Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 13:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 136 vs 136 
Autor Zpráva

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 136 vs 136
dostalů jsem v praci na popojíždění fav.136 l r.v.91 sednu do něj a o proti mýmu 136 l r.v.89 to auto řekl bych má větší sílu,lepší akceleraci, šlápnu na plyn a auto gumuje Tak jsem nasranej protože jsem si myslel jak mě to jede v pohodě a to moje mě přijde vyhoněný bez štávy .V čem může byt problem Nědělal jsem asi 80000 předstih ani něčistil karbec nijak to nehoním ale sere to


14.10.08, 20:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
se ti zdá se dej dvoujku červeného ti ro přejde :D miloš


14.10.08, 20:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: 136 vs 136
môže to byť aj inou prevodovkou, alebo jednoducho ten tvoj motor je po nejakom dôchodcovi....

ďalej to môže byť karbom, nastavením, alebo niečim znečisteným, alebo zaneseným...

nemalú úlohu majú aj sviečky a VN časti....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.10.08, 20:23
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Neni to tim, ze ten tvuj starej ma este dlouhej diferak a ten novejsi uz kratkej?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.10.08, 20:25
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek Re: 136 vs 136
michalkatka píše:
môže to byť aj inou prevodovkou, alebo jednoducho ten tvoj motor je po nejakom dôchodcovi....

ďalej to môže byť karbom, nastavením, alebo niečim znečisteným, alebo zaneseným...

nemalú úlohu majú aj sviečky a VN časti....


jeden rozdíl jsem si všiml když jsem čuměl na svíčky toho fav. v praci tak je má krasně vypálené a já je mám černé od sazí ˇ--- bohata směs? Jinak né že by mě to nejelo . Jinak svíčky tam mam jak mají být Vn časti nové akorat rozdělovač má už 183000 km


14.10.08, 20:32
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
no skontroloval by som cele zapalovanie, spravi to vela na spotrebe aj vykone
v momente ako som vymenil rozdelovac, ine auto...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.10.08, 20:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
deekay píše:
no skontroloval by som cele zapalovanie, spravi to vela na spotrebe aj vykone
v momente ako som vymenil rozdelovac, ine auto...

ok chystá se tento týden koupit nový rozdělovač a dám to nekam seřídit tak jsem zvědavej pomůže taky výměna?- spínač elektronický zapalování 6U0905349A značení výrobce JW26, pro Škoda Favorit, ?


14.10.08, 20:51
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
nehovorim teraz ze vymena rozdelovaca je vseobecny liek
ak mas vytahane rozvody tak ti to pomoze ale nevyrieswi problem s kolisanim predstihu
dalej nove kable nie su odveci, sviecky ok,ETZ ak funguje tak funguje, myslim ze tam nie je nic medzi, rovnako ako cievka

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.10.08, 20:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
V prevodovkach by rozdil byt nemel. Az do prelomu roku 93/94 se montovali 3,9 a potom 4,2. Takze bud menena prevodovka nebo tvoje zapalovani neni co byvalo nebo holt motor uz neni co byval. Ale jak tu casto pada. U skodovek co kus to original...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


14.10.08, 21:41
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Majlanky píše:
V prevodovkach by rozdil byt nemel. Az do prelomu roku 93/94 se montovali 3,9 a potom 4,2. Takze bud menena prevodovka nebo tvoje zapalovani neni co byvalo nebo holt motor uz neni co byval. Ale jak tu casto pada. U skodovek co kus to original...

veru nie, obe prevodovky sa montovali celu dobu vyroby (alebo takmer) ale rozdiel je v standardnej: raz bola standard 3,9 a za priplatok 4,2, ku koncu bol standard 4,2...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.10.08, 21:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
deekay píše:
Majlanky píše:
V prevodovkach by rozdil byt nemel. Az do prelomu roku 93/94 se montovali 3,9 a potom 4,2. Takze bud menena prevodovka nebo tvoje zapalovani neni co byvalo nebo holt motor uz neni co byval. Ale jak tu casto pada. U skodovek co kus to original...

veru nie, obe prevodovky sa montovali celu dobu vyroby (alebo takmer) ale rozdiel je v standardnej: raz bola standard 3,9 a za priplatok 4,2, ku koncu bol standard 4,2...


Jo tak je to takhle. Ja cerpal s Andrta a Maliny a tam to pisou asi jenom z pohledu standartu a neberou v uvahu moznost s priplatkem...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


14.10.08, 21:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, ale tie odlišné prevodovky by si mal relatívne ľahko vydedukovať - je to dosť veľký rozdiel v otáčkach (a teda aj zvuku-hluku)...no, ono je celko ľahko možné, že ten služobák má zvyknutý motor na tvrdšie zaobchádzanie - jednoducho je často výtáčaný a motor si potom zvykne jazdiť v tomto pásme otáčok...ale ak naozaj jazdíš na Tvojom Fáve ako dôchodca, potom sa nediv...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


15.10.08, 07:46
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
ferrari píše:
No, ale tie odlišné prevodovky by si mal relatívne ľahko vydedukovať - je to dosť veľký rozdiel v otáčkach (a teda aj zvuku-hluku)...no, ono je celko ľahko možné, že ten služobák má zvyknutý motor na tvrdšie zaobchádzanie - jednoducho je často výtáčaný a motor si potom zvykne jazdiť v tomto pásme otáčok...ale ak naozaj jazdíš na Tvojom Fáve ako dôchodca, potom sa nediv...


Tak tos mě naštval že jezdím jak důchodce! Taky mu někdy naložím ale zas ho nehoním ---myslím auto. :shock: :shock: :shock:


15.10.08, 15:06
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Tak ho tedy hoň do ruda... :P Ať to toho tvýho pavouka vyfoukne.. Si najde místo u nějakýho klidnýho důchodce.Ale všecko nejdříve nech nastavit a seřídit....aby to bylo k jízdě schopný...Vytáhni ho občas i na dálnici provětrat,ta přímo motory léčí a pavouky vyhání.. :wink: :P :P Ale pozor...???To co jiné motory vyléčí jiné užene...Doufejme v to že máš i vyměněný olej a filtry...protože s asfaltem ve vaně a kostkou magi ve filtru se to čerpadlo nejspíš vykotí :)


16.10.08, 22:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
fotřikovo fávo jezdí jak splašený....136L 1989 něco přes 200 tis bude mit (3. tachometr)

no a jiný fáva s mnohem míň km jezděj jak zdechliny...prostě záleží, jak je to auto zajetý, jak se s nim jezdí a jak je seřízený :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


16.10.08, 22:39
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz