Škubání motoru Favorit 94 LPG
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já mám tlakoměr na 10 atm, pod ním T kus se stromečkem na hadici na jednom konci kus hadice, hadici do stříkačky zapojím na tlakoměr a z tlakoměru do stříkačky a jezdím a na ten tlakoměr miloš
|
28.9.08, 18:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
A z čeho je ten tlakoměr? Z nějaké hydrauliky, nebo podobně? Jinak moc děkuji. Já bych to napojil jen na vyzkoušení a potom bych to zase sundal. V sobotu jsem vyměnil palivový filtr, raději preventivně. Dělá to pořád. Zkusím ještě vyčistit to sítko u čerpadla v nádrži.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.9.08, 10:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Takže tlak čerpadla mi změřili v servisu. Ten je OK, asi okolo 0.1 MPa. To je prý ještě v normě. Sítko u čerpadla jsem taky vyčistil a palivový filtr preventivně taky. Dělá to ale pořád. Nevíte prosím někdo, co by mohlo dělat ten trhavý volnoběh? Už to dělalo když jsem auto koupil. Otáčky nekolísají, ale cítím jak motor jakoby škube. Auto už mám asi 3roky, svíčky už měněny asi 5krát, palivový filtr 2krát, kabely ke svíčkám, víčko a palec rozdělovače 2krát a pořád to dělá. Nemohlo by to být špatnou lambda sondou nebo pod. ? Třeba že by byla moc bohatá směs, nebo tak něco?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.10.08, 10:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Takže tlak čerpadla mi změřili v servisu. Ten je OK, asi okolo 0.1 MPa. To je prý ještě v normě. Sítko u čerpadla jsem taky vyčistil a palivový filtr preventivně taky. Dělá to ale pořád. Nevíte prosím někdo, co by mohlo dělat ten trhavý volnoběh? Už to dělalo když jsem auto koupil. Otáčky nekolísají, ale cítím jak motor jakoby škube. Auto už mám asi 3roky, svíčky už měněny asi 5krát, palivový filtr 2krát, kabely ke svíčkám, víčko a palec rozdělovače 2krát a pořád to dělá. Nemohlo by to být špatnou lambda sondou nebo pod. ? Třeba že by byla moc bohatá směs, nebo tak něco?
s toho čo si povymieňal mi už vychádza jedine ten VN modul, to trhanie je na 80% spôsobené niečím VN, alebo nevhodné sviečky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.10.08, 12:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
diagnostika, měřené hodnoty pamět závad, kontrola akčních členů, a co nějaká hadice tam vzadu a vadný vetil u nídobky s aktivním uí ucpi ho miloš
|
6.10.08, 14:29 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ještě vyměň snímač otáček (hallův snímač) na převodovce, to bude na 60% ono...mě to teda udělal 3x
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.10.08, 22:00 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ten snímač to nebude, jednou jsem zkoušel jiný, na stoprocent funkční a dělalo to pořád. Svíčky tam teď mám Brisk 15 YC. Podle tabulek brisku na netu. Ten modul zusím půjčit od někoho.
Miloši: neznám žádný solidní servis, kde by mi udělali pořádné testy ŘJ a na značkový nemám peníze. Tam kde jsem byl, už dvakrát za dobu co mám tohle fáčko, tak nic nezjistili. Paměť závad byla prázdná a všechny hodnoty byly v normě. Lambdu mi změřil chlápek co mi dělali LPG, ukazovala asi 0,8-1,1V. To je prý v normě. Před pár dny jsem si všiml, že mi pulsuje ten elektroventil u nádobky s uhlím. Má zkuk jako kompresor. Je dobrý nebo se má jen otevřít a zavřít?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.10.08, 19:42 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
varok píše: Ten snímač to nebude, jednou jsem zkoušel jiný, na stoprocent funkční a dělalo to pořád. Svíčky tam teď mám Brisk 15 YC. Podle tabulek brisku na netu. Ten modul zusím půjčit od někoho. Miloši: neznám žádný solidní servis, kde by mi udělali pořádné testy ŘJ a na značkový nemám peníze. Tam kde jsem byl, už dvakrát za dobu co mám tohle fáčko, tak nic nezjistili. Paměť závad byla prázdná a všechny hodnoty byly v normě. Lambdu mi změřil chlápek co mi dělali LPG, ukazovala asi 0,8-1,1V. To je prý v normě. Před pár dny jsem si všiml, že mi pulsuje ten elektroventil u nádobky s uhlím. Má zkuk jako kompresor. Je dobrý nebo se má jen otevřít a zavřít?
Tak u toho uhlí mi to dělá taky,též by mě zajímalo jestli je to normální
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
7.10.08, 20:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ladin píše: Tak u toho uhlí mi to dělá taky,též by mě zajímalo jestli je to normální
áno, pri tom uhlí to má cvakať pokiaľ je motor studený, je to odvetranie nádrže, ktoré je ťahané do sania, ak sa motor zohreje tak by to malo prestať, ak to robí stále dosť možné že je vadný snímač teploty a RJ nevie že je motor zohriaty... a teplotu máš inak akú? zohrieva sa dobre? (žeby termostat)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.10.08, 21:03 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tatík mi říkal, jestli to nedělá ten LPG systé,. Třeba plyn nepotřebuje tolik odvětrávat a proto se to hádá a ventil pulsuje. Nevím, ale jestli ano, tak proč není ventil pořád otevřený nebo zavřený?
Mě to právě dělá při zahřátém motoru a na LPG, zkusím jestli to dělá i na benzín. Zkusím vyměnit to čidlo na chladící kapalinu, které je na sacím potrubí.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.10.08, 11:52 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ladin píše: varok píše: Ten snímač to nebude, jednou jsem zkoušel jiný, na stoprocent funkční a dělalo to pořád. Svíčky tam teď mám Brisk 15 YC. Podle tabulek brisku na netu. Ten modul zusím půjčit od někoho. Miloši: neznám žádný solidní servis, kde by mi udělali pořádné testy ŘJ a na značkový nemám peníze. Tam kde jsem byl, už dvakrát za dobu co mám tohle fáčko, tak nic nezjistili. Paměť závad byla prázdná a všechny hodnoty byly v normě. Lambdu mi změřil chlápek co mi dělali LPG, ukazovala asi 0,8-1,1V. To je prý v normě. Před pár dny jsem si všiml, že mi pulsuje ten elektroventil u nádobky s uhlím. Má zkuk jako kompresor. Je dobrý nebo se má jen otevřít a zavřít? Tak u toho uhlí mi to dělá taky,též by mě zajímalo jestli je to normální
Je to normalne. A kazdopadne aj v pripade poruchy to nema priamy vplyv na chod motora kvoli odporu ktory vznika pri prechode cez aktivne uhlie
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
8.10.08, 13:24 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak na benzín to dělá taky. Dnes jsem to zkoušel, když jsem jel z práce. Jestli to tak má dělat tak OK. Já myslel, jestli nemá ventil jen otevřít na nějakou dobu a pak zase zavřít.
Můj problém s trhavým volnoběhem ale stále trvá a dotaz pořád platí. Volnoběh docela stabilní, ale motor škube. Při studeném motoru volnoběh asi 1100-1200ot/min a při zahřátém asi 800ot/min. Nemá někdo prosím zkušenosti z podobným problémem? Díky
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.10.08, 22:44 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
V pátek jsem byl u jednoho známého chlápka, má v rodiném domku servis. Udělal mi emise a prý mám strašně bohatou směs na benzín. Neví ale příčinu, nemá diagnostiku. Myslím vag systém. Proto mi prý ten motor tak škube na volnoběh. Na LPG mi to nedělá, to je prý v pořádku. Nevíte jestli jde nějak nastavit u BMM motoru bohatost směsi?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.10.08, 17:53 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Bmm si nastavuje bohatost podla lambdy. Takze bud mas deravy vyfuk pred katom, alebo vadna sonda, alebo RJ Este moze byt aj vadny senzor teploty, alebo regulator tlaku paliva, alebo senzor tlaku vzduchy pri vstrekovaci. Dufam ze tie emisie meral pri zahriatom motore po tom ako drzal aspon 30sec zvysene otacku napr na 3000.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
11.10.08, 18:12 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
určitě zajeĎ na diagnostiku, proměřej ti tam lambdu, zjistěj, jeslti to je bohatý atd, můžou se taky mrknout na dobu vstřiku a tak...prostě to ti poví víc...
zkoušel jsi vyměnit kolínko na posilovač brzd??...to sem jednou řešil taky....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.10.08, 19:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|