Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 17:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
 Polemicka otazka zvysovani vykonu motoru (prestavba) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
víko je úplně jiný, kvůli jinýmu podstatně většímu čerpadlu oleje (kvůli hydroštělům)

známej na Fab1,4 44kw napasoval víko s čerpadlem z faka, a v sériovém stavu se to tak nějak celkem umaže, ale na zvýšní výkonu by to nedalo...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


26.10.08, 23:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
No tak asi zustanu jen u toho favose a mozna jen motor z fabky na rozkuch


27.10.08, 00:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 74
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Já bych to zase neviděl tak černě s tou fábii. Na virtu je jezdí už spousta lidí a v pohodě a to nejsou motory v seriovem stavu. Já ho mám taky, a žádných problémů s mazáním jsem si nevšiml :) Rád bych ti pověděl o všech úpravach, ale koupil jsem ten motor už komplet. Kliku upravoval Saky a zbytek dělal kámoš,takže se ho můžu zeptat. Ale ten blok je pevnější než favoritovej, klika je taky pevnější a má myslím i lepší uchycení.Zase je ten blok těžší, ale to zase tolik nevadí. No buď si zjisti info od Sakyho nebo Gemini by měl taky vědět.

_________________
Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls


27.10.08, 08:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Pokud jde jen o to cerpadlo kvuli stelovani nevtilu tak jina hlava by to vyresila (favo hlava by mohla sedet). A vubec... kdyz chci delat suchou skrin tak na co cerpadlo? Kdyz by bylo externi?


27.10.08, 12:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
trady píše:
Pokud jde jen o to cerpadlo kvuli stelovani nevtilu tak jina hlava by to vyresila (favo hlava by mohla sedet). A vubec... kdyz chci delat suchou skrin tak na co cerpadlo? Kdyz by bylo externi?

když chceš jezdit závody, tak klidně suchou, ale na nákupy nebo stání v koloně ve městě si myslim, že to nebude nic moc, jinak hlavu tam dej z MPI feldy, prsa tam dej z BMM nebo fava, udělat trysku na mazání pastorku (taky sem tohle řešil, někde tady je můj topic, ale už si to nějak nevybavuju) no a hodit rozdělovač...Tčka sou vypouklý, takže se musí frézovat spalovák, ale já bych je tam nedával...

jinak známej má fabku v závodním favoritu...cca 100 koní

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.10.08, 18:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Ondras83 píše:
jinak známej má fabku v závodním favoritu...cca 100 koní

Jen 100? hmm.. toz to sem zvedavy jak to bude ve finale u mne... sem se bavil se znamym ze by byla moznost instalace turba z Golfa GTI 2.0, ale nedokazali sme odhadnout jak by to vydrezela hlava a ventily...

Jiank co se tyce bloku uvidim jaky bude vyber u nas na vrakaci přip. vedle v dedine a co vim 100% ze maji motory z favoritu.

A po ruznych rozvahach apod sme usoudili, ze co se tyce suchy kliky tak stesti ze ma skodovacky motor redukcni ventil. Cimz upada nutnost kupovani ventilu za 5 000. (u cerpadla takovy bazmek s pruzinkou a kulickou). Akoraz jediny co bude tezke sehnat, tak bude tlakovy cerpadlo na olej jenz bude schopne udelat tech 4-5 baru. A nějaky cerpadlo co bude schopny cucat olej z vany do chladice a ven do expansky...

A co se tyce T-pistu tak mozna nebudou, bo znamy mi mozna sezene 77 odlehceny na zavodni kity. Maji byt z cehosi lepsiho, nez serovy a i vic vydrzet nez teckovy


27.10.08, 20:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Domnivam se ze na to cucani se pouziva normalni cerpadlo ne?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


27.10.08, 20:15
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Viky píše:
Domnivam se ze na to cucani se pouziva normalni cerpadlo ne?

Mno normalni nitkotlake jo, ale musi vydrzet teploty toho oleje, cca 300 °C? nebo 250...


27.10.08, 20:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
někde sem viděl celou sadu na přestavbu na suchou skříň 8)

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


27.10.08, 20:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Sadra17 píše:
někde sem viděl celou sadu na přestavbu na suchou skříň 8)

Zkus mrknou jestli to najdes :)


27.10.08, 20:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
300° olej...no prosim tě kdesi na to přišel ? V běžném provozu má zhruba stejně jako voda...při závodech třeba 120 130° a stejně to dnes zase chladěj vodou

A to že po instalaci turba řešíš hlavu a ventily je pro mě teda divné...každej kdo si todle postavil předem, hovořil o klice šálách a pístních kroužkách...ale stějně ještě dřív prdly poloosy na kyvce nebo diferák na vlečce...takže jako náká hlava kterejch se všude válí...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


27.10.08, 21:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Martin 007 píše:
300° olej...no prosim tě kdesi na to přišel ? V běžném provozu má zhruba stejně jako voda...při závodech třeba 120 130° a stejně to dnes zase chladěj vodou

Jo, takhle:

Obrázek

Mimochodem... vsimnete si odlehcenych dilu.... zajimavy... :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


27.10.08, 21:26
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
By me zajimalo jestli ten chladic byl domaci vyroby 8) Jinak sem nikdy neresil kolik °C ma olej. Tek sem se prestrelil :-P Kazdopadne sehnat ty dve cerpadla bude sranda...


27.10.08, 21:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ani ne sranda sehnat tak jako zaplatit :wink: ted sem koukal na elektrický za 10 8)

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


27.10.08, 21:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Sadra17 píše:
ani ne sranda sehnat tak jako zaplatit :wink: ted sem koukal na elektrický za 10 8)

No prave bude sranda je sehnat :-D ale i tak... nema nektere auto v normalni motoricke vybave trebas el. olejovy cerpadlo? (ferari nepocitam)


27.10.08, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz