Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 zabeh po prekruzkovani 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Matthes píše:
Samozrejme se furt pohybujeme mezi MIN a MAX :)

Jezis proc? Cim min tim lip!
To mam vyzkouseny!

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


15.10.08, 21:30
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Hlavne at te po vymene nenapadne nechat auto nekde stat jen se zarazenym kvaltem :)
Ja mel prehonovane vlozky s novymi krouzky a nez se to zajelo, tak auto melo tendenci odskakat mi nekam i kdyz stalo jen ve velmi mirnem svahu :lol:


15.10.08, 21:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
deekay píše:
Ondras83 píše:
udělej to...mě svině taky žrala olej, pak se udělala hlava a kruhy a od výměny po výměnu nechybí ani kapička :wink:

nic ine si nemenil? šály a tak?

šály, kroužky, repas hlavy (gufera...), klika zůstala, axiál taky...už si nějak nevzpomínám, mrkni do garáže, ale myslim, že co se spotřeby oleje týče, tak šály, kroužky, gufera...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.10.08, 21:43
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tak uvidim kolko toho oleja realne ubuda a podla toho sa rozhodnem
nemozu byt kruhy aj dovo ze to za tepla doost dlho startuje?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.10.08, 00:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
deekay píše:
tak uvidim kolko toho oleja realne ubuda a podla toho sa rozhodnem
nemozu byt kruhy aj dovo ze to za tepla doost dlho startuje?


To může být taky tím, že ti ten olej zasírá svíčky... :wink:
Mě to sere olej už všudyma,hlavně do filtrboxu :arrow: proto musí přijít menší generálka.

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


16.10.08, 15:29
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
praveze sviece su krasne ciste, tehlove

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.10.08, 17:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
DK : vytahovali sme vlozky z piestami spolu alebo zvlast ? lebo este na ziadnom motore sa mi taketo nieco nestalo......

nezabudaj ze akakolvek spotreba (okrem kvapkania) znamena modry dym a smrad a keby to bolo cez kruzky tak sviecka by bola automaticky hnusna....... tak ja uz neviem.....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


16.10.08, 19:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Gemini píše:
DK : vytahovali sme vlozky z piestami spolu alebo zvlast ? lebo este na ziadnom motore sa mi taketo nieco nestalo......

nezabudaj ze akakolvek spotreba (okrem kvapkania) znamena modry dym a smrad a keby to bolo cez kruzky tak sviecka by bola automaticky hnusna....... tak ja uz neviem.....


Tiez mi je divne. Valce podkladam bezne, ale ze by po takomto zasahu motor zacal brat olej je dost na hrane. :D

Nedavaj sa na drogy... radsej alkohol :idea:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


16.10.08, 19:50
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
:lol:
neviem ani ja hoši... teraz to objektivne odmeram, mozno to prestane... :)
vytahovali sme to spolu ale vlozky sa daju otacat o kusok nie? a ked to raz pohnes (piest voci vlozke, hoci aj o mm), tak sa tie presne zabenute drazky zo seba vysunu a spravi sa tam mikrometrova fuga, ak spravne rozumiem co by to mohlo byt
neham to tak zatim :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.10.08, 19:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale není to nijak drastický zásah řekl bych, podkládal jsem takhle válce u své 135ky, vložky ven i s písty a snažil jsem se s tím nehýbat (samozřejmě že se to všechno nějak hlo) a nyní to olej taky nežere. Nejsem sice chopen říct jestli by to tak bylo celý výměnný interval oleje, zásadně totiž měním motor i s olejem a ne olej v motoru, ale teď už to má nějaký ten tisíc km najeto a hladina se nehla.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.10.08, 20:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vložky sa pootočiť nemôžu, na vrchu majú vybratie ako licuje presne jena vedľa druhej, takže pootočiť asi nie, ak v nej necháš piest s krúžkami tak by sa nemal pootočiť ani krúžok v zámku, to že sa nemôže pootočiť samotný piest je dúfam jasné...

ale samozrejme po každej rozborke treba urobiť aspoň mini zábeh...

Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.10.08, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
michalkatka píše:
vložky sa pootočiť nemôžu, na vrchu majú vybratie ako licuje presne jena vedľa druhej, takže pootočiť asi nie, ak v nej necháš piest s krúžkami tak by sa nemal pootočiť ani krúžok v zámku, to že sa nemôže pootočiť samotný piest je dúfam jasné...

ale samozrejme po každej rozborke treba urobiť aspoň mini zábeh...

Obrázek


Valce sa samozrejme daju pootocit len tak pol stupna. (alebo 180 a pol). Ale uz su pootocene...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


16.10.08, 20:29
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Kruhy zjistíš jednoduše, u mírně ohřátýho motoru (asi 40°) ucpi odfuk od ventilovýho víka a jak ti vystřelí měrka oleje, tak je to jasný.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


16.10.08, 20:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Drak píše:
Kruhy zjistíš jednoduše, u mírně ohřátýho motoru (asi 40°) ucpi odfuk od ventilovýho víka a jak ti vystřelí měrka oleje, tak je to jasný.

Mne strielalo len viecko na dolievanie oleja :wink:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


16.10.08, 20:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz