Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Mirmar píše: To jsem nezkoušel , jak to mám udělat? Vždycky když jsem poprvé nastartoval tak byl teplej ten kabel co vede od startéru k baterce
bol teplý celý ten kábel po celej dĺžke? to znamená veľký odber, čo je v podstate normálne, ak by bola horúca iba niektorá koncovka tak je chyba v nej...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.08, 10:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
michalkatka píše: Mirmar píše: To jsem nezkoušel , jak to mám udělat? Vždycky když jsem poprvé nastartoval tak byl teplej ten kabel co vede od startéru k baterce bol teplý celý ten kábel po celej dĺžke? to znamená veľký odber, čo je v podstate normálne, ak by bola horúca iba niektorá koncovka tak je chyba v nej... No půjdu to ještě omrknout něco vyzkouším a zase příjdu. Snad to bude jen ta spínačka.
|
18.10.08, 10:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Mirmar píše: No půjdu to ještě omrknout něco vyzkouším a zase příjdu. Snad to bude jen ta spínačka.
nebol by si rád keby to bol iba zoxidovaný spoj napr. na niektorom silovom kábli .... keď vieš príčinu tak sa opravuje dobre, najťažšie je to nájsť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.08, 10:31 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
michalkatka píše: Mirmar píše: No půjdu to ještě omrknout něco vyzkouším a zase příjdu. Snad to bude jen ta spínačka. nebol by si rád keby to bol iba zoxidovaný spoj napr. na niektorom silovom kábli .... keď vieš príčinu tak sa opravuje dobre, najťažšie je to nájsť... To víš že bych byl rád ale není tomu tak. Ted jsem přišel od auta a furt nevím. Jak jsem už psal natahoval jsem drát od startéru ten malý k baterce. Když nebylo zaplé zapalování startér točil podle sluchu dobře, pak jsem zapnul i klíček zapalování, drátek přiložil opět k baterce a začlo to znovu zaseknutí a pochvilce bylo slyšet jak pastorek běží naprázdno. Je to takový jak když by volnoběžka lítala tam a zpátky. Koukal jsem i na kompresi zdá se být dobrá, potom svíčky ty byly bílohnědé, jo a taky jsem zkoušel zkoušečkou jestli jde proud do toho malého drátku u startéru a při sepnutí spínačky se žárovka rozsvítí. Kontrtolky a dálková světla při startu pohasnou opravdu jen nepatrně. Tak nevím.
|
18.10.08, 13:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
keď si priložil plus na cievku štartéra a štartovalo to dobre, tak zrejme to bude tá spínačka...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.08, 14:03 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
michalkatka píše: keď si priložil plus na cievku štartéra a štartovalo to dobre, tak zrejme to bude tá spínačka... Jo ten kabel jsem natáhl na plus ale říkám startér jen točil motorem v zapalování nebyl klíček jo. Potom jsem jen zapnul klíček do polohy 1 aby se rozsvítili kontrolky , spínačku jsem právě vůbec ještě nespínal. Jenom jsem zase přiložil malý drát na plus baterky a začalo to zlobit. Tak nevím jestli si rozumíme. Taky by bylo lepší kdybych jen vyměnil tu spínačku, ale furt si nejsem 100 procentně jistej jestli je to opravdu tím. Dá se nějak vyzkoušet tá spínačka nebo je na to nějakej spolehlivý fígl?
|
18.10.08, 14:26 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
michalkatka píše: keď si priložil plus na cievku štartéra a štartovalo to dobre, tak zrejme to bude tá spínačka... Jo ten kabel jsem natáhl na plus ale říkám startér jen točil motorem v zapalování nebyl klíček jo. Potom jsem jen zapnul klíček do polohy 1 aby se rozsvítili kontrolky , spínačku jsem právě vůbec ještě nespínal. Jenom jsem zase přiložil malý drát na plus baterky a začalo to zlobit. Tak nevím jestli si rozumíme. Taky by bylo lepší kdybych jen vyměnil tu spínačku, ale furt si nejsem 100 procentně jistej jestli je to opravdu tím. Dá se nějak vyzkoušet tá spínačka nebo je na to nějakej spolehlivý fígl?
|
18.10.08, 14:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mě se to pořád nějak nezdá.. jakoby byl nějak velký předstih, protože bez pálení svíček to točí dobře jak píšeš...
Zkus ještě toto: VN kabel ze zapalovacího trafa vyndej z hlavice rozdělovače, připevni (zastrč) někam na kostru, zapni zapalování a zkus zase startovat (vyzkoušel bych jak přes klíček klasicky tak přes ten drát). Tím vyloučíš předstih nebo spínačku, pokud to teďka bude točit dobře viděl bych to na něco kolem zapalování, když pořád špatně tak ta spínačka nejspíše..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.10.08, 15:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
na ten plus čo ide do cievky štartéra pripoj H4 (najlepšie obe vlákna) a nech ti niekto (zaštartuje) a nahlas aké napätie bude na tej žiarovke... myspím že to je dostatočný odber na vyskúšanie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.08, 15:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Mě se to pořád nějak nezdá.. jakoby byl nějak velký předstih, protože bez pálení svíček to točí dobře jak píšeš... Zkus ještě toto: VN kabel ze zapalovacího trafa vyndej z hlavice rozdělovače, připevni (zastrč) někam na kostru, zapni zapalování a zkus zase startovat (vyzkoušel bych jak přes klíček klasicky tak přes ten drát). Tím vyloučíš předstih nebo spínačku, pokud to teďka bude točit dobře viděl bych to na něco kolem zapalování, když pořád špatně tak ta spínačka nejspíše..
žeby mu veľký predstih zapálil skôr ako dôjde piest hore a tým vlastne pôsobil proti sile štartéru to by musel mať predstih min. 30°...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.08, 15:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No já měl to samé když jsem teď laboroval s LEKRem a předstihem Za tepla na to chytlo na cvrnk, ale za studena to nebylo schopné naskočit, jen se to převalovalo a zastavovalo.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.10.08, 15:41 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Tak já to vyzkouším ale až zítra dneska už tu nemám nikoho kdo by mi pomohl. Zkusím to jak s VN kabelem tak i s tou Halogenkou je to tak ne ta H4? A jak na tom poznám to napětí to je daný tím výrobcem to napětí? Ted jsem tu četl článek kde kluk psal o stejném problému co mám já ale nechce popsat to druhé startování, Tak mu asi odepíšu aby mi to prozradil. Nevíte náhodou o koho jde? Téma znělo POŘAD STARTER.
|
18.10.08, 15:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
S tím napětím jde o přechodové odpor (y), pokud někde je tak skrz něj nemůže téct dostatečný proud pro správnou funkci elmagnetu startéru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.10.08, 16:00 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Šemik píše: S tím napětím jde o přechodové odpor (y), pokud někde je tak skrz něj nemůže téct dostatečný proud pro správnou funkci elmagnetu startéru Ten předstih můžu ho nastavit tak nějak sám? Ale jde o stříkačku. A ještě v září jsem byl na emisích a tam to kontroloval stroboskopem tak snad by měl být dobrý ne ?
|
18.10.08, 19:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nevím jak to má BMM s tím předstihem, podle mě si ho hlídá sám, u karburátoru se jen kousek otočilo rozdělovačem..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.10.08, 20:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|