Autor |
Zpráva |
waccl
Příspěvky: 11 Bydliště: Havířov
|
Felicia 1,3 MPI LPG
Mám Felicii 1,3 MPI na LPG ujeto 142 tis.km. Na LPG mám ujeto asi 25 tis.km. Problém je v tom, že mi kolísají otáčky na volnoběh (+-200 ot.), ráno při studeném startu to nejede na sytič (otáčky stále cca 800) a hlavně mi to na LPG střílí do sání. Mám vyměněný olej, vzduch. a olej filtr, jednobodové svíčky Brisk seřízené na 0,6 a seřízené ventily. Vyměnil jsem taky lambda sondu (Bosch) a teplotní snímač (žlutý). Nechal jsem vyčistit klapu a připojit na řídící jednotku. Ta nevykazuje žádnou chybu. Nic, otáčky nyní stále kolísájí, navíc jsou vysoké a velice pomalu se vrací k normálním volnoběžným otáčkám. Do sání stříli dále. Už fakt nevím co dál. Kolega má nějatý Atal, ale neumí to nastavit do základního nastavení, chce to po něm nějaký kód a ten on nezná. Používají ten Atal jen vyjímečně. Poraďte co dál, vyměnit snímač otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo co dál???
|
5.10.08, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Felicia 1,3 MPI LPG
waccl píše: Mám Felicii 1,3 MPI na LPG ujeto 142 tis.km. Na LPG mám ujeto asi 25 tis.km. Problém je v tom, že mi kolísají otáčky na volnoběh (+-200 ot.), ráno při studeném startu to nejede na sytič (otáčky stále cca 800) a hlavně mi to na LPG střílí do sání. Mám vyměněný olej, vzduch. a olej filtr, jednobodové svíčky Brisk seřízené na 0,6 a seřízené ventily. Vyměnil jsem taky lambda sondu (Bosch) a teplotní snímač (žlutý). Nechal jsem vyčistit klapu a připojit na řídící jednotku. Ta nevykazuje žádnou chybu. Nic, otáčky nyní stále kolísájí, navíc jsou vysoké a velice pomalu se vrací k normálním volnoběžným otáčkám. Do sání stříli dále. Už fakt nevím co dál. Kolega má nějatý Atal, ale neumí to nastavit do základního nastavení, chce to po něm nějaký kód a ten on nezná. Používají ten Atal jen vyjímečně. Poraďte co dál, vyměnit snímač otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo co dál???
svíčky na 0,5, vyměnil bych snímač otáček, startuje to na benzín nebo na plyn??...jestli na plyn, tak to nebude mit sytič (teda já aspoň nemám)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.10.08, 21:34 |
|
|
waccl
Příspěvky: 11 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1,3 MPI LPG
waccl píše: Mám Felicii 1,3 MPI na LPG ujeto 142 tis.km. Na LPG mám ujeto asi 25 tis.km. Problém je v tom, že mi kolísají otáčky na volnoběh (+-200 ot.), ráno při studeném startu to nejede na sytič (otáčky stále cca 800) a hlavně mi to na LPG střílí do sání. Mám vyměněný olej, vzduch. a olej filtr, jednobodové svíčky Brisk seřízené na 0,6 a seřízené ventily. Vyměnil jsem taky lambda sondu (Bosch) a teplotní snímač (žlutý). Nechal jsem vyčistit klapu a připojit na řídící jednotku. Ta nevykazuje žádnou chybu. Nic, otáčky nyní stále kolísájí, navíc jsou vysoké a velice pomalu se vrací k normálním volnoběžným otáčkám. Do sání stříli dále. Už fakt nevím co dál. Kolega má nějatý Atal, ale neumí to nastavit do základního nastavení, chce to po něm nějaký kód a ten on nezná. Používají ten Atal jen vyjímečně. Poraďte co dál, vyměnit snímač otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo co dál???
Startuje se na benzín, až přejdeš přes 2500 ot., tak se to samo přepne na LPG.
|
5.10.08, 22:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Felicia 1,3 MPI LPG
waccl píše: waccl píše: Mám Felicii 1,3 MPI na LPG ujeto 142 tis.km. Na LPG mám ujeto asi 25 tis.km. Problém je v tom, že mi kolísají otáčky na volnoběh (+-200 ot.), ráno při studeném startu to nejede na sytič (otáčky stále cca 800) a hlavně mi to na LPG střílí do sání. Mám vyměněný olej, vzduch. a olej filtr, jednobodové svíčky Brisk seřízené na 0,6 a seřízené ventily. Vyměnil jsem taky lambda sondu (Bosch) a teplotní snímač (žlutý). Nechal jsem vyčistit klapu a připojit na řídící jednotku. Ta nevykazuje žádnou chybu. Nic, otáčky nyní stále kolísájí, navíc jsou vysoké a velice pomalu se vrací k normálním volnoběžným otáčkám. Do sání stříli dále. Už fakt nevím co dál. Kolega má nějatý Atal, ale neumí to nastavit do základního nastavení, chce to po něm nějaký kód a ten on nezná. Používají ten Atal jen vyjímečně. Poraďte co dál, vyměnit snímač otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo co dál??? Startuje se na benzín, až přejdeš přes 2500 ot., tak se to samo přepne na LPG.
takže klasika...teplý to jede v cajku??..a těch 25tis máš na jedny svíčky???....
je to tim, že nemáš nastavenou klapku, jak se klapka vyčistí, musí se na vagu nastavit....taky máme atala a žádnej problém
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.10.08, 23:00 |
|
|
waccl
Příspěvky: 11 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1,3 MPI LPG
waccl píše: Mám Felicii 1,3 MPI na LPG ujeto 142 tis.km. Na LPG mám ujeto asi 25 tis.km. Problém je v tom, že mi kolísají otáčky na volnoběh (+-200 ot.), ráno při studeném startu to nejede na sytič (otáčky stále cca 800) a hlavně mi to na LPG střílí do sání. Mám vyměněný olej, vzduch. a olej filtr, jednobodové svíčky Brisk seřízené na 0,6 a seřízené ventily. Vyměnil jsem taky lambda sondu (Bosch) a teplotní snímač (žlutý). Nechal jsem vyčistit klapu a připojit na řídící jednotku. Ta nevykazuje žádnou chybu. Nic, otáčky nyní stále kolísájí, navíc jsou vysoké a velice pomalu se vrací k normálním volnoběžným otáčkám. Do sání stříli dále. Už fakt nevím co dál. Kolega má nějatý Atal, ale neumí to nastavit do základního nastavení, chce to po něm nějaký kód a ten on nezná. Používají ten Atal jen vyjímečně. Poraďte co dál, vyměnit snímač otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo co dál???
Svíčky jsem vyměnil při výměně oleje, měním je vždy po 15 tis.km. Dnes jsem ještě preventivně vyměnil snímáč otáček, ale žádná změna. Stále kolísá a kolísá. Zítra jedu na základní nastavení, budou to dělat přes Atal, tak doufám, že se to podaří.
|
7.10.08, 16:08 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A není někde děravá nějaká hadice u sání, třeba k posilovači brzd a pod?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.10.08, 16:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
blbš to tsp popísuš že ti kolísají otáčky to ti dělá na plyn i na benzín pořád stejně? to padání otáček že jakoby se zaseklo lanko ti dělá pořád nebo po vyčistění klapky? miloš
|
7.10.08, 16:15 |
|
|
waccl
Příspěvky: 11 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1,3 MPI LPG
waccl píše: Mám Felicii 1,3 MPI na LPG ujeto 142 tis.km. Na LPG mám ujeto asi 25 tis.km. Problém je v tom, že mi kolísají otáčky na volnoběh (+-200 ot.), ráno při studeném startu to nejede na sytič (otáčky stále cca 800) a hlavně mi to na LPG střílí do sání. Mám vyměněný olej, vzduch. a olej filtr, jednobodové svíčky Brisk seřízené na 0,6 a seřízené ventily. Vyměnil jsem taky lambda sondu (Bosch) a teplotní snímač (žlutý). Nechal jsem vyčistit klapu a připojit na řídící jednotku. Ta nevykazuje žádnou chybu. Nic, otáčky nyní stále kolísájí, navíc jsou vysoké a velice pomalu se vrací k normálním volnoběžným otáčkám. Do sání stříli dále. Už fakt nevím co dál. Kolega má nějatý Atal, ale neumí to nastavit do základního nastavení, chce to po něm nějaký kód a ten on nezná. Používají ten Atal jen vyjímečně. Poraďte co dál, vyměnit snímač otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo co dál???
Děravá hadice sání a ani podtlaku není.
Otáčky kolísají na benzín i na plyn. Otáčky spadnou na +-800, pak zakolísají a zůstavají cca 1500. Lanko plynu je volné, je tam vidět, že si klapa přidá sama. Tak to začalo dělat až po vyčištění klapy.
Jinak budou základní nastavení nastavovat Atalem AT 520. Chte to po nich nějaký kod, dvoumístný, poradíte ???
|
8.10.08, 07:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
základní nastavení klapky to je trošku někdy problém nastavovat můžeš a nejde to, pak musíš udělat reset řj, že ti asi 250 základních hodnot přepíše ten program na hodnoty z fabriky, pokud budeš jezdit dál na benzín tak se ti to spraví samo miloš
|
8.10.08, 14:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pak napiš jak atal uspěl miloš
|
8.10.08, 14:57 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Chlapi,jak to tak čtu,tak je asi lepší pro přestavbu na lpg motor BMM než MPI..Kdysi jsem měl feldu BMM na plyn a žádné střílení do sání ani výfucku se nikdy nekonalo...
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
8.10.08, 15:16 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
NOVON píše: Chlapi,jak to tak čtu,tak je asi lepší pro přestavbu na lpg motor BMM než MPI..Kdysi jsem měl feldu BMM na plyn a žádné střílení do sání ani výfucku se nikdy nekonalo...
to u mě se konalo...ale na benzín, přehodil sem snímač otáček a pohoda
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.10.08, 17:22 |
|
|
waccl
Příspěvky: 11 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1,3 MPI LPG
waccl píše: Mám Felicii 1,3 MPI na LPG ujeto 142 tis.km. Na LPG mám ujeto asi 25 tis.km. Problém je v tom, že mi kolísají otáčky na volnoběh (+-200 ot.), ráno při studeném startu to nejede na sytič (otáčky stále cca 800) a hlavně mi to na LPG střílí do sání. Mám vyměněný olej, vzduch. a olej filtr, jednobodové svíčky Brisk seřízené na 0,6 a seřízené ventily. Vyměnil jsem taky lambda sondu (Bosch) a teplotní snímač (žlutý). Nechal jsem vyčistit klapu a připojit na řídící jednotku. Ta nevykazuje žádnou chybu. Nic, otáčky nyní stále kolísájí, navíc jsou vysoké a velice pomalu se vrací k normálním volnoběžným otáčkám. Do sání stříli dále. Už fakt nevím co dál. Kolega má nějatý Atal, ale neumí to nastavit do základního nastavení, chce to po něm nějaký kód a ten on nezná. Používají ten Atal jen vyjímečně. Poraďte co dál, vyměnit snímač otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo co dál???
Tak základní nastavení řídící jednotky přes Atal se NEZDAŘILO.
Volnoběžné otáčky po vyřazení rychlosti klesnou na 750 a pak se sami zvednou na 1750 a drží. Musím prošlápnou plyn a pak zase spadnou na 750 a vzápětí se zvednou znovu na 1750. Lanko plynu je volné, na klapě je vidět, že přidá sama.
Do sání "střílí" stále, stačí třeba před zatáčkou přibrzdit motorem a pak přidat a "prásk". Motor se přidusí, střelí a zase vesele jede.
Co jsem všechno už udělal: výměna oleje, svíček a filtrů, seřízení ventilů, výměna lambda sondy, výměna čidla teploty, vyčištění klapy, výměna snímače otáček, základní nastavení Atalem AT 520 a kódem 098.
Tak a co teď???? Nějaký jiný servis (Bosch, Škoda) a pokusit se nastavit ŘJ nebo je to na výměnu celé ŘJ???
|
9.10.08, 07:35 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Felicia 1,3 MPI LPG
waccl píše: waccl píše: Mám Felicii 1,3 MPI na LPG ujeto 142 tis.km. Na LPG mám ujeto asi 25 tis.km. Problém je v tom, že mi kolísají otáčky na volnoběh (+-200 ot.), ráno při studeném startu to nejede na sytič (otáčky stále cca 800) a hlavně mi to na LPG střílí do sání. Mám vyměněný olej, vzduch. a olej filtr, jednobodové svíčky Brisk seřízené na 0,6 a seřízené ventily. Vyměnil jsem taky lambda sondu (Bosch) a teplotní snímač (žlutý). Nechal jsem vyčistit klapu a připojit na řídící jednotku. Ta nevykazuje žádnou chybu. Nic, otáčky nyní stále kolísájí, navíc jsou vysoké a velice pomalu se vrací k normálním volnoběžným otáčkám. Do sání stříli dále. Už fakt nevím co dál. Kolega má nějatý Atal, ale neumí to nastavit do základního nastavení, chce to po něm nějaký kód a ten on nezná. Používají ten Atal jen vyjímečně. Poraďte co dál, vyměnit snímač otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo co dál??? Tak základní nastavení řídící jednotky přes Atal se NEZDAŘILO. Volnoběžné otáčky po vyřazení rychlosti klesnou na 750 a pak se sami zvednou na 1750 a drží. Musím prošlápnou plyn a pak zase spadnou na 750 a vzápětí se zvednou znovu na 1750. Lanko plynu je volné, na klapě je vidět, že přidá sama. Do sání "střílí" stále, stačí třeba před zatáčkou přibrzdit motorem a pak přidat a "prásk". Motor se přidusí, střelí a zase vesele jede. Co jsem všechno už udělal: výměna oleje, svíček a filtrů, seřízení ventilů, výměna lambda sondy, výměna čidla teploty, vyčištění klapy, výměna snímače otáček, základní nastavení Atalem AT 520 a kódem 098. Tak a co teď???? Nějaký jiný servis (Bosch, Škoda) a pokusit se nastavit ŘJ nebo je to na výměnu celé ŘJ???
no tak to střílení je tim, že to je moc chudý...zajeď do servisu, ať ti nastavěj řj, ale když to bude dělat dál, tak bych jim to neplatil...jinak myslim, že jiná řj nepomůže...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
9.10.08, 20:17 |
|
|
waccl
Příspěvky: 11 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1,3 MPI LPG
waccl píše: waccl píše: Mám Felicii 1,3 MPI na LPG ujeto 142 tis.km. Na LPG mám ujeto asi 25 tis.km. Problém je v tom, že mi kolísají otáčky na volnoběh (+-200 ot.), ráno při studeném startu to nejede na sytič (otáčky stále cca 800) a hlavně mi to na LPG střílí do sání. Mám vyměněný olej, vzduch. a olej filtr, jednobodové svíčky Brisk seřízené na 0,6 a seřízené ventily. Vyměnil jsem taky lambda sondu (Bosch) a teplotní snímač (žlutý). Nechal jsem vyčistit klapu a připojit na řídící jednotku. Ta nevykazuje žádnou chybu. Nic, otáčky nyní stále kolísájí, navíc jsou vysoké a velice pomalu se vrací k normálním volnoběžným otáčkám. Do sání stříli dále. Už fakt nevím co dál. Kolega má nějatý Atal, ale neumí to nastavit do základního nastavení, chce to po něm nějaký kód a ten on nezná. Používají ten Atal jen vyjímečně. Poraďte co dál, vyměnit snímač otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu nebo co dál??? Tak základní nastavení řídící jednotky přes Atal se NEZDAŘILO. Volnoběžné otáčky po vyřazení rychlosti klesnou na 750 a pak se sami zvednou na 1750 a drží. Musím prošlápnou plyn a pak zase spadnou na 750 a vzápětí se zvednou znovu na 1750. Lanko plynu je volné, na klapě je vidět, že přidá sama. Do sání "střílí" stále, stačí třeba před zatáčkou přibrzdit motorem a pak přidat a "prásk". Motor se přidusí, střelí a zase vesele jede. Co jsem všechno už udělal: výměna oleje, svíček a filtrů, seřízení ventilů, výměna lambda sondy, výměna čidla teploty, vyčištění klapy, výměna snímače otáček, základní nastavení Atalem AT 520 a kódem 098. Tak a co teď???? Nějaký jiný servis (Bosch, Škoda) a pokusit se nastavit ŘJ nebo je to na výměnu celé ŘJ???
Včera jsem navštívil autoservis Bosch, aby mi znovu nastavili škrtící klapku a opět to nešlo. Jejich reakce byla "pane ta škrtící klapka je po smrti, kupte si novou". Otačky stále 1700 a po zahřítí a řazení motor škube. Jezdím jak učeň.
Při jízdě ze servisu, při vytočení motoru nad 4000 ot je slyšel slabí pískot, sundám nohu z plynu, znovu přidám, motor se přidusí, škubne a z pojistkové skříně se ozve cvaknutí a pak motor jede dále. To vše na benzín. Na LPG nejezdím. Do toho motoru už vrtalo tolik lidí, že asi začnu sám. V prvé řadě vyměním těsnění sání a pod klapkou.
Myslíte si, že se mohla klapka poškodit střílením motoru do sání na LPG, když to střelilo vždy při sešlápnutém plynu???
Dá se u MPI rozdělat ta komora s potenciometry??? Jdu do všeho, maximálně pak koupím novou klapku.
|
10.10.08, 09:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|