Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 17:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 rádio a motor 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek rádio a motor
Něco se stalo. Nevím co, ale z ničeho nic mi motor začal rušit rádio. Ozývá se pravidelný zvuk, jakoby prskání nebo cvakání, je to nezávislé na otáčkách motoru, ale je to furt, když vypnu motor, tak to nedělá, samotné zapnuté zapalování taky neruší. Nikdy to nedělalo, co tomu může být ? Současně jsem zaznamenal pokles výkonu, ten ovšem přisuzuju dost přejetým svíčkám Brisk


9.10.08, 22:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18275
Příspěvek 
Napětí měřils? Mění se prskání podle zátěže?


9.10.08, 22:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
neměřil, teď jsem přijel, na otáčkách to podle mě nezávisí


9.10.08, 22:49
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Vít píše:
neměřil, teď jsem přijel, na otáčkách to podle mě nezávisí

zemniaca slucka? nerobi to pri zapojeni externeho zvuku zdroja ktory sa zaroven nabija?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


9.10.08, 23:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
externí zdroj zvuku jsem nepoužíval - neměl jsem ho k dispozici, problém jsem pozoroval zatím jen při poslechu VKV


9.10.08, 23:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
To by skoro chtělo vzít jinou autobaterku a na ní napojit rádio, abys vyloučil, že se to šíří vzduchem. Pak prověřit alternátor, nejlepší by bylo změřit napětí a osciloskopem mrknout, jestli z něj nelezou nějaký špičky, ale to asi k dispozici nemáš, tak mě napadá alterátor odpojit, zatížit žárovkou a znovu spustit motor. Pokud by ani v něm chyba nebyla, tak bych napojil zapalování (ETZ + indučku) samostatně na tu druhou baterku.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


10.10.08, 07:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
A neodešel jenom ten odrušovací člen na altíku. Jsou na něm dvě krabičky. Jedna plechová-regulátor dobíjení a druhá plastová- odrušovací člen. Ten má právě zamezovat pronikání špiček do palubní sítě. Nevím ale jestli to bývá i u starších fáček, už si nepamatuji jestli jsem to u starého fáčka měl. Teoreticky by to mohlo dělat i zapalování ETZ

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.10.08, 09:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Na starších to není a problém s tím nemám.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


10.10.08, 09:36
Profil ICQ

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Aha, tak to možná mají jen novější Favority. Už si nepamatuji jestli jsem to měl na starém.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.10.08, 17:12
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Na letošním srazu jsem namontoval ETZ těsně před spanilkou, a taky sem měl rušení v rádiu :shock: Následující jízdu po spanilce už byl klid :lol: 8)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.10.08, 17:22
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Podívám se na to zítra, teď byl čas jen na to, aby se s tím svezl i táta, no ruší to, to za A, čili závada potvrzena, za B, jede to asi jako stopětka před generálkou (jen olej a vodu to nežere) , čili i tahle závada potvrzena, zejtra to rozeberu a budu koumat. Předpokládám, že to souvisí


11.10.08, 19:38
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
prskali svíčky, to je vyřešeno. Ale pořád to nejede. Předstih pravděpodobně ok,když malinko přidám už zvoní. Tak pokračují dále


12.10.08, 10:52
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
připíšu to sem, abych nevymýšlel nové téma, zjistili jsme, že jezdím na špatnou cívku, já mám dvě, jedna má poseldní trojčíslí v čísle dílu 820 - ta tam patří, a druhá má poslední trojčíslí 822, víte někdo do čeho je - jde o to, jeslti ji mám zahodit, nebo nechat


12.10.08, 18:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz