Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Vít píše: Přikládám fotky jak to nemá vypadat, tan bílej plastovej hajzl má pokračovat dolů do toho plechovýho účka.
to my vieme, takých mám zopár náhradných...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.08, 15:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To je to co mi na LEKRu taky chybí (chybělo). Sehnat to samostatně nejde, ale byl jsem domluven s Nepérem že mi tohle pošle z nějakého Pierburku co má na ND, napiš mu o to, já to už teď nepotřebuju a pak budu LEKR opět řešit tak si seženu jiný LEKR..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.10.08, 15:34 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
Vít píše: Jen pro informaci, další zjištění: Z pozorování na funkčním favoritu plyne, že 2.klapka se otevírá i při vytočení stojícího auta. Tedy mám problém. Problém řeším, teď jsem porovnával svůj karbec s jiným, za zapůjčení děkuji Martinovi 007, a koukám, já mám jinačí táhlo na 2.stupeň než ten druhý LEKR. A tak to studuju, a koukám, umělá hmota a mě tam kus chybí. Na první pohled to není vidět, je to ulomený dost šikovně a tak jsem si toho nevšiml. Tak uvidíme, snad půjde nějak vyměnit a hlavně se snad najde nějakej vrak, z kterýho to půjde obrat.
Jak poznám že se ta klapka otvírá a funguje u stojíciho auta
|
18.10.08, 18:10 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
no... bavíme se teda o favoritu s karburátorem LEKR, to jen pro pořádek, aby nedošlo k omylu
a jak to poznáš: sundáš filr, natočíš to, vlezeš pod kapotu a rukou si přidáš plyn, přitom koukáš buď do karburátoru a jak je taková ta ohnutá trubka, tam je druhej stupeň, a když se otevře, tak tam uvidíš stříkat nemálo benzínu, když si tam posvítíš, uvidíš, jak se klapka otevře. Na stojícím autě to nastává až ve vyšších otáčkách, druhý stupeň je ovládán celkem složitým způsobem, jak jsem ho pochopil, tak je potřeba, aby byl dost sešlápnutý plyn aby se vařadila mechanická blokace druhého stupně a zároveň musí vzniknout v karburátoru dostatečný podtlak, který pomocí membrány a táhla otevře klapku. Můžeš si to na stojícím motoru v klidu prohlídnou, zkusíš si "přidat " plyn a uvidíš jak to po sobě jezdí. Když nebudeš šahat na šroubky a nic brát silou, tak není co zkazit.
|
18.10.08, 18:48 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
Vít píše: no... bavíme se teda o favoritu s karburátorem LEKR, to jen pro pořádek, aby nedošlo k omylu
a jak to poznáš: sundáš filr, natočíš to, vlezeš pod kapotu a rukou si přidáš plyn, přitom koukáš buď do karburátoru a jak je taková ta ohnutá trubka, tam je druhej stupeň, a když se otevře, tak tam uvidíš stříkat nemálo benzínu, když si tam posvítíš, uvidíš, jak se klapka otevře. Na stojícím autě to nastává až ve vyšších otáčkách, druhý stupeň je ovládán celkem složitým způsobem, jak jsem ho pochopil, tak je potřeba, aby byl dost sešlápnutý plyn aby se vařadila mechanická blokace druhého stupně a zároveň musí vzniknout v karburátoru dostatečný podtlak, který pomocí membrány a táhla otevře klapku. Můžeš si to na stojícím motoru v klidu prohlídnou, zkusíš si "přidat " plyn a uvidíš jak to po sobě jezdí. Když nebudeš šahat na šroubky a nic brát silou, tak není co zkazit.
jak se dá rozhybat ta klapka 2.st
|
19.10.08, 17:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kozina píše: jak se dá rozhybat ta klapka 2.st
chce to vyskúšať čo tam drie, keď pridáš 1klapku naplno tak podtlakom ktorý vytvoríš ústami do tej hadičky membrány ovládania 2. klapky potom musíš pomaly a plynule "podtlakom" tou klapkou hýbať, ak to trhá a skáče "skokovo" tak premazať osku, axiálne podložky na oske, a mechanizmus ktorý ide na tú membránu, ak náhodou karb niekomu spadol a má prehnutú osku alebo nebodaj deformované telo karbu (keď aj po premazaní osky ide ťažko, alebo trhane) tak zrejme by bolo lepšie zohnať druhý karb...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.10.08, 17:23 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
michalkatka píše: kozina píše: jak se dá rozhybat ta klapka 2.st chce to vyskúšať čo tam drie, keď pridáš 1klapku naplno tak podtlakom ktorý vytvoríš ústami do tej hadičky membrány ovládania 2. klapky potom musíš pomaly a plynule "podtlakom" tou klapkou hýbať, ak to trhá a skáče "skokovo" tak premazať osku, axiálne podložky na oske, a mechanizmus ktorý ide na tú membránu, ak náhodou karb niekomu spadol a má prehnutú osku alebo nebodaj deformované telo karbu (keď aj po premazaní osky ide ťažko, alebo trhane) tak zrejme by bolo lepšie zohnať druhý karb...
Dnes jsem to zkoušel u lesa když jsem byl na houbách Takže když jsem tomu dal na plno plyn tak (svítil jsem si baterkou do karb.) tak jsem si všiml že došlo ke vstřiku paliva ale ta klapka se otevřela jen nepatrně.Tím promazáním myslíš ten mechanismus zvenku Stačí to šplíchnout WD 40 na prví straně jsou fotky od Víta
|
19.10.08, 17:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kozina píše: Dnes jsem to zkoušel u lesa když jsem byl na houbách Takže když jsem tomu dal na plno plyn tak (svítil jsem si baterkou do karb.) tak jsem si všiml že došlo ke vstřiku paliva ale ta klapka se otevřela jen nepatrně.Tím promazáním myslíš ten mechanismus zvenku Stačí to šplíchnout WD 40
ak to chceš vyskúšať nechaj tam filter (ten je pre podtlak dosť dôležitý) a keď pridáš zapchaj mu prívod vzduchu, vdedy na boku karbu uvidíš ako sa 2. klapka otvorí (ten mechanizmus), ale netráp ho tak dlho, lebo zdochne....
WD to premaže ale pri teple s motora pomerne rýchlo vyschne, ja používam motorový olej (Turbo Plus ) v striekačke, to aspoň namažem presne čo chcem a nie všetko okolo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.10.08, 17:34 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
michalkatka píše: kozina píše: Dnes jsem to zkoušel u lesa když jsem byl na houbách Takže když jsem tomu dal na plno plyn tak (svítil jsem si baterkou do karb.) tak jsem si všiml že došlo ke vstřiku paliva ale ta klapka se otevřela jen nepatrně.Tím promazáním myslíš ten mechanismus zvenku Stačí to šplíchnout WD 40 ak to chceš vyskúšať nechaj tam filter (ten je pre podtlak dosť dôležitý) a keď pridáš zapchaj mu prívod vzduchu, vdedy na boku karbu uvidíš ako sa 2. klapka otvorí (ten mechanizmus), ale netráp ho tak dlho, lebo zdochne.... WD to premaže ale pri teple s motora pomerne rýchlo vyschne, ja používam motorový olej (Turbo Plus :oops: ) v striekačke, to aspoň namažem presne čo chcem a nie všetko okolo... :roll:
díky za radu
|
19.10.08, 18:07 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
kozina píše: michalkatka píše: kozina píše: Dnes jsem to zkoušel u lesa když jsem byl na houbách Takže když jsem tomu dal na plno plyn tak (svítil jsem si baterkou do karb.) tak jsem si všiml že došlo ke vstřiku paliva ale ta klapka se otevřela jen nepatrně.Tím promazáním myslíš ten mechanismus zvenku Stačí to šplíchnout WD 40 ak to chceš vyskúšať nechaj tam filter (ten je pre podtlak dosť dôležitý) a keď pridáš zapchaj mu prívod vzduchu, vdedy na boku karbu uvidíš ako sa 2. klapka otvorí (ten mechanizmus), ale netráp ho tak dlho, lebo zdochne.... WD to premaže ale pri teple s motora pomerne rýchlo vyschne, ja používam motorový olej (Turbo Plus :oops: ) v striekačke, to aspoň namažem presne čo chcem a nie všetko okolo... :roll: díky za radu
no ale ta oska 2 klapky nejde promazat bez rozdlání karbece?
|
19.10.08, 20:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kozina píše: no ale ta oska 2 klapky nejde promazat bez rozdlání karbece?
dôkladne ani keď ho zhodíš dole, tá oska má dosť dlhý vodiaci otvor, ja to na vyschnutých karboch robím tak že trocha oleja streknem do komory nech to po stenách stečie dole ku klapke, a z vonku namazať koľko sa dá (tou injekciou to ide celkom dobre).
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.10.08, 20:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|