Autor |
Zpráva |
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Ja jenom že ty svorky ty mosazný co tam ted mám tak mi dělali jeden čas to že jsem měl celý svorky i ta poly obalený takovým šedobílím povlakem jestli nějak špatně vodí nebo co já nevím . vyčistil jsem to a namazal vazelínou tak uvidím. No nic jdu zase experimentovat. Jo prosímtě chtěl bych ještě poradit mám takový měřák voltmetr digital vedou z něj dva kabely černý a červený a u prostřed je kolečko kterým si přepínáš co chceš měřit jsou tam volty , ampéry a i omy snad jestli dobře koukám. A já bych chtěl vědět jak mám s tímhle ty odpory měřit kam to přepnout a jestli se tím vůbec dají ty věci měřit. Dával jsem to na polohu 200, 2000, 2000k, 200, a měřil jsem zapalovací cívku jestli je dobrá a pořád tam skákali různá čísla a nakonec to ukazovalo 0,00. Bylo to přeplé na těch omech jo. Nebo jsou na to jiný měřáky?
|
26.10.08, 11:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Mirmar píše: Ja jenom že ty svorky ty mosazný co tam ted mám tak mi dělali jeden čas to že jsem měl celý svorky i ta poly obalený takovým šedobílím povlakem jestli nějak špatně vodí nebo co já nevím . vyčistil jsem to a namazal vazelínou tak uvidím. No nic jdu zase experimentovat. Jo prosímtě chtěl bych ještě poradit mám takový měřák voltmetr digital vedou z něj dva kabely černý a červený a u prostřed je kolečko kterým si přepínáš co chceš měřit jsou tam volty , ampéry a i omy snad jestli dobře koukám. A já bych chtěl vědět jak mám s tímhle ty odpory měřit kam to přepnout a jestli se tím vůbec dají ty věci měřit. Dával jsem to na polohu 200, 2000, 2000k, 200, a měřil jsem zapalovací cívku jestli je dobrá a pořád tam skákali různá čísla a nakonec to ukazovalo 0,00. Bylo to přeplé na těch omech jo. Nebo jsou na to jiný měřáky?
teoretocky by nula na primáre byť nemala, ak sa pamätám mal by mať 0,6Ohm ale zasa ako je ten merák presný , počkaj pohľadám to...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.10.08, 12:02 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Já jsem s tím nikdy nedělal, tak bych právě potřeboval poradit jak na to.
|
26.10.08, 12:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ešte sa opravujem, má to byť na sekundáre...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.10.08, 13:06 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
tohle bude trochu OT ale nechtel jsem kvuli tomu zakladat nove tema. Na SEDRu jak je naustek na hadici podtlaku k rozdelovaci, ma se ten naustek protacet nebo ma bejt uztazenej?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
27.10.08, 11:24 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Utažený s citem...
|
27.10.08, 11:31 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
fatal píše: Utažený s citem...
Ok dik
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
27.10.08, 12:03 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Tak jsem dneska vyměnil ty svorky na baterii, kabely jsem trochu lépe uchytil ke svorkám , pak jsem zjistil že mínus pol je asi cca 2mm užší než plusový pol. Proto jsem musel vždycky tolik utáhnout tu mínus svorku až mi nakonec celá praskla. A to je nová baterie jo , tak nevím jestli je to normální. Potom jsem vyměnil pojistky jak jsou za řídící jednotkou ty 3 patnáctky, no a trochu jsem si pohrál s rozdělovačem a vypadá to že se to trochu zlepšilo uvidím až to půjdu nastartovat tak za 4 hodiny až to vystydne. No a jestli to bude lepší tak dávám za vinu bud svorkám na baterii a nebo špatnýmu předstihu. UVIDIME.
|
27.10.08, 12:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to je normální že mínus je vždycky menší
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.10.08, 12:07 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Tak jsem to byl vyzkoušet a pořád ty studený starta se převalujou a na podruhý to už chytne normálně.
|
27.10.08, 12:53 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A ta mínus svorka má dobrý kontakt?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.10.08, 13:02 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Šemik píše: A ta mínus svorka má dobrý kontakt? jasně má dobrej kontakt . Asi bude na odchodu ten modul zapalování jenže když jsem ho zkoušel přeměřovat tak mi to pomalu nic neukázalo, připojil jsem tam kabely podle schematu a začali tam lítat nějaká čísla až se to ustálilo na 0,00 Ohm. Ale začalo to skákat od 0,25 na 0,37 a 0,45 a pak to spadlo na 0,00. a na tom vysokonapětí to nereagovalo vůbec.
|
27.10.08, 13:24 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Tak jsem se dnes opět zabýval autem a potřeboval bych poradit za živýho boha nemohu přeměřit to zapalovací trafo. Mám odpojený konektor i kabel co vede do víčka rozdělovače. aměřák napojím podle schématu a vůbec to nereaguje. Nemám mít náhodou ještě něco zaplí, klíč v zapalování , nebo nějaký konektor k tomu trafu nebo já nevím prostě to nereaguje. Porad te mi .
|
28.10.08, 13:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A máš správný rozsah na měřáku?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.10.08, 13:39 |
|
|
Mirmar
Příspěvky: 311 Bydliště: Lom u Mostu
|
Šemik píše: A máš správný rozsah na měřáku? Mám jenom takový VOLTGRAF je to německý a OHMY tam jsou taky a zkoušel jsem to přepínat kam se dalo a nic . Moc s tím neumím. Tak asi mám špatný měřák co. A dá se to i jinak vyzkoušet?
|
28.10.08, 13:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|