Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 11:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 testovanie alternatora mimo auta 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
diki za rady hoši :)
mam to na hranie, v aute mam plne funkcnu 55ku
vymena za novy mi neprinasa potesenie z pocitu ze som sam nieco opravil :D a hocijak to nebude drahsie ako novy ;) (no dobre, mozno drahsie ako repasnuty no)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.10.08, 19:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja mel na sklade asi dva sudy plny starteru a alternatoru...co sem nevedel z ceho bylo a ze na 100procent jde...vsechno vyhodit..toho mas vsude....a stoji to par korun

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


4.10.08, 20:23
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
meriam diodovy mostik
horne diody 420 (neviem coho :D)
dolne okolo 1800

merane na mostiku :lol:
samozrejme budem merat mimo
niekto viete hodnoty?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.10.08, 22:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To je saturační (prahové) napětí diod v propustném směru, mělo by být někdo okolo 500 - 700mV. V opačném směru (závěrném) dioda nesmí vést :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.10.08, 06:59
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
a teda ake maju byt hodnoty? :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


5.10.08, 13:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kolem těch 500-700mV :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.10.08, 13:12
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
Kolem těch 500-700mV :)

ale na vsetkych??

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


5.10.08, 13:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já nějak nechápu co potřebuješ vědět :D

všechny diody by měli mít +- stejně

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.10.08, 13:26
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Šemik píše:
Já nějak nechápu co potřebuješ vědět :D

všechny diody by měli mít +- stejně

ano to som chcel :D
kua ale nejdeu mi niektore diody odletovat :(

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


5.10.08, 13:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tak horne: jedna odletovana mala tolko isto ako ked bola naletovana takze to omeram na mostiku:
vsetky horne su 420mV a spodne velke so vsetky priechodzie v oboch smeroch :shock: (multimeter zacne piskat; bohuzial mi neidu odletovat, tie spodne...)
edit: male 410 v OBOCH smeroch :shock:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


5.10.08, 13:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nejjednodušeji vysvětleno: Když to zkoušíš pískátkem na multimetru, tak musí diody na jednu stranu pískat a na druhou stranu ne. Pokud se měří ručkovým měřákem, tak musí být na jednu stranu zkrat a na druhou nějaká hodnota. Pokud jen jediná dioda píská na obě strany, tak je v háji a je potřeba ji vyměnit. Já bych vyměnil rovnou všechny diody, i když nejsou levné. Ten hrubý drát od baterie se připojí na ten šroub, ke kterému vede ten drát. Na ten faston konektor se připojí kontrolka, nebo žárovka asi 2W a kostru na libovolné místo na kovové části altíku. Pokud i teď nebude dobíjet, tak buď má malé otáčky, vrtačka ho neutáhne. Nebo může být poškozeno vinutí.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.10.08, 14:16
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
nie nie, pipat to nemoze ani v jednom smere, pretoze v meraku je obyc oscilator a pipa len pri rezistivnej zatazi, ak bude pipat tak z oboch stran

mne sa zda ze vsetky diody su nejake divne :?
jednu som odletoval a v jednom smere ukazuje digimeter na testeri diod 420 a v druhom je nepriechodzia, tak by to asi malo byt nie?
dalsie teda pipaju vsetky a tie male 420 oba smery :shock: :shock:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


5.10.08, 14:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
deekay píše:
jednu som odletoval a v jednom smere ukazuje digimeter na testeri diod 420 a v druhom je nepriechodzia, tak by to asi malo byt nie?


Ano, to je správně 8)

deekay píše:
dalsie teda pipaju vsetky a tie male 420 oba smery :shock: :shock:


To není správně :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.10.08, 14:34
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ale tie sa mi nepodarilo odletovat :oops: :oops:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


5.10.08, 14:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tie diódy nevymieňam, ani to neopravujem, mením celý altík, alebo celý diódový blok, ak jednu vymeníš tak ti stejne odíde po krátkom čase iná, a keď aj nameriaš že je dobrá ešte nemusí byť, v zátaži sa správa inak, to bolo svätých kým sme na to prišli - diódy najlepšie odskúšaš 21W žiarovkou, v jedmom smere musí svietiť, v druhom nie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.10.08, 19:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz