Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.10.08, 15:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
nejde ti pridavat ztuha ? mne to islo strasne tazko z dovodu toho extremneho zohnutia bowdenu pri karbci . vytiesil som to tak ze som tam napasoval konzolku uchytenia bowdenu zo SEDRa . Vhodou je aj fakt , ze sa da ten bowden zaistit segerkou ( ako u SEDRu ) a ze to lanko nema taky velky odpor a neprediera sa tolko .
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
4.10.08, 15:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tužší ten plyn samozřejmě je.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.10.08, 15:56 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Šemik píše: Tužší ten plyn samozřejmě je.
to je dane vratnou pruzinou LEKRa, je tuhsia aby sa klapka uplne zavrela
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.10.08, 15:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A ještě tou kladkou u pedálu, dráha na úkor síly
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.10.08, 16:03 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Šemik píše: Tužší ten plyn samozřejmě je. no mne to po tej uprave pride meksie ako to bolo so SEDRom , niekedy si musim dat pozor aby som na to moc nedupol . a v neostava ti plyn po zosliapnuti "viset" ? ( ze pridas a ked pustis plyn , ze sa to nevrati uplne do volnobehu ale trocha na zvysene otacky )
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
4.10.08, 16:03 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nezůstává, vrací se to dobře.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.10.08, 16:06 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Šemik píše: Nezůstává, vrací se to dobře. tak to som mal asi smolu , ten moj bol dáké pobóchané prajem vela stastnych a bezporuchovych KM a velku usporu paliva
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
4.10.08, 16:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Diky
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.10.08, 16:13 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Tu hadici co vede ze saciho potrubi k vyhrivani sytice mas vzhuru nohama
(ja vim, je to jedno, ale stejne ... -))
|
4.10.08, 17:08 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak nevím nevím jestli nebude návrat k SEDRu..
Z Pastelky je totální lenoch, se SEDRem byla daleko dynamičtější Jediné pozitivum LEKRa je tedy to, že zmizela ta díru v plynu.. (ale zase to moc nejede)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.08, 08:16 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
teď je teda otázka, jestli to není jen stavem a seřízením toho lekru, favorit s tím jezdí moc dobře, nevím proč by to mělo bejt horší jen tím, že se strčí dozadu
|
5.10.08, 10:08 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nejspíše budeš mít pravdu..
..zkusil jsem ještě odpojit 2.komoru a žádný velký rozdíl to nebyl, takže možná neotevírá. Zkusím natáhnout hadičku do kabiny a budu ji otevírat svojí hubou, schválně jestli to bude znát.
Seřízení jsem udělal volnoběh a zrychlený běh.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.08, 10:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
práveže na LEKR-i sa dá nastaviť iba voľnobeh, inak oststné je dané tryskami vzdušníkmi a difúzormi, takže musíš mať niečo ucpané, alebo zanesené, ten prechod na druhú komoru je cítiť aj na LEKR-i ale nie tak výrazne, takže podľa toho čo popisuješ ti možno neotvára druhá komora, ja ju skúšam tak že motor dám ručne trocha do otáčok zapchám druhou rukou sanie aby tam vznikol väčší podtlak a pridám plyn za polovicu, klapka by sa mala otvoriť, motor sa začne dusiť, lebo tým som mu vlastne sprvil vzduchovú príveru a ťahá strašne bohatú zmes takže to treba skúšať v čo najkratšom čase lebo inak sa motor prechlastá a skape...
inak naprázdno bez záťaže sa ti druhá komora neotvorí, motor môžeš vytočiť aj na 6000tis a pôjde iba na prvú komoru...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.10.08, 10:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vím že bez zátěže se neotevře, zkoušle jsem tak že jsem ji odpojil a jel to projet
Co by tam mohlo být ucpané? Měl jsem ho otevřený a čistil jsem ho co to šlo, trysky vzdušníky... obohacovač nový, membrána akceleračky nová..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.08, 10:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|