Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak si dovolím napísať k tejto téme aj ja.
mám LPG, ale aj keby som nemal tak to nechám zapojené ako s továrne, karbec trocha zastraný od toho mám, ale nieje to nič tragické, ale keby sa mi karb od motora tým začal extrémne špiniť asi by som sa rozhodol ten motor generálkovať, alebo aspoň nájsť zdroj problémov, najčastejšie sa zanáša z vlhkosti v oleji ktorá je zapríčinená prenikaním vody do oleja, vzdušná vlhkosť nikdy nemôže tú hadicu a karb zasrať natoľko aby s toho boli nejaké vážne problémy, ak to tlakuje, alebo vyráža viečko tak zasa kruhy, všetko záleží na stave motora... indikátor je spotreba vody alebo oleja...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.08, 12:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
SPEEDY125: Dneska jsem zkoumal,jak je to stím foukáním z odvětráním u mě..Tak fouká mi s toho jen při volnoběhu,jak zvednu otáčky tak to foukání ustane a nedělá to nic..ani nefouká ani nesaje..No napojil jsem to zpátky do airboxu pro jistotu než seženu ten malý filtřík..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
18.10.08, 14:19 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ja to mam zapojene na spodny privod sportoveho filtra, kt je priamo nad klapkou, co podla niektorych pri plyne nefunguje, ale ja tak jazdim 4 roky
Neviem sem dat foto. Zapojil som to odkedy som bol na emisnej este s favom a ukazoval mi ako to meni zlozenie emisii na stroji. Hlavne hodnota O2 tam kolisala nad povelnu hodnotu, takze bol problem. Potom som to zapojil a bol pokoj. Samozrejme moc to nesaje do sania pri sp filtry, ale nejde to do atmosfery a trochu to zasiera klapku, mal by som viac jazdit na benal, ale aj cidlo vzduchu a to neocisti benal. Takze raz za cas pri cisteni filtra to precistim rucne handrickou a hotovo.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
18.10.08, 14:35 |
|
|
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
Takze ak som to spravne pochopil tak pokial je motor v poriadku a nepodfukuje cez kruzky do motora tak cez tu hadicu by to nemalo ani sat a ani odfukovat kedze na to motor nema dovod. Alebo popripade by som to prirovnal k subwooferu, tiez tam nastava pohyb vzduchu, co vytlaci to iste aj nasaje. Z toho vypliva to ze asi nebude celkom dobre odvadzat hadicu pod auto lebo by to asi naozaj mohlo nasat nejaky bordel. Napada ma este jedna vec a to ta ze keby som tam aj dal nejaky ten filter tak zakonite mi ho ten kondenz z motora musi zalepit a hned je po filtri... Takze najlepsie asi bude nechat to tak ako to je a raz zacas precistit karburator a aj tu hadicu... Amen
_________________ Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom...
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka
|
18.10.08, 15:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale ne, motor si z téhla hadice odfukuje vždy, i když je uplně nový zaběhnutý
Hadici klidně vyveď pod auto, nic tím nezkazíš, však si zkus že z té hadice motor fouká o stošest (zkus to schválně v celém rozsahu otáček, uvidíš jak z toho pěkně fouká )
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.10.08, 16:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Ale ne, motor si z téhla hadice odfukuje vždy, i když je uplně nový zaběhnutý Hadici klidně vyveď pod auto, nic tím nezkazíš, však si zkus že z té hadice motor fouká o stošest (zkus to schválně v celém rozsahu otáček, uvidíš jak z toho pěkně fouká )
otáčok možno, ale nie zaťaženia, to by si tú hadicu musel vyvieť ku sebe...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.08, 16:09 |
|
|
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
Tak ako to teda je??? Mne sa zdalo ze ked je motor v otackach tak to cez tu hadicu bud nerobi nic alebo to zlahka saje. Na volnobeh to kazdopadne odfukuje...
_________________ Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom...
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka
|
18.10.08, 16:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Speedy125 píše: Tak ako to teda je??? Mne sa zdalo ze ked je motor v otackach tak to cez tu hadicu bud nerobi nic alebo to zlahka saje. Na volnobeh to kazdopadne odfukuje...
motor dýcha...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.08, 16:16 |
|
|
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
michalkatka píše: Speedy125 píše: Tak ako to teda je??? Mne sa zdalo ze ked je motor v otackach tak to cez tu hadicu bud nerobi nic alebo to zlahka saje. Na volnobeh to kazdopadne odfukuje... motor dýcha...
Tak by sme mu teda nemali pred usta davat ziadne prekazky a ziadne filtre aby sa mohol zhlboka nadychnut...
_________________ Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom...
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka
|
18.10.08, 16:45 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
bitmap píše: Ja mam "vyvod konecniku" bokem primo pod auto a vidim v tom jen sama pozitiva. Karbec je porad stejne cisty jako kdyz jsem ho namontoval, stejne tak kanaly, na ventilech se neusazuji zadne sracky a v neposledni rade, kdyz nekde chvili stojim a auto brbla na volnobeh, tak to smrdi jak cert, coz v dobe ekologickeho silenstvi vidim jako jednoznacne + )
todle taky musim udelat
|
18.10.08, 20:46 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
ja to necahvam seriove z jedineho duvodu.....kluci u škodovky to tam dali a měli asi proto nějaký důvod ne ?
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
18.10.08, 20:56 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
sharpers píše: ja to necahvam seriove z jedineho duvodu.....kluci u škodovky to tam dali a měli asi proto nějaký důvod ne ?
Odvetrani kliky maji vsechny motory a vetsinou to odvetrani maji vsichni spatky do filtru... A vsichni videm co to dela s komponenty sani, karbec, saci potrubi a ventily.. radeji to vyvedu ven a bude...
|
18.10.08, 21:03 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Ja by som to s tym zabordelovavanim klapky az tak tragicky nevidel. Kym je motor v dobrom stave, fuka odtial len teply vzduch s mizivym mnozstvom mastnych a benzinovych par. Benzinove pary su lahke destilaty, takze nemaju moc schopnost tu klapku zalepit, kdezto mastnych par je tam mnozstvo fakt male. Ked tam uz je natlaceny mazut, vyvedenie odvetravania pod auto uz motoru nepomoze.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.10.08, 18:15 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Měl jsem to s tim filtríkem a nijak výhodné mi to nepřijde. Závodníci si tam dávaj O.C.T. (oil catch tank) a tam se to zychytá a až se chcípne motor, tak to zteče zpátky.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
20.10.08, 11:13 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
kdyz mel pepca puvodni motor, plyvalo to tamtudy bordel, tak sem to vyved do sklenicky od presnidavky do dratenky na nadobi a posleze z5 do filtrboxu..sklenicka sla pro pokusy naplnit vodou...lihem... potom sem to mel taky vyvedeny ven primo,ale uz to mam zase origo,protoze LSa je ekologicky cisty stroj..
nejlepsi reseni je ty sracky filtrovat a vracet do motoru..vyfukovat to ven naprimo je moznost,ale spinava.zkuste se toho nadechnout a zamyslete se, co by bylo kdyby to udelal kazdej..na kazdym aute..jeden cas sem to taky delal, ale prehodnotil sem to, nejen kvuli lpg..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
20.10.08, 15:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|