsou trošičku rychlejší v reakci na sešlápnutí pedálu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.10.08, 11:46 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
varok píše: Ondras83: Já mám v podstatě upravený motor a typ jako ty. BMM 50kW ale ve favoritu. Sice motor po šlápnutí na plyn. pedál zahrabe a jde motor do otáček, ale taky tam je chviličku prodleva. Dělá to řj a ta potřebuje svůj čas na vyhodnocení údajů z čidel. Dělají to tak všechny tyto motory. Jen se mi zdá že feldy 1,6 jsou trošičku rychlejší v reakci na sešlápnutí pedálu.
dneska sem zkusil jiný MPI než dědovo a taky to je pila ...rakce je rozhodně kratší než u bmm...ale bmm na LPG je dobrý, akorát teď mi to nějak cuká (svíčky 0,5) hall vyměněnej, kabeli, víčko, palec v pořádku nový...hrozně to žere (dřív 340 km na nádrž, teď 280 km na nádrž) je to nějaký rozladěný, nejde to od spoda, šlapu na to jak prdlej a nejede to, za 4 500 motor přestává táhnout, přepnu na benzín a zrychluje krásně (tzn, že motor po smrti není) tak já nevim...musim to s fotřikem poladit
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.10.08, 20:07 |
|
|
Tunningkiller
Příspěvky: 449 Bydliště: Jevíčko
|
Ondras83 píše: varok píše: Ondras83: Já mám v podstatě upravený motor a typ jako ty. BMM 50kW ale ve favoritu. Sice motor po šlápnutí na plyn. pedál zahrabe a jde motor do otáček, ale taky tam je chviličku prodleva. Dělá to řj a ta potřebuje svůj čas na vyhodnocení údajů z čidel. Dělají to tak všechny tyto motory. Jen se mi zdá že feldy 1,6 jsou trošičku rychlejší v reakci na sešlápnutí pedálu. dneska sem zkusil jiný MPI než dědovo a taky to je pila ...rakce je rozhodně kratší než u bmm...ale bmm na LPG je dobrý, akorát teď mi to nějak cuká (svíčky 0,5) hall vyměněnej, kabeli, víčko, palec v pořádku nový...hrozně to žere (dřív 340 km na nádrž, teď 280 km na nádrž) je to nějaký rozladěný, nejde to od spoda, šlapu na to jak prdlej a nejede to, za 4 500 motor přestává táhnout, přepnu na benzín a zrychluje krásně (tzn, že motor po smrti není) tak já nevim...musim to s fotřikem poladit
Heled nejsem s plynem zadnej velkej kamos,,ale kamos co se o to zajima a ma plyn v xantii mi povidal ze si nechal vycistit sitko nebo filtrik nebo jak to rikal co je ve smesovaci a zere mu to min a lip mu to jede ,,je to silenej blazen delal sem mu na motoru komplet Go a rikal ze mu to po vymene bomby a vycisteni soustavy jezdi ta 1,8 8V jezdi za nejakejch 7-8litru plynu coz si myslim ze jde:)
_________________ Rapid 1987 V8 4,2
|
1.10.08, 20:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|