Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 01:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Další
 LEKR 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak LEKR je v Pastelce :shock: :D A žije..
Není to úplně dokonalé, budu to muset vychytat ještě :)

měl bych dotaz - sytič sytí zbytečně dlouho, dá se nějak seřídit aby vypínal dříve? Při 70°C by to už opravdu sytit nemuselo :lol:

Dojmy z jízdy jsou poněkud smíšené, zmizela sice veliká díra v plynu kterou SEDR měl nad 2000rpm, avšak zase při lehkém plynu tak mezi 2000 a 3000rpm to dost škube, lze toto něčím ovlivnit? Co se dravosti týče přijde mi že SEDR měl dost navrch.. :? Ale nechám tomu nějaký čas aby si to všechno "sedlo", ten LEKR dlouho nefungoval :)

Co mě dost je štve je výška, jako u předchozího SEDRu je filtbox narván na karoserii :sick: :roll:

Tak a nějaké foto: ObrázekObrázek ObrázekObrázek

ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek

A úprava ovládání plynu aby se klapka otevírala plně..
ObrázekObrázek ObrázekObrázek ObrázekObrázek

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.10.08, 15:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
nejde ti pridavat ztuha ? mne to islo strasne tazko z dovodu toho extremneho zohnutia bowdenu pri karbci . vytiesil som to tak ze som tam napasoval konzolku uchytenia bowdenu zo SEDRa . Vhodou je aj fakt , ze sa da ten bowden zaistit segerkou ( ako u SEDRu ) a ze to lanko nema taky velky odpor a neprediera sa tolko .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


4.10.08, 15:54
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tužší ten plyn samozřejmě je.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.10.08, 15:56
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
Tužší ten plyn samozřejmě je.

to je dane vratnou pruzinou LEKRa, je tuhsia aby sa klapka uplne zavrela

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.10.08, 15:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A ještě tou kladkou u pedálu, dráha na úkor síly :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.10.08, 16:03
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Šemik píše:
Tužší ten plyn samozřejmě je.
no mne to po tej uprave pride meksie ako to bolo so SEDRom , niekedy si musim dat pozor aby som na to moc nedupol . a v neostava ti plyn po zosliapnuti "viset" ? ( ze pridas a ked pustis plyn , ze sa to nevrati uplne do volnobehu ale trocha na zvysene otacky )

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


4.10.08, 16:03
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nezůstává, vrací se to dobře.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.10.08, 16:06
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Šemik píše:
Nezůstává, vrací se to dobře.
tak to som mal asi smolu , ten moj bol dáké pobóchané :? prajem vela stastnych a bezporuchovych KM a velku usporu paliva :D

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


4.10.08, 16:11
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Diky :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.10.08, 16:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Tu hadici co vede ze saciho potrubi k vyhrivani sytice mas vzhuru nohama :D
(ja vim, je to jedno, ale stejne ... -))


4.10.08, 17:08
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak nevím nevím jestli nebude návrat k SEDRu.. :roll:

Z Pastelky je totální lenoch, se SEDRem byla daleko dynamičtější :? Jediné pozitivum LEKRa je tedy to, že zmizela ta díru v plynu.. :evil: (ale zase to moc nejede)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.10.08, 08:16
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
teď je teda otázka, jestli to není jen stavem a seřízením toho lekru, favorit s tím jezdí moc dobře, nevím proč by to mělo bejt horší jen tím, že se strčí dozadu


5.10.08, 10:08
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejspíše budeš mít pravdu..

..zkusil jsem ještě odpojit 2.komoru a žádný velký rozdíl to nebyl, takže možná neotevírá. Zkusím natáhnout hadičku do kabiny a budu ji otevírat svojí hubou, schválně jestli to bude znát.

Seřízení jsem udělal volnoběh a zrychlený běh.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.10.08, 10:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
práveže na LEKR-i sa dá nastaviť iba voľnobeh, inak oststné je dané tryskami vzdušníkmi a difúzormi, takže musíš mať niečo ucpané, alebo zanesené, ten prechod na druhú komoru je cítiť aj na LEKR-i ale nie tak výrazne, takže podľa toho čo popisuješ ti možno neotvára druhá komora, ja ju skúšam tak že motor dám ručne trocha do otáčok zapchám druhou rukou sanie aby tam vznikol väčší podtlak a pridám plyn za polovicu, klapka by sa mala otvoriť, motor sa začne dusiť, lebo tým som mu vlastne sprvil vzduchovú príveru a ťahá strašne bohatú zmes takže to treba skúšať v čo najkratšom čase lebo inak sa motor prechlastá a skape...

inak naprázdno bez záťaže sa ti druhá komora neotvorí, motor môžeš vytočiť aj na 6000tis a pôjde iba na prvú komoru...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.10.08, 10:32
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vím že bez zátěže se neotevře, zkoušle jsem tak že jsem ji odpojil a jel to projet :)

Co by tam mohlo být ucpané? Měl jsem ho otevřený a čistil jsem ho co to šlo, trysky vzdušníky... obohacovač nový, membrána akceleračky nová..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.10.08, 10:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz