Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 10:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Vraceč blinkru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
nie, :!: prerušovač je bimetal, ktorý je obmotaný odporovým drôtom ktorý ho pri prechode prúdu ohrieva a tým sa prehne a spojí kontakt vtedy sa smerovka rozsvieti, vtedy prúd tým odporovým drôtom nepreteká (tie kontakty ho vlastne vyskratujú), vtedy chladne až sa kontakt rozpojí, a tak stále dookola.

výhodou tohoto systému je že po zapnutí je vlákno žiarovky "žhavené" aj keď nesvieti (prúd ktorý preteká tým odporovým drôtom je v sérii so žiarovkou-ami) čo predlžuje životnosť žiarovky.

ak by si spravil nejaký elektronický prerušovač (iba spínaný kontakt) bez toho "žhavenia" tak sa životnosť žiaroviek veľmi skráti...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.8.08, 17:52
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já si myslím taky, že tam není cívka. Bimetal se záhřívá topnou spirálkou, no a dále jak popisoval Michalkatka. Ten držák se mi zdá dost blbě vyřešený. Když se jednou přerušovač vyndá nebo vypadne, tak už tam pořádně nedrží, když se zpátky nasadí. Je to nějaký blbý materiál. Alespoň co jsem měl oba fáčka. Jen jsem si všiml, že u nového je přerušovač nějak lépe udělaný, protože drží pořád stejné impulsy. U starého to kolísalo s otáčkami. Při volnoběhu pomaleji a když jsem přidal plynu při rozjezdu nebo pod., tak se blikání zrychlilo.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


31.8.08, 19:19
Profil

Příspěvky: 549
Bydliště: Jilemnice
Příspěvek 
problém vyřešen, problém byl značně "záhadný", neměl jsem u PZ lampy zapojenou elektriku :oops: a tak ten přerušovač napravo měl větší frekvenci a jiný zvuk

_________________
135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742

Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě


7.9.08, 19:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Zdar chlapi,taky mi ve fáčku 93 jde málo slyšet cvakání po zapnutí blinkru.Dělá to problém hlavně manželce,protože se navíc nevrací levý blinkr;-)..Nešlo by do toho obvodu blinkrů nebo někde k přerušovači připojit nějaké pípátko?;-) Dík

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


1.10.08, 05:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Normálně je to slyšet dost, v tom válečku je kvůli tomu kladívko, co do něj mlátí a vydává onen charakteristický zvuk.
Někdy se stane, že vypadne.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


1.10.08, 07:16
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jak jsem psal, ten držák je nějaký špatný materiál a ten přerušovač v něm špatně drží. U novějšího fáčka je ale přerušovač slyšet trošku méně. i když je dobře zacvaknutý v držáku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.10.08, 11:01
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz