Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 zabeh po prekruzkovani 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek zabeh po prekruzkovani
-ako?,
-ako dlho?
-a ci vobec :lol:

dovod: zere olej

PS: dnes mam velmi aktivny prispievatelsky den ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.10.08, 21:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Zajíždět určitě...vyměnit dříve oil...nový oil při překroužkování je samozřejmostí...

Motor nedusit a hlavně nevytáčet...jak se začnou ozývat nepěkné zvuky tak hned slevit...ale neměly by...

Já si řikal zajíždět tak aspon 1000km ale to nevydržíš...

Po prvním natočení motoru sem ho nechal 30 minut běžet na volnoběh...pak projel 25 km v kuse v jedné osobě max 80km/h...

Řekl bych že prvních 5 - 10 km je kritických...25 - 50km velmi důležitých a do 300 km sem ho stále velice šetřil...postupem času a km je to na motoru znát že už více táhne má lepší zvuk...

Prostě poslouchej a nespěchej...hlavně omez zátěž...takže vynech kopce a náklad či více osob...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


14.10.08, 21:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
a tiez si ho len prekruzkovaval alebo cele GO?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.10.08, 21:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
DEEKAY: Nestačilo by vyměnit guferka kolem ventilů,popř. udělat repas hlavy? Jak víš,že ti to bere olej přes kroužky?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


14.10.08, 23:06
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
NOVON píše:
DEEKAY: Nestačilo by vyměnit guferka kolem ventilů,popř. udělat repas hlavy? Jak víš,že ti to bere olej přes kroužky?

:roll: hlava je z feldy, upravena, "repasnuta", nasadena pred pol rokom... a hned na zaciatku pisem ze gufera su nove

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.10.08, 23:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No neviem, ja som na otcovej šáde menil krúžky a nejak zvlášť som to nezabiehal...možno by bolo lepšie aspoň prvých 1000 km jazdiť kľudne, hlavne to extrémne nevytáčať...to, čo tu niekto píše - nedusiť - je dôležité hlavne, ak sa niečo robí s kľukou, kľukovými, alebo ojničnými ložiskami...

Tiež by som skrátil prvú výmenu oleja na polovicu - ale to skôr preventívne, bo neočakávam, žeby mal byť veľmi znečistený...

teda, môj názor je - normálne jazdenie, bez extrémov (ale isto nezaškodí nejaké to vytočenie do nejakých 4000 ot).

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


15.10.08, 07:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
No toto poznam dobre. Mne "prdol" motor v júli. Isiel olej do vody.. Takze sa zacalo rozoberat, vadne tesnenie, rozozrana hlava od chladiacej... Pred tym som dal menit gufera ale oklamali ma a menili len sacie, ale aj tak zralo olej rovnako. Tak som dal menit vsetko okrem valco, piestov a kluky.
Na zabeh mi dali (stary poctivy servis) olej mineral 10W40, potom som jazdil setrne tak do 80km/h a max do 2500-3000ot 1500km. Potom som prisiel na vymenu oleja uz polosynt Valvoline 10W40 a nastavenie ventilov + kontrola pamäte zavad a zakladne nastavenie. Potom som postupne pridaval zataz velmi pozvolna, ale mysli po 3-čtis km uz jazdim normalne. V servise hovorili, ze tych 1500 je dolezitych, inak pohoda... asi tolko ma narychlo napada...

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


15.10.08, 07:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
prvních 5 startování s rozladěnejma ventilama, aby motor neměl kompresi, potom seřidit ventily, motor nastartovat a nechal sem ho chvilku běžet, prvních 1200km piánko (od 2000 tis do 3500 tis) a pak sem začal jezdit já a začal sem ho zkoušet...(5500rpm)

olej vyměnit po 300 km (nějakej mineral) a hlavně vždycky OHŘÁT MOTOR

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.10.08, 09:34
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Vy ty kruhy nejak moc hrotite panove :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.10.08, 09:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
nevim no, asi sa na to vyserem, 1200 ok u mna znamena niekedy aj pol roka....

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


15.10.08, 10:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
taky bych rešil jen gufera, jakýkoliv zásah do motoru stojí za ho....,

zrovna včera jsem slyšel fáčko ojniční šálky KO, borec říkal měsíc po výbrusu kliky, když jsem měnil olej tekly stříbrné šupinky , asi to byl výdrus ne výbrus

pokud to nebrousí vyzkoušený brusič a neskládá pan motorář oničem :roll:

miloš


15.10.08, 12:30
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
:( tak to asi necham tak

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


15.10.08, 12:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tezko rict, na mym motoru to melo velky uspech. Spotreba oleje klesla o 90% stary krouzky mely vuli v zamku 2mm :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.10.08, 12:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Matthes píše:
Tezko rict, na mym motoru to melo velky uspech. Spotreba oleje klesla o 90% stary krouzky mely vuli v zamku 2mm :)

spotreba zacala ked sme museli podlozit vlozky kvoli presahu a teda bolo nutne vyberat vsetko von :( :( KP su ok, len to zere olej

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


15.10.08, 13:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
No a kolko sa ti straca? Teraz sa mi do ruk dostal zase sOpel a pozeram, ze za dva mesiace zhltol 1,5 litra. To je to Combo '98 1.4, 44kW, 290 000km. :lol:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


15.10.08, 13:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz