Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 12:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Odfuk z motora? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak si dovolím napísať k tejto téme aj ja.

mám LPG, ale aj keby som nemal tak to nechám zapojené ako s továrne, karbec trocha zastraný od toho mám, ale nieje to nič tragické, ale keby sa mi karb od motora tým začal extrémne špiniť asi by som sa rozhodol ten motor generálkovať, alebo aspoň nájsť zdroj problémov, najčastejšie sa zanáša z vlhkosti v oleji ktorá je zapríčinená prenikaním vody do oleja, vzdušná vlhkosť nikdy nemôže tú hadicu a karb zasrať natoľko aby s toho boli nejaké vážne problémy, ak to tlakuje, alebo vyráža viečko tak zasa kruhy, všetko záleží na stave motora... indikátor je spotreba vody alebo oleja...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.10.08, 12:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
SPEEDY125: Dneska jsem zkoumal,jak je to stím foukáním z odvětráním u mě..Tak fouká mi s toho jen při volnoběhu,jak zvednu otáčky tak to foukání ustane a nedělá to nic..ani nefouká ani nesaje..No napojil jsem to zpátky do airboxu pro jistotu než seženu ten malý filtřík..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


18.10.08, 14:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Ja to mam zapojene na spodny privod sportoveho filtra, kt je priamo nad klapkou, co podla niektorych pri plyne nefunguje, ale ja tak jazdim 4 roky :-)
Neviem sem dat foto. Zapojil som to odkedy som bol na emisnej este s favom a ukazoval mi ako to meni zlozenie emisii na stroji. Hlavne hodnota O2 tam kolisala nad povelnu hodnotu, takze bol problem. Potom som to zapojil a bol pokoj. Samozrejme moc to nesaje do sania pri sp filtry, ale nejde to do atmosfery a trochu to zasiera klapku, mal by som viac jazdit na benal, ale aj cidlo vzduchu a to neocisti benal. Takze raz za cas pri cisteni filtra to precistim rucne handrickou a hotovo.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


18.10.08, 14:35
Profil

Příspěvky: 51
Bydliště: Stupava
Příspěvek 
Takze ak som to spravne pochopil tak pokial je motor v poriadku a nepodfukuje cez kruzky do motora tak cez tu hadicu by to nemalo ani sat a ani odfukovat kedze na to motor nema dovod. Alebo popripade by som to prirovnal k subwooferu, tiez tam nastava pohyb vzduchu, co vytlaci to iste aj nasaje. Z toho vypliva to ze asi nebude celkom dobre odvadzat hadicu pod auto lebo by to asi naozaj mohlo nasat nejaky bordel. Napada ma este jedna vec a to ta ze keby som tam aj dal nejaky ten filter tak zakonite mi ho ten kondenz z motora musi zalepit a hned je po filtri... Takze najlepsie asi bude nechat to tak ako to je a raz zacas precistit karburator a aj tu hadicu... Amen :D

_________________
Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom... :-)
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka


18.10.08, 15:54
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale ne, motor si z téhla hadice odfukuje vždy, i když je uplně nový zaběhnutý :)

Hadici klidně vyveď pod auto, nic tím nezkazíš, však si zkus že z té hadice motor fouká o stošest :) (zkus to schválně v celém rozsahu otáček, uvidíš jak z toho pěkně fouká :) )

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


18.10.08, 16:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
Ale ne, motor si z téhla hadice odfukuje vždy, i když je uplně nový zaběhnutý :)

Hadici klidně vyveď pod auto, nic tím nezkazíš, však si zkus že z té hadice motor fouká o stošest :) (zkus to schválně v celém rozsahu otáček, uvidíš jak z toho pěkně fouká :) )


otáčok možno, ale nie zaťaženia, to by si tú hadicu musel vyvieť ku sebe...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.10.08, 16:09
Profil

Příspěvky: 51
Bydliště: Stupava
Příspěvek 
Tak ako to teda je??? Mne sa zdalo ze ked je motor v otackach tak to cez tu hadicu bud nerobi nic alebo to zlahka saje. Na volnobeh to kazdopadne odfukuje...

_________________
Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom... :-)
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka


18.10.08, 16:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Speedy125 píše:
Tak ako to teda je??? Mne sa zdalo ze ked je motor v otackach tak to cez tu hadicu bud nerobi nic alebo to zlahka saje. Na volnobeh to kazdopadne odfukuje...


motor dýcha... :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.10.08, 16:16
Profil

Příspěvky: 51
Bydliště: Stupava
Příspěvek 
michalkatka píše:
Speedy125 píše:
Tak ako to teda je??? Mne sa zdalo ze ked je motor v otackach tak to cez tu hadicu bud nerobi nic alebo to zlahka saje. Na volnobeh to kazdopadne odfukuje...


motor dýcha... :lol:

Tak by sme mu teda nemali pred usta davat ziadne prekazky a ziadne filtre aby sa mohol zhlboka nadychnut... 8)

_________________
Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom... :-)
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka


18.10.08, 16:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
bitmap píše:
Ja mam "vyvod konecniku" bokem primo pod auto a vidim v tom jen sama pozitiva.
Karbec je porad stejne cisty jako kdyz jsem ho namontoval, stejne tak kanaly, na ventilech se neusazuji zadne sracky a v neposledni rade, kdyz nekde chvili stojim a auto brbla na volnobeh, tak to smrdi jak cert, coz v dobe ekologickeho silenstvi vidim jako jednoznacne + :))

todle taky musim udelat :D


18.10.08, 20:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
ja to necahvam seriove z jedineho duvodu.....kluci u škodovky to tam dali a měli asi proto nějaký důvod ne ? :lol:

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


18.10.08, 20:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
sharpers píše:
ja to necahvam seriove z jedineho duvodu.....kluci u škodovky to tam dali a měli asi proto nějaký důvod ne ? :lol:

Odvetrani kliky maji vsechny motory a vetsinou to odvetrani maji vsichni spatky do filtru... A vsichni videm co to dela s komponenty sani, karbec, saci potrubi a ventily.. radeji to vyvedu ven a bude...


18.10.08, 21:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Ja by som to s tym zabordelovavanim klapky az tak tragicky nevidel. Kym je motor v dobrom stave, fuka odtial len teply vzduch s mizivym mnozstvom mastnych a benzinovych par. Benzinove pary su lahke destilaty, takze nemaju moc schopnost tu klapku zalepit, kdezto mastnych par je tam mnozstvo fakt male. Ked tam uz je natlaceny mazut, vyvedenie odvetravania pod auto uz motoru nepomoze.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.10.08, 18:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Měl jsem to s tim filtríkem a nijak výhodné mi to nepřijde. Závodníci si tam dávaj O.C.T. (oil catch tank) a tam se to zychytá a až se chcípne motor, tak to zteče zpátky.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


20.10.08, 11:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
kdyz mel pepca puvodni motor, plyvalo to tamtudy bordel, tak sem to vyved do sklenicky od presnidavky do dratenky na nadobi a posleze z5 do filtrboxu..sklenicka sla pro pokusy naplnit vodou...lihem... potom sem to mel taky vyvedeny ven primo,ale uz to mam zase origo,protoze LSa je ekologicky cisty stroj..
nejlepsi reseni je ty sracky filtrovat a vracet do motoru..vyfukovat to ven naprimo je moznost,ale spinava.zkuste se toho nadechnout a zamyslete se, co by bylo kdyby to udelal kazdej..na kazdym aute..jeden cas sem to taky delal, ale prehodnotil sem to, nejen kvuli lpg..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


20.10.08, 15:33
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Feedfetcher a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz