Autor |
Zpráva |
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Pokud chces ten motor vycistit bez nutnosti rozebirani tak tam musis nalit neco co ti to odkarbonizuje. ¨vsude tam kde se olej moc nehybe tak budou ty nanosy a trebas na klice apod budes mit jen takovy povlak co nesundas pomalu ani dratenym kartacem
|
26.10.08, 18:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
v.kalandra píše: Tak to tam mas stejnej olej jako ja ted no.
GX a GX Pro jsou minerální kdežto GX-FE Pro je polosyntetika... Jinak můžu potvrdit že po 6 letech provozu na GX Pro mám taky krásně čisto... někde jsem tady dával i fotky.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
26.10.08, 18:28 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
trady píše: Pokud chces ten motor vycistit bez nutnosti rozebirani tak tam musis nalit neco co ti to odkarbonizuje. ¨vsude tam kde se olej moc nehybe tak budou ty nanosy a trebas na klice apod budes mit jen takovy povlak co nesundas pomalu ani dratenym kartacem
Presne tak a jsme na zacatku, co tam nalejt?
|
26.10.08, 18:31 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Zkus tu nejakou polosyntetiku a uvidis jestli to pojede dolu, ale daval bych si pozor ... at nemas vyslehane nejaky loziska kluzzne na klice jinak by to moc nemazalo
|
26.10.08, 18:32 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
trady píše: Zkus tu nejakou polosyntetiku a uvidis jestli to pojede dolu, ale daval bych si pozor ... at nemas vyslehane nejaky loziska kluzzne na klice jinak by to moc nemazalo
Noo ja tam polosyntetiku ted mam. GX FE Pro od Mogula. A asi pred pul rokem jsem resil problem ze mi zhasne kontrolka mazani po delsi dobe. a ze start se mi zda jakoby sušší. poradili jste mi vymnenit filtr olejovej. ten jsem vymnenil za filtr se zpětnou klapkou a do ted ten problem neni. tak doufam ze neni nekde nejaky ložisko spatny Jako je možný že zespoda je ten motor čistej, nevim. že ty nánosy na hlavě tam jsou protoze se to tam tak nemaže. ale nevim no. to jsou jen teorie a asi tezko prijdu na to jak to ve skutečnosti je.
Jinak lidi rikaji ze mam ten motor hlučnější než ostatní. ale mně to nějak nepřijde tak nevim. ložiska špatný těžko poznám dokud to nemam rozebrany co
|
26.10.08, 18:37 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
No ja trebas poznam ze mam spatny lozisko na klice bo mi to uz klepe ale zas na druhou stranu muzes mit okoli kliky pekne. Takovydle problem muze delat vybehane voditko ventilu + guferka? kdyz bys mel vybehane voditka tak ti tama muzou ventily fucet pod viko jako mi a bude se ti tam delat co tri roky 2mm vrstva takovyho kolomazu hnusneho..
|
26.10.08, 18:54 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
trady píše: No ja trebas poznam ze mam spatny lozisko na klice bo mi to uz klepe ale zas na druhou stranu muzes mit okoli kliky pekne. Takovydle problem muze delat vybehane voditko ventilu + guferka? kdyz bys mel vybehane voditka tak ti tama muzou ventily fucet pod viko jako mi a bude se ti tam delat co tri roky 2mm vrstva takovyho kolomazu hnusneho..
Takze i to je možnost. Možný to je,na to bych přišel nízkou kompresí ne?
|
26.10.08, 18:56 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
v.kalandra píše: trady píše: No ja trebas poznam ze mam spatny lozisko na klice bo mi to uz klepe ale zas na druhou stranu muzes mit okoli kliky pekne. Takovydle problem muze delat vybehane voditko ventilu + guferka? kdyz bys mel vybehane voditka tak ti tama muzou ventily fucet pod viko jako mi a bude se ti tam delat co tri roky 2mm vrstva takovyho kolomazu hnusneho.. Takze i to je možnost. Možný to je,na to bych přišel nízkou kompresí ne?
Ventil muze utesnovat spalovaci prostor pri expanzi na 100% ale vyfukovy plyny muzou pri vyfuku lezt tam kam nemaji, jedina cesta kudyma se muou dostat do bloku jsou voditka ventilu nebo pistni krouzky, v tvojim pripade by to mohlo byt to voditko. Vis co by ti mozna pomohlo zjistit jestli ti fuci? bud mrkni na olej a pokud jsi ho nekdy nedavno menil a uz je cerny jak *** tak fuci do bloku vyfuk, nebo oddelej hacici co spojuje viko ventilu na fitrbox a pokud z pod vika bude foukat ven tak to taky neni dobre...
|
26.10.08, 19:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Každý motor dýchá z ventil víka.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.10.08, 19:07 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Šemik píše: Každý motor dýchá z ventil víka.
To jo ale nesmi fucet jak babina co vysla do sklepa
PS: Ja kdyz uadelam odvetrani tak mi az vystreli mrka oleje ven
|
26.10.08, 19:08 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
trady píše: Šemik píše: Každý motor dýchá z ventil víka. To jo ale nesmi fucet jak babina co vysla do sklepa PS: Ja kdyz uadelam odvetrani tak mi az vystreli mrka oleje ven
Jo tak ja mam udelany odvětrání přes filtřík. a tam problem nesleduju. Radsi se teda podivam zitra poradne. ale tam bych problem nevidel- kdyz motor necham bezet na volnobeh tak pul minutky tak mam viko vcelku skoro cely suchy. Ja to schvalne nekdy zkusim zacpat to odvetravani. Pokud mi ta merka vystřelí tak je to teda spatny jo? ja si pamatuju ze jednou mi nekde po ceste ulitlo vicko na olej ale to je delsi dobu
|
26.10.08, 19:12 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
No skoro kazdy motor miva odvetrani do fitrboxu. No sak omrkni i toto, bo by jsi mohl cistit motor i 5 let a porad by nebyl cisty
|
26.10.08, 19:20 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
trady píše: No skoro kazdy motor miva odvetrani do fitrboxu. No sak omrkni i toto, bo by jsi mohl cistit motor i 5 let a porad by nebyl cisty
no čistě teoreticky. Dneska jsem se přetlačoval s motorem na 5ku a koukal jsem jak se zaviraji a oteviraji ventily. nejak jsem toho nechal. ale pamatuju si ze jsem tlačil a slyšel syčení toho kompresního tlaku. ALE najednou mi ten motor jakoby povolil. Je to normalni že je tam nejakej stupeň bez tlaku jakoby a že nemusim vykonávat žádnou sílu, nebo že tam ten tlak musí pořád být? Protoze pak by to bylo asi těma kroužkama
|
26.10.08, 19:22 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
V malych otackach neudelas poradny kompres, Jako teoreticky bys mel udelat normalni kompres jako pri chodu, ale to bys musel mit 100% kruhy, pisty, valce, tesneni pod hlavou, tesnost ventilu. A nektere uniky jsou obcas nevyresitelne
|
26.10.08, 19:27 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
trady píše: V malych otackach neudelas poradny kompres, Jako teoreticky bys mel udelat normalni kompres jako pri chodu, ale to bys musel mit 100% kruhy, pisty, valce, tesneni pod hlavou, tesnost ventilu. A nektere uniky jsou obcas nevyresitelne
Jasny ale ja jenom ze sem tlacil a sotva to slo a najednou "mezera" kdy se mi auto pohlo skoro samo. tak jen jestli treba tam neni nejaka netesnost. ze by to mohli byt i ty kroužky nebo tak
|
26.10.08, 19:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|